Ja en Tartaroswrote:En Radical Redemptionwrote:Leuk om Joey (RR), Juul (Tartaros) en de andere almelo'ers daar tussen te zien staan
Ahaha, ja had die RR eerst niet begrepenwrote:Ja en Tartaroswrote:En Radical Redemptionwrote:Leuk om Joey (RR), Juul (Tartaros) en de andere almelo'ers daar tussen te zien staan
Lachen
Hij draaide op het laatst nog wel ff dikke terror haha heldig.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Headhunterz Tribute to Skyrim op film is vastgelegd. Wel hele slechte kwaiteit, maar het is een klein beetje te horen 
View on YouTube
View on YouTube
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Zo wat ik kan horen klinkt volgensmij best goed
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Heh, ik heb gehoord dat die Chilenen echt helemaal door het lint gingen op Mysteryland. Dat de QDance stage eigenlijk het meeste volk trok... en dat veel mensen Hardstyle hebben leren kennen - tot het emotionele toe! Haha.. geweldig.
S
Geen "I used to be a dj/producer, but then I took an arrow in the knee" En dan een anti-climax?

W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
hahah volgensmij was dat echt vet om mee te maken echt mooi als ik het filpmje zo zie en die track is niet verkeerd@!@@wrote:Heh, ik heb gehoord dat die Chilenen echt helemaal door het lint gingen op Mysteryland. Dat de QDance stage eigenlijk het meeste volk trok... en dat veel mensen Hardstyle hebben leren kennen - tot het emotionele toe! Haha.. geweldig.
Je ziet daar ook niemand met wat drinken staan, zelfs geen water. Scheelt wel dat het daar niet zo warm is 
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Audiofreq werkt aan een album!! Officieel aangekondigd
En dat had ie al verklapt op facebook dus eigenlijk geen verrassing. Geen idee of hij dan Bioweapon tracks gaat releasen, maar hij wilde de andere 17 tracks nog afmaken dus... Hij wil met het album laten zien wat hij allemaal kan, dus dat belooft veel diversiteit met o.a. hardcore!
Nieuwe tracks van Audiofreq @ Fearfm:
Audiofreq - GHYL (Gotta hold your Love) Stuiterbal track
Kutski vs Bioweapon - One (Audiofreq Remix) ipv Bioweapon 2011 Mix
The Prophet - Recession (Audiofreq Remix)
En een TBA - TBA. Een track met zijn eigen gevoel erin verwerkt, de dingen die hij heeft meegemaakt in de afgelopen tijd. Klonk echt zeer goed
De volgende release is Turn Me Up met Waverider, maar dat duurt nog ff...
En dat had ie al verklapt op facebook dus eigenlijk geen verrassing. Geen idee of hij dan Bioweapon tracks gaat releasen, maar hij wilde de andere 17 tracks nog afmaken dus... Hij wil met het album laten zien wat hij allemaal kan, dus dat belooft veel diversiteit met o.a. hardcore!
Nieuwe tracks van Audiofreq @ Fearfm:
Audiofreq - GHYL (Gotta hold your Love) Stuiterbal track
Kutski vs Bioweapon - One (Audiofreq Remix) ipv Bioweapon 2011 Mix
The Prophet - Recession (Audiofreq Remix)
En een TBA - TBA. Een track met zijn eigen gevoel erin verwerkt, de dingen die hij heeft meegemaakt in de afgelopen tijd. Klonk echt zeer goed
De volgende release is Turn Me Up met Waverider, maar dat duurt nog ff...
Last edited by jambekkie on , edited 2 times in total.
Ondanks dat ik zn platen niet mag vind ik het wel heel vet dat Angerfist even voor het goede doel gaat draaien 
Zou leuk zijn als menig ander dj dat ook zou doen.

W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
respect Dannywrote:Ondanks dat ik zn platen niet mag vind ik het wel heel vet dat Angerfist even voor het goede doel gaat draaien
Hard raggen voor t goede doel, altijd goed 
Wie zijn daar allemaal te zien? Tartaros, Radical Redemption, Crypsis...
En die Koenvenray zit toch ook hier op HT nie?
En die Koenvenray zit toch ook hier op HT nie?
wist je dat...
wij een nieuw logo hebben

wij een nieuw logo hebben

D
Ik las als eerst Nura Inter, maar dat zal vast aan mij liggen. 
& staat er toch echt bovenuit tussen hoorwrote:Ik las als eerst Nura Inter, maar dat zal vast aan mij liggen.
D
Even later snapte ik hem ook wel. Maar op het eerste gezicht las ik Nura Inter. 
hahawrote:Even later snapte ik hem ook wel. Maar op het eerste gezicht las ik Nura Inter.
Hahaha té geniaal! Fuck fuck peace everybody's gonna die, gezelligheid met Serious Request 
Mooi om te zien dat SR geleerd heeft van hun fout van vorig jaar. Het janken van (volgensmij) Giel B. toen, Zany en DV8 Noting Else Matters lieten draaien. Mensen moeten is minder kortzichtig zijn en voor andere muziek stromen open te staan vind ik. Dit is een stap ik de goede richting qua respect, het is ten slotte belangrijk dat je iedereen de kans geeft een bijdrage te doen voor het goede doel vind ik! 
D
Draaiden ze in het glazenhuis in Leiden dan?
Nah, Angerfist draaide in het glazen huis in Oldenzaal. Heeft Maximum niet meegekregen denk ikwrote:Draaiden ze in het glazenhuis in Leiden dan?
Nee indd, laat dan maar zitten dan neem ik zo goed als alles wat ik gezegt heb terug!wrote:Nah, Angerfist draaide in het glazen huis in Oldenzaal. Heeft Maximum niet meegekregen denk ikwrote:Draaiden ze in het glazenhuis in Leiden dan?