wrote:wrote:Ja WTF, ik hoorde ook al A2, geloof er nog steeds niks van, met die tracks.wrote:Festuca gaat naar Scantraxx.
D
misschien een fusion yearmix ofzo?wrote:1 van de 4 Hardbass CD's?wrote:DjZany ZanyMastered a mix compilation! Coming soon!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Een moment waar vele naar uitgekeken hebben, de officiele preview van Sasha F - New system
View on YouTube
View on YouTube
A
wrote:Een moment waar vele naar uitgekeken hebben, de officiele preview van Sasha F - New system
View on YouTube
Zo meuuiii dat einde is ziek !:oh:
Zou de The Pitcher die niet weer doen?wrote:misschien een fusion yearmix ofzo?wrote: 1 van de 4 Hardbass CD's?
wrote: misschien een fusion yearmix ofzo?
Luc van Veghel
I finished your xmas gift!!...
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Ja en zany zegt dat ie 'm heeft geMASTEREDwrote:Zou de The Pitcher die niet weer doen?wrote:misschien een fusion yearmix ofzo?wrote: 1 van de 4 Hardbass CD's?
wat inhoud dat ie 'm niet maakt maar dan een ander 'm maakt en dat Zany 'm dan nakijkt op foutjes
Ik hoop op een nieuwe Mix Masterz CD, die twee van HHZ en Luna waren wel vet.
Masteren is geen nakijken, hoewel hij natuurlijk wel meester Zany iswrote:
Ja en zany zegt dat ie 'm heeft geMASTERED
wat inhoud dat ie 'm niet maakt maar dan een ander 'm maakt en dat Zany 'm dan nakijkt op foutjesRight?.
idd, en een xmas gift hoeft ook niet gelijk een yearmix te zijn!wrote:Masteren is geen nakijken, hoewel hij natuurlijk wel meester Zany iswrote:
Ja en zany zegt dat ie 'm heeft geMASTERED
wat inhoud dat ie 'm niet maakt maar dan een ander 'm maakt en dat Zany 'm dan nakijkt op foutjesRight?.
wrote:Hoop echt op de nieuwe Foxkids Hits.
wrote:wrote:Hoop echt op het nieuwe K3 album.
B
wrote:wrote:wrote:Hoop echt op nieuwe wist je datjes.
Hopen doen jullie maar op de plee.. kom maar weer gewoon met wist je dat 
Oke.wrote:Hoop echt op nieuwe wist je datjes.
A-Lusion
Are you ready to go #OITO? More info soon ;-)
Benieuwd wat dat nou is.
Die heb ik van t weekend voor t eerst echt gezien en meegemaakt,was de jury op beatthesystem contest, nog best tijdje mee staan praten wij,relaxte kerel wel in t echt ookwrote:A-Lusionwrote:Hoop echt op nieuwe wist je datjes.
En wist je dat, hij gewoon naar concerten van Andre Rieu gaat in zn eigen tijd en van klassiek muziek houd/luistert
Hij kwam zelfs wat later omdat hij zaterdag bij de show van andre rieu was in het gelredome
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik luister ook veel klassieke muziek, enorm inspirerend en gewoon mooi, fact. Kan me voorstellen dat veel artiesten daar naar luisteren.
Q
Hardtraxxer
152 posts member since 2011
last seen Mar 2016
Psyko:
New Psyko Punkz track we're working on is BANGING
! Hope we finish it before the weekend so we can give you a SNEAK preview at Matrixx Nijmegen, Sweden and Scotland !
Voor alle PP liefhebbers hier
New Psyko Punkz track we're working on is BANGING
Voor alle PP liefhebbers hier
Nou als PP hun eigen track al banging vinden ben ik benieuwd hoor. 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ben benieuwd, Psyko Punkz kunnen me toch vaak wel bekoren.
wrote:Ben benieuwd, Psyko Punkz kunnen me toch vaak wel bekoren.
Mehh, die meuk van hun de laatste tijd met die cheesy vocals
S
No fear was leuk.