Niet eens, ging heerlijk gisterwrote:Audiobot is iig verkracht door B-Front waar ik al bang voor was.
Over een paar uur staat tie onlinewrote:Niet eens, ging heerlijk gisterwrote:Audiobot is iig verkracht door B-Front waar ik al bang voor was.
Edit: Nu dus
View on YouTube
Last edited by patrickjeb on , edited 2 times in total.
Dan mogen jullie er in een ander topic lekker over doorbabbelen.
E
:')wrote:Bekkie dicht jij. Je weet waar dit topc voor is? En die Wildstylesz remix is heilig.wrote:.. Jambekkie irritant is? maar hoezo wildstylez releas? wat is daar zo speciaal aan?
Ran-D
Working on a remix of one of my personal favourite hardstyle tracks of all time! Damn I love this riff! :-D hope to finish it next week!
jambekkie en biscuit, hou gewoon beide je klep.
Is inderdaad waar. Gewoon even stoppen met elkaar in de haren vliegen en lekker ontopic blijven.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Clock Kid draaide gisteren Headshot en Kings of the underground. Toeval? Of zit er een contractje bij Scantraxx aan te komen voor deze mixheld? Ook Geminizers draaide. Disturbia (R3belz Remix) erin gegooid. Jezus wat een dikke plaat. Pattern 3 als je het mij zegt. Wiewww!
D
Wat moet ik hier nou van denken?wrote:Clock Kid draaide gisteren Headshot en Kings of the underground. Toeval? Of zit er een contractje bij Scantraxx aan te komen voor deze mixheld?
Zany
Dat is: Rammstein - Mein Land (Donkey Rollers Rmx) RT @G1LLGilian @DjZany , met welke plaat sloot je af gister, klonk erg dik! #held
wrote:Zany
Dat is: Rammstein - Mein Land (Donkey Rollers Rmx) RT @G1LLGilian @DjZany , met welke plaat sloot je af gister, klonk erg dik! #held
S
lol wtf 
Ja die platen heeft hij gewoon gehad van de djs.wrote:Clock Kid draaide gisteren Headshot en Kings of the underground. Toeval? Of zit er een contractje bij Scantraxx aan te komen voor deze mixheld? Ook Geminizers draaide. Disturbia (R3belz Remix) erin gegooid. Jezus wat een dikke plaat. Pattern 3 als je het mij zegt. Wiewww!
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Idd, iedereen mag toch draaien wat ie wil? en zo lang er niet geproduceerd wordt komt er ook geen labelwrote:lol wtf
Ja die platen heeft hij gewoon gehad van de djs.wrote:Clock Kid draaide gisteren Headshot en Kings of the underground. Toeval? Of zit er een contractje bij Scantraxx aan te komen voor deze mixheld? Ook Geminizers draaide. Disturbia (R3belz Remix) erin gegooid. Jezus wat een dikke plaat. Pattern 3 als je het mij zegt. Wiewww!
ECHTER, als we nu verbanden aan 't leggen zijn:
En ook Revolution is here remix..... hopelijk snel weer een donkey rollers gig dan!wrote:Zany
Donkeyrollers is altijd vet,ff afwachtenwrote:Zany
Donkey Rollers moeten die 2 releasen met fusion of sound 2011 remix en D.o.n.k.e.y.
D
kijken wat DR er van gaat maken!
Ohjawrote:Donkey Rollers moeten die 2 releasen met fusion of sound 2011 remix en D.o.n.k.e.y.
Is gefilmd, als ik thuis ben gooi ik hem onlinewrote:Zany
Had nog gehoopt dat ze net als laatste jaren met een DR ep zouden komen aan t eind van het jaar. Zal waarschijnlijk wel niet meerwrote:Donkey Rollers moeten die 2 releasen met fusion of sound 2011 remix en D.o.n.k.e.y.
ze hadden toch sowieso al gezegd dat d.o.n.k.e.y een ongereleasede tool zou blijven?
D
jup klopt maar mensen hopen het welwrote:ze hadden toch sowieso al gezegd dat d.o.n.k.e.y een ongereleasede tool zou blijven?
Hoop dat het gewoon een tool blijft, anders wordt je er mee dood gegooid.. zit ie weer in elke set.wrote:jup klopt maar mensen hopen het welwrote:ze hadden toch sowieso al gezegd dat d.o.n.k.e.y een ongereleasede tool zou blijven?
D
klopt maar je kan niet onkennen dat het een kapot lekkere plaat is die je graag zou willen hebbenwrote:Hoop dat het gewoon een tool blijft, anders wordt je er mee dood gegooid.. zit ie weer in elke set.wrote:jup klopt maar mensen hopen het welwrote:ze hadden toch sowieso al gezegd dat d.o.n.k.e.y een ongereleasede tool zou blijven?
Idd, iedereen mag toch draaien wat ie wil? en zo lang er niet geproduceerd wordt komt er ook geen labelwrote:wrote:lol wtf
Maar Clock Kid heeft wel tracks, hij heeft er al een stuk of 4 af zegt hij in The Limit set. Maar hij wil kijken hoe ver hij kan komen als DJ alleen.
Hahahahwrote: Maar hij wil kijken hoe ver hij kan komen als DJ alleen.