Zany deed het vorig jaar op Dance Valley met The First Rebirth.. daarvan kan ik het nog wel hebben. maar Lose My Mind... damn wat flauw.wrote:Yep deed ie vorige week ook. Nogal lame idd. Wordt in andere genres ook wel eens gedaan, maar ik moet zeggen dat het me niet bevaltwrote:Pff niet te geloven, Wildstylez opent en eindigt zijn set vanavond met Lose My Mind!
Dacht hier te hebben gelezen dat hij dat vorige week ook al had gedaan?
Slaat toch helemaal nergens op!wat ik wel acceptabel zou vinden is als ie af zou sluiten met een Remix ervan. Openen met bijv tonight en afsluiten met tonight Remix zou me niet storen bijv.
Serieus?wrote:Skedoel is toch Dark Pact?
Nou gefeliciteerd dan
iddwrote:Pff niet te geloven, Wildstylez opent en eindigt zijn set vanavond met Lose My Mind!
Slaat toch helemaal nergens op!
wrote:Wist je dat, de melodie van Nc - So High de beste melodie ooit is
Wist je dat, dat smaak gebonden is?wrote:Wist je dat, de melodie van Nc - So High de beste melodie ooit is
Ik vind dat echt triest he, openen en afsluiten met de zelfde plaat.. Vooral die! Hij is wel leuk, 1 keer op een avond! Maar 2x in een uurwrote:Yep deed ie vorige week ook. Nogal lame idd. Wordt in andere genres ook wel eens gedaan, maar ik moet zeggen dat het me niet bevaltwrote:Pff niet te geloven, Wildstylez opent en eindigt zijn set vanavond met Lose My Mind!
Slaat toch helemaal nergens op!wat ik wel acceptabel zou vinden is als ie af zou sluiten met een Remix ervan. Openen met bijv tonight en afsluiten met tonight Remix zou me niet storen bijv.
Lijkt wel of Wildstylez geen inspiratie meer heeft om goeie setjes neer te pleuren.... Wordt nog wat op Qountdown
Dan is het er of geen opbouw in de set of je krijg een verschrikkelijk anti-climax. Beide niet echt positief..wrote:Pff niet te geloven, Wildstylez opent en eindigt zijn set vanavond met Lose My Mind!
Slaat toch helemaal nergens op!
A
Congratz !wrote:De nieuwe Spoontech artiesten bekend zijn:
http://spoontechrecords.com/index.php?o ... Itemid=171
En wanneer komen de eerste release?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
dat shizzle 2011 remuxx de nummer 1 heeft berijkt op hardstyle.com........... 
Terecht.wrote:dat shizzle 2011 remuxx de nummer 1 heeft berijkt op hardstyle.com...........
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 1 day ago
berijkt ja?wrote:dat shizzle 2011 remuxx de nummer 1 heeft berijkt op hardstyle.com...........
... dat crypsis The Machine - Place Of Terror geremixed heeft 
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
dat kan niet anders dan een pareltje worden!wrote:... dat crypsis The Machine - Place Of Terror geremixed heeft
S
Is dat niet Biscuit? 
J
Zanger Rinus heeft een zoon, ja een zoon, ja een zoon, Zanger Rinus heeft een zoon ja die speelt saxofoon!
Met de longen van een Potvis
Met de longen van een Potvis
Last edited by JEFSKIII on , edited 1 time in total.
Met die MiM kicks van tegenwoordig vrees ik het ergste. Hoop dat hij bij het maken multiple trusts als voorbeeld heeft genomen.wrote:dat kan niet anders dan een pareltje worden!wrote:... dat crypsis The Machine - Place Of Terror geremixed heeft
...the fuck...
op zo'n moment gaat er door me heen, wat is hier het praktisch nut van?
S
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
gewoon de kicks van nackt of strike eronderwrote:Met die MiM kicks van tegenwoordig vrees ik het ergste. Hoop dat hij bij het maken multiple trusts als voorbeeld heeft genomen.wrote:dat kan niet anders dan een pareltje worden!wrote:... dat crypsis The Machine - Place Of Terror geremixed heeft
Zucht.... Moet ik daar nou echt Pattern 2 voor op pauze zetten 
S
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
ghehe das ook toevallig had precies hetzelde hierwrote:Zucht.... Moet ik daar nou echt Pattern 2 voor op pauze zetten