Borrie M, even ontopic graagwrote:Ik speel het spel anders.. Iedereen die mij op een feest herkend, moet mij een biertje geven.wrote:Je speelt 't spel niet goed, zijn maar weinig mensen hier die mij kennen.wrote:Ow god.. Erg anoniem kan je hier ook niet blijven..
V
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2009
last seen Sep 2012
Kan leuk worden, kan ook helemaal niks wordendjcoone Coone
Ey @djtechnoboy ! I'm Re-inventing myself over here, with our collab... Haha!
Ben m'n interesse in beide de laatste tijd helemaal verloren. Dus verwacht er niet veel van 
A
Stille hsdt5 volger hahawrote:Ow god.. Erg anoniem kan je hier ook niet blijven..
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
wrote:Kan leuk worden, kan ook helemaal niks wordendjcoone Coone
Ey @djtechnoboy ! I'm Re-inventing myself over here, with our collab... Haha!
Daarom duswrote:Ben m'n interesse in beide de laatste tijd helemaal verloren. Dus verwacht er niet veel van
Tis Borrie W, LSDB-leger-leider.wrote:
Borrie M, even ontopic graag
Dat zou wel moeten, verder ben ik niet zo actief meer op PF..wrote:Stille hsdt5 volger haha
Ontopic.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Matige teaser.
A
mhjaa beetje, maar dat subtiele hakkende kontje tussedoor is welwrote:Matige teaser.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Wist je dat @harddancenews nu ook te volgen is op facebook!
http://www.facebook.com/harddancenews
Google+ doe ik binnenkort wel maar daar zie ik nu 't nut nog niet echt van in
http://www.facebook.com/harddancenews
Google+ doe ik binnenkort wel maar daar zie ik nu 't nut nog niet echt van in
Meer Wasted Pipo's dus, en meerDerroedy Rudy Peters
Busy with some brand new releases for @Scantraxxnl... Great stuff coming up, also from Denmark (A)
Feestje was niet matig, dus je komt mee.wrote:Matige teaser.
Die komen uit Zweden. Toch?wrote:Meer Wasted Pipo's dus, en meerDerroedy Rudy Peters
Busy with some brand new releases for @Scantraxxnl... Great stuff coming up, also from Denmark (A)
Kan ook wel ja, is toch een pot nat daar.wrote:Die komen uit Zweden. Toch?wrote:Meer Wasted Pipo's dus, en meerDerroedy Rudy Peters
Misschien ook wel nieuwe Krusaders tracks 
Denemarken...terugkeer van Carnifex? Wie komen er nog meer uit Denemarken :pwrote:Meer Wasted Pipo's dus, en meerDerroedy Rudy Peters
Een van die twee gasten van Heatzone, maar die is gestopt toch? (Kingsman?)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Carnifex is toch doorgegaan in de hardcore (bij Hardcore Blasters als Moisa)?wrote:Denemarken...terugkeer van Carnifex? Wie komen er nog meer uit Denemarken :p
En inderdaad, een helft van Heatzone kwam dacht ik uit Denemarken ja...
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Thomas is gestopt met Hardstyle en maakt nog alleen maar trance:wrote:Carnifex is toch doorgegaan in de hardcore (bij Hardcore Blasters als Moisa)?wrote:Denemarken...terugkeer van Carnifex? Wie komen er nog meer uit Denemarken :p
View on YouTube
Met support van Armada, W&W / Armin komt hij er wel haha
Wellicht Unifite?
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
En die ABW van Make Me King? Kwam die ook niet uit Denemarken?
Terugkeer van Rephex misschien
, maar die tekent toch nooit bij scantraxx
Geldt overigens voor de meeste Denen, dat ze niet passen binnen het plaatje van scantraxx.
Unifite lijkt me dan het meest reëel inderdaad.
Geldt overigens voor de meeste Denen, dat ze niet passen binnen het plaatje van scantraxx.
Unifite lijkt me dan het meest reëel inderdaad.
Dikke teaser. Dik feest. Dus ik ben aanwezigwrote:View on YouTube
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Carnifex draait nu onder Miosa ja (en zeker niet slecht moet ik zeggen), na een tijdje eruit te zijn geweest. Betekend niet dat hij geen andere aliassen mag gebruiken he, misschien heeft hij juist weer inspiratie opgedaan.wrote:Carnifex is toch doorgegaan in de hardcore (bij Hardcore Blasters als Moisa)?wrote:Denemarken...terugkeer van Carnifex? Wie komen er nog meer uit Denemarken :p
Maar goed, we zien vanzelf wel.
Zal Unifite wel zijn idd... wat een kwaliteitslabel is scantraxx toch
Lijkt wel alsof Sys-X de enige is die echt hoge standaarden heeft tegenwoordig 
officialb2s b2s
Tonight @ b2s radio: prepare for #Loudness! Raw Hardstyle sets: Chain Reaction, Ran-D and Thera.Tune in tonight 20:00 http://www.b2s.nl/radio/