twitter djbfront Bob van der Palen
Working on the remix for the machine!
Working on the remix for the machine!
Miss als ie de tracks mastered dat de kicks wat beter wordenVamperdj Vamper DJ
Workin on the masters of Born again, I can't forget and Overmind...These will be the tracks of my new EP!
Ik denk dat ze bedoelen dat Ran-D en Bfront afsluiten, niet van 11 tot 12. Van 10 tot 12 is het 'altijd' 4x een half uur met de 4 nieuwelingen.wrote:dus je krijgt Ran-D vs B-Front om 11.00 tot 12.00 en daarna euforische hardstyle? niet zo'n harde lineup, en prophet weer. Mwa......
Ik zou dan voor Wildstylez, Showcase Nieuwelingen, Ran-D vs B-front & Frontliner moeten gaan. Mwa.. misschien als ik een goedkoop kaartje kan vinden.
Welkom terugwrote:dat wildstylez weer in nl is
Hey, top man dat je terug bent!wrote:dat wildstylez weer in nl is
Ik had daar een geweldige tijd, maar het is altijd weer fijn om thuis te zijn en naar mijn studio te gaan. Ik heb daar een aantal Gigs gehad en heb veel inspiratie opgedaan voor upcoming stuff, en persoonlijk vond ik stanley park ook leuk, lekker rondkijken in een aquariumwrote:Hey, top man dat je terug bent!wrote:dat wildstylez weer in nl is
Hoe was je tour door Canada enzo?
Was al langer bekendwrote:.. The Rebelz een remix heeft gemaakt van Disturbia en ik daar heeeel erg benieuwd naar ben?![]()
Bron: Magic Show Top 10 December
de intro leek op fearfull symmetry, was die plaat toch?wrote:Was al langer bekendwrote:.. The Rebelz een remix heeft gemaakt van Disturbia en ik daar heeeel erg benieuwd naar ben?![]()
Bron: Magic Show Top 10 DecemberHij is echt heel vet kan ik je vertellen
NitrouZdjdigitalpunk Digital Punk
Today I was on Nitrouz, this new track is turning Out awesome!
Haha ja toen zeiden wij nog hey dit is Disturbia (Toneshifterz Rmx)wrote:de intro leek op fearfull symmetry, was die plaat toch?wrote:Was al langer bekendwrote:.. The Rebelz een remix heeft gemaakt van Disturbia en ik daar heeeel erg benieuwd naar ben?![]()
Bron: Magic Show Top 10 DecemberHij is echt heel vet kan ik je vertellen
Held!!!wrote:Ik had daar een geweldige tijd, maar het is altijd weer fijn om thuis te zijn en naar mijn studio te gaan. Ik heb daar een aantal Gigs gehad en heb veel inspiratie opgedaan voor upcoming stuff, en persoonlijk vond ik stanley park ook leuk, lekker rondkijken in een aquariumwrote:Hey, top man dat je terug bent!wrote:dat wildstylez weer in nl is
Hoe was je tour door Canada enzo?
Mooiwrote:Loudness is uitverkocht.
Cd'tjes binnenfusionrecords Fusion Records
Big boxes filled with shiny CD's arrived last week at the office! We are happy to announce that the first official... fb.me/HPpaeGMF
Verwacht het wel. Vorige editie wast ook proppen, maar mssn dat het iets minder is aangezien ze 2 area's hebben.wrote:Mooiwrote:Loudness is uitverkocht.. Hoop alleen niet dat het TE druk word.
Of ze hebben juist meer kaarten verkocht omdat ze nu 2 area's hebbenwrote:Verwacht het wel. Vorige editie wast ook proppen, maar mssn dat het iets minder is aangezien ze 2 area's hebben.wrote:Mooiwrote:Loudness is uitverkocht.. Hoop alleen niet dat het TE druk word.
Daar had ik nou nooit aan gedachtwrote:
Of ze hebben juist meer kaarten verkocht omdat ze nu 2 area's hebben
Ik ook niet, helemaal niet zelfs, alleen als je helemaal vooraan stond misschien? Maar waar wij stonden was echt enorm veel ruimte (was ook wel nodig ook haha)wrote:Vond de afgelopen editie echt niet storend druk ofzo?