Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:09 

Donateur

Edwinn schreef:
Nando schreef:
Knock Out zou goed kunnen. :D

Volgensmij had ik ergens gelezen dat er dit jaar geen Knock Out meer was, maar ik ben niet 100% zeker. ^^

Dat toch echt doodzonde zijn, heb ik een heel goed feestje aan gehad afgelopen jaar.. Geloof er alleen niet zoveel van, misschien een andere locatie? Ivm geouwehoer met het Zilverdoom
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

XQ zou wel laat zijn, die lineup is allang gemaakt binnen Q. Een Knckout zou eerder kunnen, heb ook gehoord (Op HT welliswaar) dat het aankomend jaar niet meer zou zijn, maar ik hoop van wel en dan als 1 na laatste team gewoon JoS vs Titan of B-front :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:42 

Hardtraxx Crew

Waverider
Citaat:
Made a huge kick and mid intro sound for a new track today. Really excited about it! A lot of cool new music is coming up people! :-)

Ojeee.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
In 2011 Fabian and Johannes decided to combine their skills to one big project! The Omegatypez are born! In September 2011 they got their breakthrough with their tracks "Wanna Feel" and "Dirty Style". Labels like Scantraxx Gold Records, Fusion Records and DirtyWorkz were interested in those 2 German guys. In October 2011 they made the decision to join Fusion Records. But before starting the career with Fusion, they produce the free track "Calling" together with The Vision. The track quickly became known and no other like Headhunterz played it in his set @Qlimax2011.
Now, it's time to set up their career to start hard in the next year 2012!

Nieuwe Fusion artiesten. Een snel YT onderzoekje voorspelt weinig goeds imo. :) Vette naam ook met die z.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:24 

Hardtraxx Crew

Verwacht er echt niks van. Vind die Calling echt geen bal aan. Snap niet dat Fusion zulk soort producers aantrekt en dan een (ik noem ff maar snel wat) Arboza links laten liggen. Maja, als dat de kant is die Fusion op wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Verwacht er echt niks van. Vind die Calling echt geen bal aan. Snap niet dat Fusion zulk soort producers aantrekt en dan een (ik noem ff maar snel wat) Arboza links laten liggen. Maja, als dat de kant is die Fusion op wil.

Als ik zo'n bericht lees is ook het eerste wat in me opkomt: Verdomme weer geen Arboza. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Ben het wel deels met je eens, maar ik vind het persoonlijk nog te vroeg om 'echte' conclusies te trekken. Overgens is het voor Fusion wel een goed idee om een Sublabel te maken ben ik persoonlijk van mening. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:32 

Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
wootum schreef:

Ben het wel deels met je eens, maar ik vind het persoonlijk nog te vroeg om 'echte' conclusies te trekken. Overgens is het voor Fusion wel een goed idee om een Sublabel te maken ben ik persoonlijk van mening. :thumbup:

Idd, weet jij veel wat Fusion nog meer heeft ontvangen of weten hoe ze draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Dachten mensen ook toen Tillt Revolutionz aan nam. Totdat ze Darkness hoorden :P

Maar idd, on-be-grij-pe-lijk dat Arboza nog geen label heeft. Lijkt wel een grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dachten mensen ook toen Tillt Revolutionz aan nam. Totdat ze Darkness hoorden :P

Maar idd, on-be-grij-pe-lijk dat Arboza nog geen label heeft. Lijkt wel een grap.

Vind die Arboza ook maar overraded, maar hij is wel label waardig. Zijn tijd komt vanzelf wel. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Arboza heeft gewoon een sys-x contract en leest comments zoals deze met een trollface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Laten we het hopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:

Arboza heeft gewoon een sys-x contract en leest comments zoals deze met een trollface.

Je zit denk liever bij Fusion dan Sys-x dus zijn trollface zal wel mee vallen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

ik hoop niet dat ze met fabian brennan heart bedoelen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:

Ik hoop voor jou dat jij dit niet meent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:41 

Dakpan schreef:
Citaat:
In 2011 Fabian and Johannes decided to combine their skills to one big project! The Omegatypez are born! In September 2011 they got their breakthrough with their tracks "Wanna Feel" and "Dirty Style". Labels like Scantraxx Gold Records, Fusion Records and DirtyWorkz were interested in those 2 German guys. In October 2011 they made the decision to join Fusion Records. But before starting the career with Fusion, they produce the free track "Calling" together with The Vision. The track quickly became known and no other like Headhunterz played it in his set @Qlimax2011.

Nieuwe Fusion artiesten. Een snel YT onderzoekje voorspelt weinig goeds imo. :) Vette naam ook met die z.

Scantraxx Gold had beter gepast als je kijkt naar Calling, maar ach what the hell ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

Ladies and gents, Hard With Style 7 is finished! @ HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:45 

Wildstylerz schreef:

Nee, die Fabian van de Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Citaat:

Ben benieuwd, had al eerder een aantal platen van ze gehoord en zitten allemaal goed in elkaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:56 

Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Wildstylerz schreef:

Headhunterz en Fabian? Dat was nog altijd Bobby van Putten.
Maar dat was een grapje van je toch? :oh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:00 

jambekkie schreef:
JEFSKIII schreef:
Wildstylerz schreef:

Headhunterz en Fabian? Dat was nog altijd Bobby van Putten.
Maar dat was een grapje van je toch? :oh: xd

Nee, dan verwarde ik hem met Ernst.

Tuurlijk maak ik een grapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Jambekkie, hou die jam ff in je zodat je je bekkie niet kunt openen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:01 

Hardtraxx Elite

Wist je dat.. Wild Motherfuckers een youtubekanaal hebben geopend?

http://www.youtube.com/user/WildMotherfuckers

Like ook ff op facebook, krijgen we snel de BPM track bij 10k.
http://www.facebook.com/WildMF

Oh, en ook de soundcloud van Zany:
http://soundcloud.com/djzany
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:08 

jambekkie schreef:
Wist je dat.. Wild Motherfuckers een youtubekanaal hebben geopend?

http://www.youtube.com/user/WildMotherfuckers

Like ook ff op facebook, krijgen we snel de BPM track bij 10k.
http://www.facebook.com/WildMF

Oh, en ook de soundcloud van Zany:
http://soundcloud.com/djzany

Ben eigenlijk best wel benieuwd welk persoon nou achter ''jambekkie'' zit.

Jij zou anders ook een goede zijn voor Hardtraxx TV.

En die soundcloud van Zany is niet zo spannend? Worship heeft iedereen wel al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Jij zou anders ook een goede zijn voor Hardtraxx TV.

Omdat hij soms een nieuws ding hier neer zet? :lol:
Vorige  1 ... 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen