Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Edwinn wrote:
Nando wrote:Knock Out zou goed kunnen. :D
Volgensmij had ik ergens gelezen dat er dit jaar geen Knock Out meer was, maar ik ben niet 100% zeker. ^^
Dat toch echt doodzonde zijn, heb ik een heel goed feestje aan gehad afgelopen jaar.. Geloof er alleen niet zoveel van, misschien een andere locatie? Ivm geouwehoer met het Zilverdoom
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
XQ zou wel laat zijn, die lineup is allang gemaakt binnen Q. Een Knckout zou eerder kunnen, heb ook gehoord (Op HT welliswaar) dat het aankomend jaar niet meer zou zijn, maar ik hoop van wel en dan als 1 na laatste team gewoon JoS vs Titan of B-front :worship:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Waverider
Made a huge kick and mid intro sound for a new track today. Really excited about it! A lot of cool new music is coming up people! :-)
Ojeee.....
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
In 2011 Fabian and Johannes decided to combine their skills to one big project! The Omegatypez are born! In September 2011 they got their breakthrough with their tracks "Wanna Feel" and "Dirty Style". Labels like Scantraxx Gold Records, Fusion Records and DirtyWorkz were interested in those 2 German guys. In October 2011 they made the decision to join Fusion Records. But before starting the career with Fusion, they produce the free track "Calling" together with The Vision. The track quickly became known and no other like Headhunterz played it in his set @Qlimax2011.
Now, it's time to set up their career to start hard in the next year 2012!
Nieuwe Fusion artiesten. Een snel YT onderzoekje voorspelt weinig goeds imo. :) Vette naam ook met die z.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Verwacht er echt niks van. Vind die Calling echt geen bal aan. Snap niet dat Fusion zulk soort producers aantrekt en dan een (ik noem ff maar snel wat) Arboza links laten liggen. Maja, als dat de kant is die Fusion op wil.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
wootum wrote:Verwacht er echt niks van. Vind die Calling echt geen bal aan. Snap niet dat Fusion zulk soort producers aantrekt en dan een (ik noem ff maar snel wat) Arboza links laten liggen. Maja, als dat de kant is die Fusion op wil.
Als ik zo'n bericht lees is ook het eerste wat in me opkomt: Verdomme weer geen Arboza. :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
wootum wrote:Verwacht er echt niks van. Vind die Calling echt geen bal aan. Snap niet dat Fusion zulk soort producers aantrekt en dan een (ik noem ff maar snel wat) Arboza links laten liggen. Maja, als dat de kant is die Fusion op wil.
Ben het wel deels met je eens, maar ik vind het persoonlijk nog te vroeg om 'echte' conclusies te trekken. Overgens is het voor Fusion wel een goed idee om een Sublabel te maken ben ik persoonlijk van mening. :thumbup:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Maximum wrote:
Ben het wel deels met je eens, maar ik vind het persoonlijk nog te vroeg om 'echte' conclusies te trekken. Overgens is het voor Fusion wel een goed idee om een Sublabel te maken ben ik persoonlijk van mening. :thumbup:
Idd, weet jij veel wat Fusion nog meer heeft ontvangen of weten hoe ze draaien ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dachten mensen ook toen Tillt Revolutionz aan nam. Totdat ze Darkness hoorden :P

Maar idd, on-be-grij-pe-lijk dat Arboza nog geen label heeft. Lijkt wel een grap.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Daveytl wrote:Dachten mensen ook toen Tillt Revolutionz aan nam. Totdat ze Darkness hoorden :P

Maar idd, on-be-grij-pe-lijk dat Arboza nog geen label heeft. Lijkt wel een grap.
Vind die Arboza ook maar overraded, maar hij is wel label waardig. Zijn tijd komt vanzelf wel. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Daveytl wrote:Dachten mensen ook toen Tillt Revolutionz aan nam. Totdat ze Darkness hoorden :P

Arboza heeft gewoon een sys-x contract en leest comments zoals deze met een trollface.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Laten we het hopen :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Dakpan wrote:

Arboza heeft gewoon een sys-x contract en leest comments zoals deze met een trollface.
Je zit denk liever bij Fusion dan Sys-x dus zijn trollface zal wel mee vallen denk ik.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
ik hoop niet dat ze met fabian brennan heart bedoelen :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Wildstylerz wrote:ik hoop niet dat ze met fabian brennan heart bedoelen :sick:
Ik hoop voor jou dat jij dit niet meent.
A
Dakpan wrote:
In 2011 Fabian and Johannes decided to combine their skills to one big project! The Omegatypez are born! In September 2011 they got their breakthrough with their tracks "Wanna Feel" and "Dirty Style". Labels like Scantraxx Gold Records, Fusion Records and DirtyWorkz were interested in those 2 German guys. In October 2011 they made the decision to join Fusion Records. But before starting the career with Fusion, they produce the free track "Calling" together with The Vision. The track quickly became known and no other like Headhunterz played it in his set @Qlimax2011.
Nieuwe Fusion artiesten. Een snel YT onderzoekje voorspelt weinig goeds imo. :) Vette naam ook met die z.
Scantraxx Gold had beter gepast als je kijkt naar Calling, maar ach what the hell ook :)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Ladies and gents, Hard With Style 7 is finished! @ HWS
J
Nee, die Fabian van de Headhunterz.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:
Ben benieuwd, had al eerder een aantal platen van ze gehoord en zitten allemaal goed in elkaar. :)
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
JEFSKIII wrote:
Headhunterz en Fabian? Dat was nog altijd Bobby van Putten.
Maar dat was een grapje van je toch? :oh: xd
J
jambekkie wrote:
JEFSKIII wrote:
Headhunterz en Fabian? Dat was nog altijd Bobby van Putten.
Maar dat was een grapje van je toch? :oh: xd
Nee, dan verwarde ik hem met Ernst.

Tuurlijk maak ik een grapje.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Jambekkie, hou die jam ff in je zodat je je bekkie niet kunt openen >.<
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Wist je dat.. Wild Motherfuckers een youtubekanaal hebben geopend?

http://www.youtube.com/user/WildMotherfuckers

Like ook ff op facebook, krijgen we snel de BPM track bij 10k.
http://www.facebook.com/WildMF

Oh, en ook de soundcloud van Zany:
View on SoundCloud
J
jambekkie wrote:Wist je dat.. Wild Motherfuckers een youtubekanaal hebben geopend?

http://www.youtube.com/user/WildMotherfuckers

Like ook ff op facebook, krijgen we snel de BPM track bij 10k.
http://www.facebook.com/WildMF

Oh, en ook de soundcloud van Zany:
View on SoundCloud
Ben eigenlijk best wel benieuwd welk persoon nou achter ''jambekkie'' zit.

Jij zou anders ook een goede zijn voor Hardtraxx TV.

En die soundcloud van Zany is niet zo spannend? Worship heeft iedereen wel al.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
JEFSKIII wrote:Jij zou anders ook een goede zijn voor Hardtraxx TV.
Omdat hij soms een nieuws ding hier neer zet? :lol:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 21 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago