Revolution is Here (Donkey Rollers Remix) 
Noisecontrollers - Club Jumper (Donkey Rollers REmix)
XD
wrote:Bruut!! Hoop ook een van die nummers ja!wrote:Ik denk een remix van Samara of Crumpwrote:Noisecontrollers
We just recieved a huge remix of none other than the Donkey Rollers!! We are soooo thrilled and we're going to play it tomorrow @qlimax !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die Joram kent heeft al bevestigd dat Joram alle Alpha Twins producties doet.wrote:Dude Wtf denk jezelf.. als het een collab was met joram zou het gewoon wildstylez zijn. Met een collab van A2 zitten díe 2 er gewoon bij. Schreeuw niet zo maar wat stomswrote:Een nieuwe samenwerking met Joram dus, ben benieuwdwrote:Noisecontroller Noisecontrollers
Last preperations are done! We finished a massive track with @alphatwins :-) cant wait to play it! We are ready for qlimax.
.
Zinvolle post zon quote zonder iets... :')wrote:wrote:Bruut!! Hoop ook een van die nummers ja!wrote: Ik denk een remix van Samara of Crump
Je hebt nu officieel de aanval geopend?wrote: Zinvolle post zon quote zonder iets... :')
je hoort ook gewoon wanneer ze door Joram gemaakt zijn hoor! Verder benieuwd naar die samenwerking en de remixes!wrote:Iemand die Joram kent heeft al bevestigd dat Joram alle Alpha Twins producties doet.
Idd, In Time klinkt nog als een Pila &/of The Scientist track, en vanaf Nowhere To Hide klinkt het oppeens heel anders, als Wildstylez tracks.wrote:je hoort ook gewoon wanneer ze door Joram gemaakt zijn hoor! Verder benieuwd naar die samenwerking en de remixes!wrote:Iemand die Joram kent heeft al bevestigd dat Joram alle Alpha Twins producties doet.
wordt uitgezonden op q radio :-)wrote:Een hoop nieuws over Noisecontrollers.. Jammer dat ik er niet bij kan zijn. A2 remix en een DR remix geven mij wel het gevoel dat de kwaliteit hoog moet liggen. Beniewd!
Zany zei dat hij een remix van Night After Night gemaakt heeft, misschien gold dit voor DR? Hopelijk niet, dan wacht ons alleen maar meer lekker spul! Word dan wel een harde set morgen lijkt mij!wrote:Noisecontrollers
We just recieved a huge remix of none other than the Donkey Rollers!! We are soooo thrilled and we're going to play it tomorrow @qlimax !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hewrote: Zinvolle post zon quote zonder iets... :')
In Time is volgens mij ook nog Wildstylez hoor, zelfde kicks als een paar Outsiders platen dacht ik. Maar ik moet bekennen dat ik Pila & The Scientist werk niet goed ken.wrote:Idd, In Time klinkt nog als een Pila &/of The Scientist track, en vanaf Nowhere To Hide klinkt het oppeens heel anders, als Wildstylez tracks.
(zijn samen gereleased die twee tracks)
Muv de collabs. Liberate is bijv. niet met Wildstylez gemaakt.wrote:Iemand die Joram kent heeft al bevestigd dat Joram alle Alpha Twins producties doet.
Nu al een remix? hij komt pas uit op 't album?wrote:Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)
Noisecontrollers - TBA (Donkey Rollers Remix)
die TBA zou best wel is The Universe was Born kunnen zijn, want die zou nog een remix krijgen toch?
Veel tracks hebben al een remix voordat ze uit zijn.wrote:Nu al een remix? hij komt pas uit op 't album?wrote:Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)
die TBA zou best wel is The Universe was Born kunnen zijn, want die zou nog een remix krijgen toch?
1 Voorbeeld die me ff snel binnen schiet, Can't be stopped van Digital Punkwrote:Veel tracks hebben al een remix voordat ze uit zijn.wrote:Nu al een remix? hij komt pas uit op 't album?wrote:Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)