scheelt wel meer dan 2 letterswrote:Ze bedoelden eigenlijk B-Front, scheelt maar 2 letters. Dus dan weten we dat alvast.
Redixx bij Nosferatu
en bij Isaac:
Isaac
Chaos
Darkangel
Dione
Galaga
Gerben
Gilles België
Sammir België
Stef Takkenberg
Dikke LU!
en bij Isaac:
Isaac
Chaos
Darkangel
Dione
Galaga
Gerben
Gilles België
Sammir België
Stef Takkenberg
Dikke LU!
Nog geen schim van het origineel, met vervelende pitch kicks in de climax.wrote:wrote:Maar hoe was die?wrote:Heb m gisteren gehoord. Dacht eerst dat het origineel werd gedraaid alleen toen werd duidelijk dat het om een remix ging. Daarna uit betrouwbare bron vernomen dat hij van Zany was. Hij draaide m ook.
als hij pitchkicks heeft dan zou dat echt heel jammer zijn want het orgineel heeft juist die harde duistere kicks die goed bij het hele sweertje passen en pitchkicks zouden dat dus echt verpesten imo.
Was ook behoorlijk teleurgesteld toen ik erachter kwam dat het het origineel niet waswrote:
Nog geen schim van het origineel, met vervelende pitch kicks in de climax.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Night After Night (Zany Remix) zou geweldig zijn!
Wist je dat The R3belz een remix heeft gemaakt van DJ Thera - Disturbia?
Bron: Facebook
Yeah ik ben ook lid
Same, nu voel ik me exclusiefwrote:Yeah ik ben ook lid
Ik eerst ook, maar nu niet meer nu ik zie dat iedereen het doetwrote:Same, nu voel ik me exclusiefwrote:Yeah ik ben ook lid
Of zou dat de DJ zijn die altijd ergens onder een trap zit en waar niemand wat van weet. 
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Morgen preview van het album van RR
Radical Redemption
Album preview is almost finished. It will be online tomorrow!! #Annihilate
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Volgens mij is hier nog niks gepost over het anthem van rebirth
Van de week kwam er bij Tom van Sprang (organizator Rebirth festival) deze tweet voorbij
sethje_ Tom van Sprang
yfrog.com/kjqmuarj In the studio with @alphaverbnl and @noisecult_nl creating some bombs
Aangezien noisecult resident dj is (volgens mij) in de omgeving en bij rebirth, gok ik dat er een anthem in de maak is! Kan ook zo maar helemaal iets anders zijn hoor maar dit is wat ik er van denk
Alphaverb is voor mij in ieder geval meteen 
Van de week kwam er bij Tom van Sprang (organizator Rebirth festival) deze tweet voorbij
sethje_ Tom van Sprang
yfrog.com/kjqmuarj In the studio with @alphaverbnl and @noisecult_nl creating some bombs
Aangezien noisecult resident dj is (volgens mij) in de omgeving en bij rebirth, gok ik dat er een anthem in de maak is! Kan ook zo maar helemaal iets anders zijn hoor maar dit is wat ik er van denk
S
Mijn eerste gedachte was iets met We Will Go Home, maar Tom ontkrachte dat na een tweet van Timmer.wrote:Volgens mij is hier nog niks gepost over het anthem van rebirth
Aangezien noisecult resident dj is (volgens mij) in de omgeving en bij rebirth, gok ik dat er een anthem in de maak is! Kan ook zo maar helemaal iets anders zijn hoor maar dit is wat ik er van denkwrote:yfrog.com/kjqmuarj In the studio with @alphaverbnl and @noisecult_nl creating some bombsAlphaverb is voor mij in ieder geval meteen
Een anthem bestaande uit een collab van Noisecult en Alphaverb lijkt mij interessant! Als de trackkeuze van Noisecult representief is voor hun producing sound dan zit het wel snor met hun
Jasper & Pieter komen uit Haaren, en staan in persoonlijk contact met de organisatie. Ze draaien als ik het goed is (bijna) elke zondagavond in de Michel, en ze draaien gouden plaatjes in elkaar (Toevallig mijn antwoord op de vraag die Tom mij op Fusion stelde over wat ik van Noisecult vind
Last edited by stefaneke on , edited 2 times in total.
Hopelijk iets van een remix e.p dan omdat zn 2e remix gaat worden, zou dik ziin iigwrote:Night After Night (Zany Remix) zou geweldig zijn!
2012 EP denk ikwrote:Hopelijk iets van een remix e.p dan omdat zn 2e remix gaat worden, zou dik ziin iigwrote:Night After Night (Zany Remix) zou geweldig zijn!
Dat zou idd ook nog kunnen, ff afwachtenwrote:2012 EP denk ikwrote:Hopelijk iets van een remix e.p dan omdat zn 2e remix gaat worden, zou dik ziin iigwrote:Night After Night (Zany Remix) zou geweldig zijn!
G
ik kan je er zo uit gooien als je wilt?wrote:Ik eerst ook, maar nu niet meer nu ik zie dat iedereen het doetwrote:Same, nu voel ik me exclusief
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
DJZatox DJ Zatox
djtheprophet The Prophet@djtheprophet yo mr El Ka Bas !!! What's up??? Tomorrow I'll bounce the files!! We will play the demo vrs Saturday !!! Eheheh
@DJZatox maestro Rosch Ki Ni! cool! look forward to receive the file! we gonnan rock the #Gelredom #QL11 !!
Exclusief er uit worden gegooidwrote:ik kan je er zo uit gooien als je wilt?
Haha nee, ik blijf wel lekker op mn plek!
wrote:DJZatox DJ Zatoxdjtheprophet The Prophet@djtheprophet yo mr El Ka Bas !!! What's up??? Tomorrow I'll bounce the files!! We will play the demo vrs Saturday !!! Eheheh
@DJZatox maestro Rosch Ki Ni! cool! look forward to receive the file! we gonnan rock the #Gelredom #QL11 !!
Zatox & The Prophet - TBA dus.
verwacht er weinig van.