Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Psyko Punkz
We just received a phatt remix of Psyko Punkz - Feel The Rhythm! Alpha Twins are responsible for this bomb ass remix :)
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Te laat: Wat lellebel zei:
Origineel is al lekker, wat zullen ze der van gebakken hebbe :woot:
Last edited by Wesz91 on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Mr Lellebel wrote:
Psyko Punkz
We just received a phatt remix of Psyko Punkz - Feel The Rhythm! Alpha Twins are responsible for this bomb ass remix :)
Damnit, 2 seconden voordat ik hem wilde plaatsen... Iig ben benieuwd, A2 remixes over het algemeen _O_
D
kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wesz91 wrote:Te laat: Wat lellebel zei:
baronpilsener wrote:Damnit, 2 seconden voordat ik hem wilde plaatsen...
Muahaha :D Ben in iedergeval benieuwd naar de remix, origineel is wel lekker.
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
mag weg, ik zal voortaan niet meer zo promogeilen ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mr Lellebel wrote:
Psyko Punkz
Feel The Rhythm vind ik een heerlijke plaat! Kan dus alleen maar goed komen als A2 eraan gezeten hebben.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
DarkestSymphony wrote:kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
Ik vind Feel The Rhythm toch egt een van de beste platen van PP... ben maar blij dat A2 geen remix heeft gemaakt van Dreamer oid
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ik vond Feel the rhythm 1 vd beste platen van PP. A² kunnen goeie remixen maken, dus ik hoop dat ze er iets fatsoenlijks gaan maken.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
Wist je dat de avioveiling op http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137
Waarschijnlijk door ons gewonnen is! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

:woot:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
iSenSe` wrote:Wist je dat de avioveiling op http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137

Je bent niet goed man :P.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
!! REAL FANS only, do NOT retweet please !! -> Still in need for a Qlimax ticket? http://bit.ly/QL11TIX #fucktheblackmarket #FANSonly

Omdat ik zo lief ben plaats ik dat hier. Aangezien hier toch alleen maar liefhebbers zitten
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ben benieuwd naar die remix van Feel The Rythm! Is toch wel een aparte track met leuke sounds. Alpha Twins hebben tot nu alleen maar dikke remixes gemaakt, dus moet goed komen denk ik zo.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
iSenSe` wrote:Wist je dat de avioveiling op http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137

wie ben jij dan?

1550 Emailen naar tjiwit 18-11-11 om 14:11:32
1500 Emailen naar raice.f4h 18-11-11 om 14:11:01

als je TJIWIT ben dan heb je niet gewonnen want is na de tijd.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kijk voor de Tritolo 2011 refix van Technoboy & Tuneboy in het gratis tracks gedeelte ;)

Rudy Peters
I'm a bit more offline the last days, working hard on a few project. Preparing the launch of a few ( @Scantraxxnl ) artist albums :D
S
p-stylez wrote:

wie ben jij dan?

1550 Emailen naar tjiwit 18-11-11 om 14:11:32
1500 Emailen naar raice.f4h 18-11-11 om 14:11:01

als je TJIWIT ben dan heb je niet gewonnen want is na de tijd.
Zijn 2 personen uit dezelfde groep volgens reacties op facebook ;)

Gefelicteerd Tjitser!
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Khadber wrote:Feel The Rhythm vind ik een heerlijke plaat! Kan dus alleen maar goed komen als A2 eraan gezeten hebben.
dit dus!
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
stefaneke wrote: Zijn 2 personen uit dezelfde groep volgens reacties op facebook ;)

Gefelicteerd Tjitser!
Super bedankt man! lees je pb! ;-)
Ja mijn bod was uit pure paniek/wanhoop, ik zag Raice.F4H zijn bod nog niet (maat van me, met wie ik dit organiseer).

Gelukkig is alles geod gekomen! Ik ga er wel even een topic voor aanmaken, dan hoeven we hier neit verder :)
Ze zullen zelf ook nog wat filmen e.d! ! :woot:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Mr Lellebel wrote:
Psyko Punkz
+1
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 24 days ago
DarkestSymphony wrote:kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
ik wil jou 1 ding zeggen, het is toch beter dat ze van een slechte plaat een remix maken? als ze weer een geniale plaat pakken wordt er weer gezeken dat ze van die plaat af moeten blijven...
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Dj Skitzo wrote:
ik wil jou 1 ding zeggen, het is toch beter dat ze van een slechte plaat een remix maken? als ze weer een geniale plaat pakken wordt er weer gezeken dat ze van die plaat af moeten blijven...
moet ik skitzo wel gelijk in geven maar om dat gelijk een PP plaat te gaan remixen :P
S
Intervention wrote:
Dj Skitzo wrote:
moet ik skitzo wel gelijk in geven maar om dat gelijk een PP plaat te gaan remixen :P
Remix dan Ghostclass :cool:
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Noisecontroller Noisecontrollers
This week I spent with @evilactivities in the studio. What a master and skills :-) im thrilled with the result. Now on my way to skrillexxxx
Wist je dat ... Topic
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ok, Kasparov ft. Evil Activities en wellicht zelfs een dubstep track Pavelow ft. Skrillex..

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago