Psyko Punkz
We just received a phatt remix of Psyko Punkz - Feel The Rhythm! Alpha Twins are responsible for this bomb ass remix
Te laat: Wat lellebel zei:
Origineel is al lekker, wat zullen ze der van gebakken hebbe
Origineel is al lekker, wat zullen ze der van gebakken hebbe
Last edited by Wesz91 on , edited 1 time in total.
Damnit, 2 seconden voordat ik hem wilde plaatsen... Iig ben benieuwd, A2 remixes over het algemeen _O_wrote:Psyko Punkz
We just received a phatt remix of Psyko Punkz - Feel The Rhythm! Alpha Twins are responsible for this bomb ass remix
D
kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
wrote:Te laat: Wat lellebel zei:
Muahahawrote:Damnit, 2 seconden voordat ik hem wilde plaatsen...
mag weg, ik zal voortaan niet meer zo promogeilen 
Feel The Rhythm vind ik een heerlijke plaat! Kan dus alleen maar goed komen als A2 eraan gezeten hebben.wrote:Psyko Punkz
Ik vind Feel The Rhythm toch egt een van de beste platen van PP... ben maar blij dat A2 geen remix heeft gemaakt van Dreamer oidwrote:kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ik vond Feel the rhythm 1 vd beste platen van PP. A² kunnen goeie remixen maken, dus ik hoop dat ze er iets fatsoenlijks gaan maken.
Wist je dat de avioveiling op http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137
Waarschijnlijk door ons gewonnen is!

Waarschijnlijk door ons gewonnen is!
Je bent niet goed manwrote:Wist je dat de avioveiling op http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137
Waarschijnlijk door ons gewonnen is!![]()
![]()
![]()
!! REAL FANS only, do NOT retweet please !! -> Still in need for a Qlimax ticket? http://bit.ly/QL11TIX #fucktheblackmarket #FANSonly
Omdat ik zo lief ben plaats ik dat hier. Aangezien hier toch alleen maar liefhebbers zitten
Omdat ik zo lief ben plaats ik dat hier. Aangezien hier toch alleen maar liefhebbers zitten
Ben benieuwd naar die remix van Feel The Rythm! Is toch wel een aparte track met leuke sounds. Alpha Twins hebben tot nu alleen maar dikke remixes gemaakt, dus moet goed komen denk ik zo.
wie ben jij dan?wrote:Wist je dat de avioveiling op http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137
![]()
![]()
1550 Emailen naar tjiwit 18-11-11 om 14:11:32
1500 Emailen naar raice.f4h 18-11-11 om 14:11:01
als je TJIWIT ben dan heb je niet gewonnen want is na de tijd.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kijk voor de Tritolo 2011 refix van Technoboy & Tuneboy in het gratis tracks gedeelte 
Rudy Peters
Rudy Peters
I'm a bit more offline the last days, working hard on a few project. Preparing the launch of a few ( @Scantraxxnl ) artist albums
S
Zijn 2 personen uit dezelfde groep volgens reacties op facebookwrote:wie ben jij dan?wrote:Wist je dat de avioveiling op http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137
![]()
![]()
1550 Emailen naar tjiwit 18-11-11 om 14:11:32
1500 Emailen naar raice.f4h 18-11-11 om 14:11:01
als je TJIWIT ben dan heb je niet gewonnen want is na de tijd.
Gefelicteerd Tjitser!
dit dus!wrote:Feel The Rhythm vind ik een heerlijke plaat! Kan dus alleen maar goed komen als A2 eraan gezeten hebben.
Super bedankt man! lees je pb! ;-)wrote: Zijn 2 personen uit dezelfde groep volgens reacties op facebook
Gefelicteerd Tjitser!
Ja mijn bod was uit pure paniek/wanhoop, ik zag Raice.F4H zijn bod nog niet (maat van me, met wie ik dit organiseer).
Gelukkig is alles geod gekomen! Ik ga er wel even een topic voor aanmaken, dan hoeven we hier neit verder
Ze zullen zelf ook nog wat filmen e.d! !
+1wrote:Psyko Punkz
ik wil jou 1 ding zeggen, het is toch beter dat ze van een slechte plaat een remix maken? als ze weer een geniale plaat pakken wordt er weer gezeken dat ze van die plaat af moeten blijven...wrote:kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
moet ik skitzo wel gelijk in geven maar om dat gelijk een PP plaat te gaan remixenwrote:ik wil jou 1 ding zeggen, het is toch beter dat ze van een slechte plaat een remix maken? als ze weer een geniale plaat pakken wordt er weer gezeken dat ze van die plaat af moeten blijven...wrote:kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
S
Remix dan Ghostclasswrote:moet ik skitzo wel gelijk in geven maar om dat gelijk een PP plaat te gaan remixenwrote:ik wil jou 1 ding zeggen, het is toch beter dat ze van een slechte plaat een remix maken? als ze weer een geniale plaat pakken wordt er weer gezeken dat ze van die plaat af moeten blijven...wrote:kan A2 niet een x een remix van betere artiesten maken want van de PP track word ik niet blij!
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Noisecontroller Noisecontrollers
This week I spent with @evilactivities in the studio. What a master and skills :-) im thrilled with the result. Now on my way to skrillexxxx

D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ok, Kasparov ft. Evil Activities en wellicht zelfs een dubstep track Pavelow ft. Skrillex..