Dezelfde datumwrote:Ah dat is rond dezelfde tjid? Duidelijk.wrote: De reden is Dreamfields natuurlijk. Dan moet je andere tactieken gebruiken om daarmee succesvol mee te concurreren.
Vraagje.
Ik Chris One ook al een album aant maken?
Want duurt wel heel lang met releasen van zijn nieuwe tracks.
Ben gewoon vet nieuwsgierig naar bitcrusher etc,
Stel je vraag:wrote:Vraagje.
S
Die gast is 18, laat'm een leven hebbenwrote:Vraagje.
S
wrote:The Prophetwrote:The Prophet moet zelf eens goed geremuxxt worden...wrote:Tweet van The Prophet
"Shall i make a #hardcore remuxx of "wake up" for @qlimax?"
#wakeup #hardcore ok guys (and ladies of course) you all convinced me! #consideritdone _
Gereetweed door The Prophet:
wrote:@djtheprophet If u make a hardcore remuxx of "wake up" ure soul granted acces to hell.. That track sucks balls!
Ik zou het niet durven hoor, tegen de oppergod van de hardstyle zo te praten 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Enigszins respectloos, maar goed, wie ben ik om te oordelen.
Hij had het ook niet tegen Zany... Let ff op!wrote:Ik zou het niet durven hoor, tegen de oppergod van de hardstyle zo te praten
wrote:A: Ik denk dat jij straks op het nieuwe Noisecontrollers album je ei wel kwijt kan.. hele dikke shit. Ik ben er op dit moment niet mee bezig maar ik sluit het niet uit
Zagen we ook compleet niet aankomen 
Dat gaat wel een beetje ver van robkuh, als is het wel begrijpelijk 
T
wrote:wrote:A: Ik denk dat jij straks op het nieuwe Noisecontrollers album je ei wel kwijt kan.. hele dikke shit. Ik ben er op dit moment niet mee bezig maar ik sluit het niet uit
Hier nog maals een bevestiging.Headhunterz
Let me then tell you, I heard the album and it's gonna be an incredible piece of art. NC are gonna write history. @Noisecontrollers
hoop dat er niet teveel dubstyle op staat hoor 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
NC Album 
Ajb niet nee. Heb er opzich best hoge verwachtingen van maar dan moet er toch niet teveel van dat soort rotzooi op komen.wrote:hoop dat er niet teveel dubstyle op staat hoor
Ik verheug me trouwens veel en veel meer op het album van The Machine, iemand enig idee wanneer die ongeveer komt?
The Prophet is wel de held van Hardtraxx zeg 
T
Als het goed is komt die rond februari, hij wou alles perfect hebben voordat hij ging het album uitbrachtwrote:Ik verheug me trouwens veel en veel meer op het album van The Machine, iemand enig idee wanneer die ongeveer komt?
C
Niks Respectloos aan..... Die man is ook een mens en die mag je net als andere de waarheid vertellen.wrote:Enigszins respectloos, maar goed, wie ben ik om te oordelen.
Het origineel is al 6x niks... Laat staan dat hij die fatsoenlijk kan remixen...
En dan zeker ook op Qlimax draaien... Nu we net blij zijn dat bh er niet staat
Maar je beseft je wel dat hij waarschijnlijk weer met zijn Hardcore Refux/Fix whatever 80% van de zaal op Qlimax plat speeltwrote:Niks Respectloos aan..... Die man is ook een mens en die mag je net als andere de waarheid vertellen.wrote:Enigszins respectloos, maar goed, wie ben ik om te oordelen.
Het origineel is al 6x niks... Laat staan dat hij die fatsoenlijk kan remixen...
En dan zeker ook op Qlimax draaien... Nu we net blij zijn dat bh er niet staat
C
Komt omdat iedereen het dan zo geweldig vindt... ugh.. en dat nummer gaan we daarna nog 32040234x horen... overplayed meuk! 
Ala Lose my Mind zeg maar.wrote:Komt omdat iedereen het dan zo geweldig vindt... ugh.. en dat nummer gaan we daarna nog 32040234x horen... overplayed meuk!
Ik hoor liever Lose My Mind dan Wake Up!wrote:Ala Lose my Mind zeg maar.wrote:Komt omdat iedereen het dan zo geweldig vindt... ugh.. en dat nummer gaan we daarna nog 32040234x horen... overplayed meuk!