wrote:@ wootum jij was net iets eerder
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
E
wrote:Wist je dat...
Er net toen ik in bad Slam FM aan het luisteren was een plaat van de Partysquad voorbij kwam
die werd verbonden met het "gerne" Hardstyle!![]()
Ze zeiden: "Voor de Hardstyle minded onder ons een nieuwe plaat van de Partysquad".
Nou dat ze die plaat durfde te verbinden met Hardstyle...![]()
Iemand deze nog meer gehoord?
(Weet niet of ik deze in het wist je dat...topic moest posten of elders, maar wilde het even kwijt)
EDIT: Klonk logischerwijs nergens naar!
hoe durven ze? Zijn zeker dagjesmensen geweest die t optreden van headhunterz en zn maten op mysteryland gezien hebben!
Wat een feestje was het!wrote:View on YouTube
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Joaaaaaaa, vooral die ene foto was érg mooi hahahawrote:Wat een feestje was het!wrote:View on YouTube
Anders ga ik zwaaien met mijn Officiele Waarschuwings hamer!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Ja kut ik moet daar echt op gaan letten... Sorry mods, ik vertrek weerwrote:![]()
Maar we mogen hier niet offtopic he
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Noisecontroller Noisecontrollers
Made a new track today. Very hard one. :-)

I feel a new Surge of Power upcomingwrote:Noisecontroller Noisecontrollers
I feel a new Surge of Power coming upwrote:
Da Tweekaz
Working on a brand spankin' new track! Ooooh this is gonna be dreamy...
Was een leuk feestje idd! Ik sta er niet eens opwrote:Wat een feestje was het!wrote:View on YouTube
S
Er is een interview gaande bij Fusion Records

J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Of is dit het misschien?Er is een interview gaande bij Fusion Records
slimshore Slim Shore
Another day shooting film for the new video I'm Alive. The shots look awesome! Thank you all for participating!
Of is dit het misschien?
Dat is het jawrote: slimshore Slim Shore
Another day shooting film for the new video I'm Alive. The shots look awesome! Thank you all for participating!
In februari is er een feest gepland, georganiseerd door mij en een aantal vrienden van me. Wij zitten samen in een organisatie genaamd 'Pounding Projects'. Naar het feest toe willen wij een aantal video´s online gaan zetten met daarin een aantal vragen per DJ. De foto´s die je ziet, zijn van de interviews die op het moment plaatsvindenwrote:Of is dit het misschien?Er is een interview gaande bij Fusion Records
slimshore Slim ShoreAnother day shooting film for the new video I'm Alive. The shots look awesome! Thank you all for participating!
Benieuwd naar 't feest? http://partyflock.nl/party/209058:Hard_Feelings.html of check onze website: http://www.poundingprojects.nl/
S
Wat is dat dan?
Welke dan?wrote:Joaaaaaaa, vooral die ene foto was érg mooi hahahawrote:Wat een feestje was het!wrote:View on YouTube*ligt alweer dubbel*
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Deadmau5 - Ghosts & Stuff (Nero Remix)wrote:Damn, die dubstep trackwrote:![]()
![]()
Weet iemand hoe die heet?
Pff.. Volgensmij heb ik Incoming (Arome rmx) nog nooit live gehoord..wrote:View on YouTube
Die bedoel ik dus niet. Die track bijna op t eind.wrote:Deadmau5 - Ghosts & Stuff (Nero Remix)wrote:Damn, die dubstep trackwrote:![]()
![]()
Weet iemand hoe die heet?
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Hoppa. Code Black heeft verteld dat ie een collab maakt met Toneshifterz, was al even bekend.
Maar hij heeft nu ook gezegd dat ie in de toekomst een collab met B-Front gaat maken!
Zoo benieuwd.
Maar hij heeft nu ook gezegd dat ie in de toekomst een collab met B-Front gaat maken!
Zoo benieuwd.