Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131 ... 3079  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:15 

Het zal me nog benieuwen of dat Album deze maand al komt, zelfde geld voor de Toneshifterz.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Het zal me nog benieuwen of dat Album deze maand al komt, zelfde geld voor de Toneshifterz.

Deze week komt de aankondiging van het Toneshifterz album, dus dat zal nog zo'n 4 weken duren. Zal wel 12 December ofzo worden.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:27 

Donateur

Oxbow schreef:
asap

zal dus wel een tussendoortje worden oftewel, andere kick en klaar ofzo.
maar goed de oude zit erbij, die intro is focking vet!
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ran-D schreef:
At 10.000 likes i'll give away Ran-D - better on the other side

_theon_ schreef:
Ran-D
I'll remix Fanatics asap. When i've done a remix, i'll give away the old Fanatics version to everyone who buys the remix. But i'm currently to busy with some new tracks. When they're done i'm gonna spend some time on Fanatics

Fuck yeah! :thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:45 

Jolle schreef:
JEFSKIII schreef:

Deze week komt de aankondiging van het Toneshifterz album, dus dat zal nog zo'n 4 weken duren. Zal wel 12 December ofzo worden.

En previews van de tracks, komen die eerder of komen die niet?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:08 

Bierkoning

Goed bezig Ran-D :D Better On The Otherside vind ik wel een erg fijn plaatje
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Randy is wel heeel erg lekker bezig met zijn gratis tracks.
Eerst Until we meet Again, en nu Better on the Otherside & Fanatics.
Baas :worship:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Ran-D
I'll remix Fanatics asap. When i've done a remix, i'll give away the old Fanatics version to everyone who buys the remix. But i'm currently to busy with some new tracks. When they're done i'm gonna spend some time on Fanatics

Deze en better on the otherside zijn zo vet, heerlijk dat ze free komen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 10:37 

oeeeh better on the otherside (L)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:13 

Hardtraxxer

wist je dat vorig jaar de naam van XQ in januari op 8 nov werd aangekondigd!
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:16 

opaa schreef:

Noisecontrollers / Brennan Heart denk ik
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:49 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
opaa schreef:

dit is geen plek om te overleggen welke het wordt! volgens mij is daar een topic voor :P We zullen het zien, het jaar er voor kondigden ze het trouwens pas op qlimax aan, en het jaar DAARVOOR zelfs pas 8 dec, dus het kan ook gerust nog even duren

Oja en ik vind dat er ook wel een aankondiging mag komen voor het 1e Ziggo Dome feest, gezien de ziggo dome in de 1e helft van 2012 open is
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Almighty schreef:
opaa schreef:

dit is geen plek om te overleggen welke het wordt! volgens mij is daar een topic voor :P We zullen het zien, het jaar er voor kondigden ze het trouwens pas op qlimax aan, en het jaar DAARVOOR zelfs pas 8 dec, dus het kan ook gerust nog even duren

Oja en ik vind dat er ook wel een aankondiging mag komen voor het 1e Ziggo Dome feest, gezien de ziggo dome in de 1e helft van 2012 open is

Heb je verder ook nog wat met de muziek zelf of boeien jou alleen de feesten met de vette laz0rz?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ze kunnen het toch niet maken om BH een X-Qlusive te geven xd?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:27 

Dakpan schreef:
Heb je verder ook nog wat met de muziek zelf of boeien jou alleen de feesten met de vette laz0rz?

Hahaha xd
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:31 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:

Zullen ze vast niet doen, aangezien dat niet kostendekkend is. ^^
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
urbandesigner schreef:

Zullen ze vast niet doen, aangezien dat niet kostendekkend is. ^^

Laten we het hopen :). Zal wel NC worden
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:20 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Dakpan schreef:

Hahaha xd

haha :P ik heb altijd m'n ipod op zak met ~650 losse hardstyle nummers en hou bijna elke (bekende) podcast bij, dus ja :) alleen ik ben niet van het melden van 'die heeft dat gratis nummer' en 'die heeft die nieuwe release', want dat zijn er elke week zooooooo veel, dat het toch niet bij te houden is. M aar ik luister alleen maar hardstyle en verder vrijwel geen andere genres, dus de muziek boeit mij echt wel hoor :P en op een festival ga ik ook gewoon lekker los met de rest van begin tot eind!

Dus ja, ik vind bedrijfskundige dingen interessanter om te melden :) Dit zijn dus vooral feesten of hele grote projecten zoals een album, samenwerking, etc
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Burgemeester sluit Maassilo om vechtpartij

ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam heeft besloten de Maassilo, waar afgelopen weekeinde een massale vechtpartij uitbrak, 2 weken gedeeltelijk te sluiten. Twee groepen van 50 tot 60 mensen raakten slaags met elkaar in de Rotterdamse uitgaansgelegenheid en negen personen raakten gewond. Dat heeft de gemeente maandag laten weten.

De politie doet de komende 2 weken onderzoek naar het incident in de Maassilo, die ook bekend staat als het 'Urban Culture Podium'.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1087 ... html?p=4,2

Citaat:
Van Heemst: Maassilo moet tijdelijk dicht
7 november 2011

Het Rotterdamse PvdA-gemeenteraadslid Peter van Heemst vindt dat de Maassilo twee weken dicht moet na de massale vechtpartij van afgelopen weekend. Volgens Van Heemst heeft burgemeester Ahmed Aboutaleb hem verteld dat hij de standaardprocedure gaat hanteren.
Dat zou betekenen dat de uitgaansgelegenheid in elk geval twee weken niet open mag. In die periode doet de politie dan onderzoek, kunnen de gemoederen bedaren en wordt bekeken hoe het verder moet.
Grote vechtpartij
Tijdens een feest in de Rotterdamse discotheek brak in de nacht van zaterdag op zondag een grote vechtpartij uit. Twee groepen gingen in het VIP-gedeelte met elkaar op de vuist.
Volgens de politie zou in totaal ruim 50 man bij de vechtpartij betrokken zijn. Negen mensen raakten gewond, vooral omdat er met glas werd gegooid. De meeste gewonden liepen snijwonden op. Eén slachtoffer had een slagaderlijke bloeding.
Maatregelen
Eigenaar van de Maassilo Richard van Beusekom heeft laten weten maatregelen te treffen om geweldsincidenten in het vervolg te voorkomen. Zo zal er geen glaswerk meer worden gebruikt en zullen grote groepen worden geweerd.

Richard van Beusekom van de Maassilo
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:13 

Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:
Citaat:
Burgemeester sluit Maassilo om vechtpartij

ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam heeft besloten de Maassilo, waar afgelopen weekeinde een massale vechtpartij uitbrak, 2 weken gedeeltelijk te sluiten. Twee groepen van 50 tot 60 mensen raakten slaags met elkaar in de Rotterdamse uitgaansgelegenheid en negen personen raakten gewond. Dat heeft de gemeente maandag laten weten.

De politie doet de komende 2 weken onderzoek naar het incident in de Maassilo, die ook bekend staat als het 'Urban Culture Podium'.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1087 ... html?p=4,2

Citaat:
Van Heemst: Maassilo moet tijdelijk dicht
7 november 2011

Het Rotterdamse PvdA-gemeenteraadslid Peter van Heemst vindt dat de Maassilo twee weken dicht moet na de massale vechtpartij van afgelopen weekend. Volgens Van Heemst heeft burgemeester Ahmed Aboutaleb hem verteld dat hij de standaardprocedure gaat hanteren.
Dat zou betekenen dat de uitgaansgelegenheid in elk geval twee weken niet open mag. In die periode doet de politie dan onderzoek, kunnen de gemoederen bedaren en wordt bekeken hoe het verder moet.
Grote vechtpartij
Tijdens een feest in de Rotterdamse discotheek brak in de nacht van zaterdag op zondag een grote vechtpartij uit. Twee groepen gingen in het VIP-gedeelte met elkaar op de vuist.
Volgens de politie zou in totaal ruim 50 man bij de vechtpartij betrokken zijn. Negen mensen raakten gewond, vooral omdat er met glas werd gegooid. De meeste gewonden liepen snijwonden op. Eén slachtoffer had een slagaderlijke bloeding.
Maatregelen
Eigenaar van de Maassilo Richard van Beusekom heeft laten weten maatregelen te treffen om geweldsincidenten in het vervolg te voorkomen. Zo zal er geen glaswerk meer worden gebruikt en zullen grote groepen worden geweerd.

Richard van Beusekom van de Maassilo

Wahaha en moet je ook weer zien met wat voor soort feest dat was... net zo'n feest net als in hoek van holland: http://partyflock.nl/party/208398:Lunapark.html
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:14 

Hardtraxx Addict

Wist je dat AVIO dit weekend een eigen mini XQlusive hadden ?
feesten/beatbusters-my-style-is-hardstyle-05-11-11-t17895.html
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:18 

Donateur

iSenSe` schreef:

betekend dit.... trrrrromelllgeroffellllll.

xq avio in hmh!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:

Ja dus? Wist je dat er dit weekend Remember was in Factory 010?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:22 

Hardtraxx Addict

Alphaverb (Official)
http://www.facebook.com/alphaverb/posts/316913241656178

Just had this guy over in the studio, to finalize his new track.
A preview will probably be up tonight! Keep your eyes and ears open ;)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Almighty schreef:
Dakpan schreef:

Hahaha xd

haha :P ik heb altijd m'n ipod op zak met ~650 losse hardstyle nummers en hou bijna elke (bekende) podcast bij, dus ja :) alleen ik ben niet van het melden van 'die heeft dat gratis nummer' en 'die heeft die nieuwe release', want dat zijn er elke week zooooooo veel, dat het toch niet bij te houden is. M aar ik luister alleen maar hardstyle en verder vrijwel geen andere genres, dus de muziek boeit mij echt wel hoor :P en op een festival ga ik ook gewoon lekker los met de rest van begin tot eind!

Dus ja, ik vind bedrijfskundige dingen interessanter om te melden :) Dit zijn dus vooral feesten of hele grote projecten zoals een album, samenwerking, etc

Ik zou hier dus echt niet op in zijn gegaan :P
Vorige  1 ... 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen