Doe mij de remixen van de 'Abject' platen maar
Like a firebal & Feel so goodl! Still in our memories
Feel So Good was 't allereerste hs nummer die ik (bewust) luisterdewrote:Doe mij de remixen van de 'Abject' platen maar![]()
wow dat is echt lang geleden!wrote:Doe mij de remixen van de 'Abject' platen maar![]()
Klopt ja, maar word volgens mij al hele tijd niet meer gedraaid..wrote:Wildstylez - Music or Noize (Frontliner Remix) is er ook nog toch?
Komt bijnawrote:En hoe zit dat met het Toneshifterz album? Dacht ooit gelezen te hebben dat die in oktober zou uitkomen maar tot nu toe nog weinig gezien
Bron?wrote:Komt bijnawrote:En hoe zit dat met het Toneshifterz album? Dacht ooit gelezen te hebben dat die in oktober zou uitkomen maar tot nu toe nog weinig gezien
Het 2e deel van Maniak, het album waar hij als Neophyte mee bezig iswrote:Hopelijk maakt The Beholder zijn woorden meer waar dan The ProphetMaar wat bedoeld ie met het "tweede deel van het album"?
Over de exacte planning ga ik niet maar ik denk nog dit jaarwrote:Bron?wrote:Komt bijnawrote:En hoe zit dat met het Toneshifterz album? Dacht ooit gelezen te hebben dat die in oktober zou uitkomen maar tot nu toe nog weinig gezien
En bijna is? paar maanden/jaren
Mean Machine ja... Dat zou een liveact worden ofzo?? Nooit iets van gezienwrote:Het 2e deel van Maniak, het album waar hij als Neophyte mee bezig iswrote:Hopelijk maakt The Beholder zijn woorden meer waar dan The ProphetMaar wat bedoeld ie met het "tweede deel van het album"?
Die komt mid 2012 uit.
Maar van Jeroen moet je maar niet teveel verwachten, die roept wel vaker van tevoren iets en uiteindelijk gaat het dan toch niet door. We herinneren ons nog Mean Machine en de voorgaande 3 jaar dat ie het Neophyte-album aankondigde...
Is uiteindelijk niks geworden omdat zowel Zany en The Beholder te weinig tijd hadden.wrote:Mean Machine ja... Dat zou een liveact worden ofzo?? Nooit iets van gezienwrote:Het 2e deel van Maniak, het album waar hij als Neophyte mee bezig iswrote:Hopelijk maakt The Beholder zijn woorden meer waar dan The ProphetMaar wat bedoeld ie met het "tweede deel van het album"?
Die komt mid 2012 uit.
Maar van Jeroen moet je maar niet teveel verwachten, die roept wel vaker van tevoren iets en uiteindelijk gaat het dan toch niet door. We herinneren ons nog Mean Machine en de voorgaande 3 jaar dat ie het Neophyte-album aankondigde...
Je vergeet I Saw Itwrote:Frontliner tijdens zijn set op FreshFM:
Er komen 2 remixes op het album en 3 collabs, geloof ik. (Als het niet klopt, verbeter me dan)
Er komen rond 15 a 16 tracks op het album te staan en dat valt me niet tegen.
Hij hoopt dat het album begin volgend jaar uitkomt.
En dan begin ik meteen te kijken naar de mogelijkheden haha
Collabs: Ran-D - Skills, Max Enforcer - We Forget To Live, Deepack - More To This.
Remixes: Working on a new track, a remix... and another remix - 27-10-2011
Tracks: Frontliner - Free Your Body, ft Ellie - Lose The Style, Dream Dust, If You Find, TBA (Youtube Frontliners USA Tour), Creative Community, Frontliner - External Life.
2 weken terug zei hij nog dat hij bezig was aan de hardste track van het album.
Een tijd terug heb ik ergens (volgens mij twitter) vernomen dat het album gemasterd werd, en dat was 2 weken terug. Van de week zeiden ze op twitter dat ze een fotoshoot hadden voor het artwork voor het album, dus ik denk inderdaad erg bijnawrote:Bron?wrote:Komt bijnawrote:En hoe zit dat met het Toneshifterz album? Dacht ooit gelezen te hebben dat die in oktober zou uitkomen maar tot nu toe nog weinig gezien
En bijna is? paar maanden/jaren
Toneshifterz zijn de meesters in het geheim houden van het album.wrote:Komt iig nog in 2011.
Hoop wel dat er wat mee gaat gebeuren!wrote:Wildstylez - Music or Noize (Frontliner Remix) is er ook nog toch?
B-Front & Frontlinerb2s
Tonight at 20:00 hours on b2s radio:
The magnificant sets performed at Thrillogy 2011 by Headhunterz vs Wildstylez, DJ Promo vs The Wishmaster and B-Front vs Frontliner!
Tune in tonight at 20:00 hours on http://www.b2s.nl/radio/ and enjoy Thrillogy 2011 once again at the b2s radio stream!
Enige set van B-front waar ik niet bij waswrote:B-Front & Frontliner