Hebben we ook een mooi topic voor: Global Hardstyle deaud?wrote:Dit ECHT zielig is? http://www.globalhardstyle.com/forum/index.html
Graag daar in verder
Hebben we ook een mooi topic voor: Global Hardstyle deaud?wrote:Dit ECHT zielig is? http://www.globalhardstyle.com/forum/index.html
Onder welke naam gaat hij verder dan?wrote:Ik dacht Tuneboy gestopt was met draaien onder Tuneboy?
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!!!!!wrote:... Fear.FM as zondag alweer een jaar terug is?!! En daarom geven we een feestje! Nu zouden we dolgraag hebben dat iedereen langs kon komen, maar met bijna een miljoen mensen die we het afgelopen jaar bereikt hebben gaat dat wss niet passenDus zenden we het uit maar uit
Komen jullie ook luisteren? We vertellen nog niet wat we gaan doen maar je buren zullen het niet kunnen waarderen. Wel hebben we voor iedereen wat leuks!
Synthgirlwrote:Onder welke naam gaat hij verder dan?wrote:Ik dacht Tuneboy gestopt was met draaien onder Tuneboy?
wrote:Synthgirlwrote:Onder welke naam gaat hij verder dan?wrote:Ik dacht Tuneboy gestopt was met draaien onder Tuneboy?
Alleen nog maar samen met Technoboy als TNT dacht ik.wrote:Onder welke naam gaat hij verder dan?wrote:Ik dacht Tuneboy gestopt was met draaien onder Tuneboy?
volgens mij had die laatste zijn laatste early-set gedraaid?wrote:Alleen nog maar samen met Technoboy als TNT dacht ik.wrote:Onder welke naam gaat hij verder dan?wrote:Ik dacht Tuneboy gestopt was met draaien onder Tuneboy?
volgens mij had die laatste zijn laatste early-set gedraaid?wrote:Alleen nog maar samen met Technoboy als TNT dacht ik.wrote:Onder welke naam gaat hij verder dan?wrote:Ik dacht Tuneboy gestopt was met draaien onder Tuneboy?
Op 5 november draait Technoboy zijn laatste early set op Remember, zie B2S episode 96.wrote:volgens mij had die laatste zijn laatste early-set gedraaid?
Sound Expander free release:The Beholder en TILLT Records
Naast alle hardcore activiteiten, kennen we Jeroen ook als hardstyle-DJ/producer The Beholder. 'Ik moet zeggen dat ik op zoek ben naar impulsen om het draaien en maken van hardstyle voor mezelf interessant te houden, de meeste tracks die nu uitkomen boeien me niet zo. Het nieuwe en frisse dat me zo aantrok toen we met Seismic begonnen, ben ik eerlijk gezegd weer aan het zoeken nu. In die tijd was er volop ruimte te experimenteren omdat er geen regels waren, nu is het hardstyle publiek gewend aan een bepaalde opbouw en format. Waarom wordt bijvoorbeeld elke track op 150 BPM gemaakt, wie heeft dat bepaald? Met TILLT! willen we daar verandering in brengen, we hebben een paar zeer talentvolle producers met een eigen sound in op het label. Jongens als Digital Punk, Chris One en Sacha F hebben een aantal releases uitgebracht, de nieuwe lichting komt er alweer achteraan. Zodra het 2e deel van het album af is ga ik me ook weer vol op TILLT! en mijn alter ego The Beholder storten.'
Misschien een Neophyte album of zo?wrote:Hopelijk maakt The Beholder zijn woorden meer waar dan The ProphetMaar wat bedoeld ie met het "tweede deel van het album"?
Ja, zou ergens in november komen geloof ik.wrote:Neophyte is idd bezig met een album dacht ik.
Hardcore album waarschijnlijk?wrote:Hopelijk maakt The Beholder zijn woorden meer waar dan The ProphetMaar wat bedoeld ie met het "tweede deel van het album"?
wrote:Ran-D
In the studio with @villaineyez rocking the mic!
Bron: facebook
Nieuw nummer met villain?
Kan ze alle 3 checken.wrote:De time table van Qore 3.0 online staat:
03:00 - 03:45 The Outside Agency (LIVE)
05:15 - 06:00 Ophidian (LIVE)
00:15 - 01:45 Switch Technique

Oui oui!wrote:Ja, zou ergens in november komen geloof ik.wrote:Neophyte is idd bezig met een album dacht ik.
Oh hello 6001 twitter peopling. Have some free music of the Bass Power variety. http://bioweaponmusic.com/bioweapon_-_bass_power.zip