Meesterlijke track blijft het. Gister ook weer flink hard gegaan toen Zatox em dropte.
wrote: 1. Ivan Carsten - Free your Love (Heavy Tek)
8. Ivan Carsten - Heavy Tek
Om aan te geven dat het nummer heavy tek is.wrote:wrote: 1. Ivan Carsten - Free your Love (Heavy Tek)
8. Ivan Carsten - Heavy Tek
Z'n eigen stijltje.
Thera
Exciting! Today or tomorrow we will post the official previews of my newest release together with Pavo!
ben heel benieuwd!wrote:Thera
Exciting! Today or tomorrow we will post the official previews of my newest release together with Pavo!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
My newest tracks : "The Prime Target", "Licht Uit (Coone Remix)" & "Dominating (Coone Remix)" are available for download.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
wrote:Thera
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 23 days ago
wist je dat er geen thrillogy 2011 cd is??? of wel??? Kan 'm nergens vinden!
Nee, alleen een EPwrote:wist je dat er geen thrillogy 2011 cd is??? of wel??? Kan 'm nergens vinden!
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 23 days ago
ok ja dat wist ik, er was trouwens volgens mij ook geen free record shop dit jaar op thrillogywrote:Nee, alleen een EPwrote:wist je dat er geen thrillogy 2011 cd is??? of wel??? Kan 'm nergens vinden!
als ik zo m'n map / timetable terugkijk in ieder geval niet, en heb er ook geen gezien
Je gratis naar binnen kan tijdens Dangerouzmind 18 November in Lucky?
Hoe je hier kans op maakt, lees je hier: DJ Contest Strangerz | De Fabriek, Eindhoven
Hoe je hier kans op maakt, lees je hier: DJ Contest Strangerz | De Fabriek, Eindhoven
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Als je dacht dat Heaqdy niet harder kon:
djheadhunterz Headhunterz
Want Demons is idd niet van Promo, was ik nog ff vergeten te melden.
Straks gaan er geruchten rond en dat willen we natuurlijk niet.

djheadhunterz Headhunterz
Zal Heady een grapje maken?Zo dan ga ik deze week maar eens beginnen aan de headhunterz remix van demons! @DJPromo
Straks gaan er geruchten rond en dat willen we natuurlijk niet.
Last edited by jambekkie on , edited 5 times in total.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Heb wel wat gehoord inderdaad over een remix van een Promo plaat door HHZ
en ook van een remix van HHZ plaat door Promo. Wat eruit komt geen idee en of het waar is.
Iets lezen of schrijven is iets anders als dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
en ook van een remix van HHZ plaat door Promo. Wat eruit komt geen idee en of het waar is.
Iets lezen of schrijven is iets anders als dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Volgens mij zegt hij dat ook nergens dat het zo is? Wel gewaagd om zoiets heiligs te remixen 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Promo heeft die plaat toch ook geremixt? Dat lijkt me dan de link tussen het geheel.
Nee sinds z'n edit niet nee, wijsneus.wrote:Volgens mij zegt hij dat ook nergens dat het zo is? Wel gewaagd om zoiets heiligs te remixen
Demons is volgens mij van G-Shock. En die Promo remix is nog steeds botergeil. Zonde dat hij daar aan wil komen, maar wie weet wordt het wel wat vets 
Pffft no fucking way dat die ooit dichtbij de promo remix komt. Voor de tijd waar die track in uitkwam was ie snoeihard en nogsteeds harder dan de meeste.
D
neeeee geen hhz remix van Demons alsjeblieft
die remix van Promo van Demons is niet te overtreffen! \
zonde dat er nog een remix van moet komen
Ik ben geen fan van Hardcore, maar Demons vind ik wel een geniale plaat. Als hij daar al bij in de buurt kan komen vind ik het heel knap!
Hij kan het toch proberen? Of denk je dat jouw remix dan plots verdwijnt?wrote:neeeee geen hhz remix van Demons alsjeblieftdie remix van Promo van Demons is niet te overtreffen! \
In principe wel omdat ze dan meer die remix gaan draaien interplaats van de promo remix omdat deze nieuwer is.wrote:Hij kan het toch proberen? Of denk je dat jouw remix dan plots verdwijnt?wrote:neeeee geen hhz remix van Demons alsjeblieftdie remix van Promo van Demons is niet te overtreffen! \
Het zijn twee verschillende genres.. ik hoor de promo remix nooit in hardstyle sets, laat staan headhunterz tracks in hardcore sets.
D
ja dat gebeurd met heel veel platen en aangezien de Promo remix niet te overtreffen vind ik gewoon niet dat er nog een remix moet komen + dat je de promo remix al nauwelijks hoort en dan al helemaal niet meer op de HHZ remix nieuwer iswrote:Hij kan het toch proberen? Of denk je dat jouw remix dan plots verdwijnt?wrote:neeeee geen hhz remix van Demons alsjeblieftdie remix van Promo van Demons is niet te overtreffen! \