Kregen korting denk ik (Ran-D en G4H staan er ten slotte)wrote:'Succes' is niet per devinitie tijdsgebonden he!wrote:Een Live-Act die nog geen halfjaar staat mag nu al op Qlimax optreden.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Tja, dat laatste ben ik wel met je eens, maar G4H heeft ook nog 4 andere nummers klaar liggen (als je Sorrow en De Weg Kwijt) mee rekent. Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij.wrote:Vind het nergens op slaan, ze hebben op dit moment 3 nummertjes gereleased. En dan staat Ran-D ook nog eens in de lijnup, zet daar dan B-Front neer.wrote:'Succes' is niet per devinitie tijdsgebonden he!wrote:Een Live-Act die nog geen halfjaar staat mag nu al op Qlimax optreden.
A
wrote:Een Live-Act die nog geen halfjaar staat mag nu al op Qlimax optreden.

Wat hebben ze dan allemaal gedaan binnen de scene? 4x opgetreden en 3 nummers released tot zo ver?wrote: Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij.
Anthem?wrote:Yes the word is out! We will perform @ Qlimax 2011! And we got something special coming up ;-)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Anthem is toch van Zatox xD OMGwrote:Anthem?wrote:Yes the word is out! We will perform @ Qlimax 2011! And we got something special coming up ;-)
Albumstuff bedoelen ze waarschijnlijk...
X-Qlusivewrote:Anthem?wrote:Yes the word is out! We will perform @ Qlimax 2011! And we got something special coming up ;-)
Ik zeg toch ook dat ze dat in het algemeen hebben gedaan en niet alleen onder G4H alias!wrote:Wat hebben ze dan allemaal gedaan binnen de scene? 4x opgetreden en 3 nummers released tot zo ver?wrote: Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij.Sorry maar Qlimax hoort de kroon op je werk te zijn. Daar moet je echt wat voor bereikt hebben. En dat hebben deze mannen onder deze alias nog lang niet.
M
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Oct 2013
Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze nieuwe nummers aan het voorberijden zijn voor Qlimax!wrote:X-Qlusivewrote:Anthem?wrote:Yes the word is out! We will perform @ Qlimax 2011! And we got something special coming up ;-)
Aaaahja tuurlijk. Ik had even niet zo'n helder momentjewrote:Anthem is toch van Zatox xD OMGwrote:Anthem?wrote:Yes the word is out! We will perform @ Qlimax 2011! And we got something special coming up ;-)
Albumstuff bedoelen ze waarschijnlijk...
Project One had precies hetzelfde.wrote:Wat hebben ze dan allemaal gedaan binnen de scene? 4x opgetreden en 3 nummers released tot zo ver?wrote: Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij.Sorry maar Qlimax hoort de kroon op je werk te zijn. Daar moet je echt wat voor bereikt hebben. En dat hebben deze mannen onder deze alias nog lang niet.
X-Qlusive sowieso.. De dj die een x-qlusive krijgt staat sowieso op QLimax.. Aangezien noisecontrolers het populairst zijn * op hhz na* Hebben die wel een xqwrote: Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze nieuwe nummers aan het voorberijden zijn voor Qlimax!
Die hadden toen tenminste al een album uitgebracht. Niet dat je het dan al verdient hoor, maar die hadden tenminste iets 'speciaals'.wrote:Project One had precies hetzelfde.wrote:Wat hebben ze dan allemaal gedaan binnen de scene? 4x opgetreden en 3 nummers released tot zo ver?wrote: Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij.Sorry maar Qlimax hoort de kroon op je werk te zijn. Daar moet je echt wat voor bereikt hebben. En dat hebben deze mannen onder deze alias nog lang niet.
Last edited by Dakpan on , edited 1 time in total.
XQ Gunz4Hire. haha.wrote:X-Qlusive sowieso.. De dj die een x-qlusive krijgt staat sowieso op QLimax.. Aangezien noisecontrolers het populairst zijn * op hhz na* Hebben die wel een xqwrote: Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze nieuwe nummers aan het voorberijden zijn voor Qlimax!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Noisecontrollers is toch bezig met een album, dat is al bevestigd.
En ze zijn al heel lang aan het teasen met nieuwtjes: Blijf ons volgen, want we hebben binnenkort spannend nieuws! (oid)
Ze zeiden ook dat ze al wat nieuwe tracks af hadden, maar nog niet wilden laten horen.
Op Qlimax zal dat zeker het geval zijn, want als je het goed wilt doen, doe je het op Qlimax mee eens?
En ze zijn al heel lang aan het teasen met nieuwtjes: Blijf ons volgen, want we hebben binnenkort spannend nieuws! (oid)
Ze zeiden ook dat ze al wat nieuwe tracks af hadden, maar nog niet wilden laten horen.
Op Qlimax zal dat zeker het geval zijn, want als je het goed wilt doen, doe je het op Qlimax mee eens?
Krijgen hoogstens anderhalf uur gevuldwrote:XQ Gunz4Hire. haha.wrote:X-Qlusive sowieso.. De dj die een x-qlusive krijgt staat sowieso op QLimax.. Aangezien noisecontrolers het populairst zijn * op hhz na* Hebben die wel een xqwrote: Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze nieuwe nummers aan het voorberijden zijn voor Qlimax!
Ter verheldering, XQ Noisecontrollers en een Album van hun is puus speculatie. De signalen van hunzelf wijzen er wel op, der is echter nog niks bevestigd! 
Volgensmij komt er serieus wel gewoon een XQ G4H indd! 
Nee noisecontrollers.wrote:Volgensmij komt er serieus wel gewoon een XQ G4H indd!
J
Noisecontrollers zal vast wel wat gaan releasen, Wildy ook trouwens denk ik.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 23 days ago
album wordt over gesproken in het DJMAG interview (credits to jambekkie)wrote:Ter verheldering, XQ Noisecontrollers en een Album van hun is puus speculatie. De signalen van hunzelf wijzen er wel op, der is echter nog niks bevestigd!
idd maatje van me zei het ook, dat het er tussen neus en lippen door ergens tussen staat.wrote:album wordt over gesproken in het DJMAG interview (credits to jambekkie)wrote:Ter verheldering, XQ Noisecontrollers en een Album van hun is puus speculatie. De signalen van hunzelf wijzen er wel op, der is echter nog niks bevestigd!
Staat er vrij duidelijkAside from playing the two largest hardstyle festivals in the world, Arjan Terpstra and Bas Oskam - who only joined forces in 2005 - have taken their show all across Europe, the USA and Australia, whilst at the same time working on their debut album. For this big-thinking pair, though, an album is not just about the tunes… “We are currently very busy with our first record. Not only the music but also the whole story behind it is something we're taking our time on. We both have a passion for science and we want to create something that has more depth and offers a closer look into our world.”
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Aliens Remix?Noisecontroller
Just received an awsome rmx! Rap rap