Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:22 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Een Live-Act die nog geen halfjaar staat mag nu al op Qlimax optreden. :lol:

'Succes' is niet per devinitie tijdsgebonden he! :P

Kregen korting denk ik (Ran-D en G4H staan er ten slotte) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Maximum schreef:
Dakpan schreef:

'Succes' is niet per devinitie tijdsgebonden he! :P

Vind het nergens op slaan, ze hebben op dit moment 3 nummertjes gereleased. En dan staat Ran-D ook nog eens in de lijnup, zet daar dan B-Front neer.

Tja, dat laatste ben ik wel met je eens, maar G4H heeft ook nog 4 andere nummers klaar liggen (als je Sorrow en De Weg Kwijt) mee rekent. Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:29 

Dakpan schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij. :thumbup:

Wat hebben ze dan allemaal gedaan binnen de scene? 4x opgetreden en 3 nummers released tot zo ver? :P Sorry maar Qlimax hoort de kroon op je werk te zijn. Daar moet je echt wat voor bereikt hebben. En dat hebben deze mannen onder deze alias nog lang niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:35 

Hardtraxx Addict

Noisecontrollers @ Twitter schreef:
Yes the word is out! We will perform @ Qlimax 2011! And we got something special coming up ;-)

Anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:42 

Hardtraxx Elite

Hymn schreef:
Yes the word is out! We will perform @ Qlimax 2011! And we got something special coming up ;-)

Anthem?

Anthem is toch van Zatox xD OMG

Albumstuff bedoelen ze waarschijnlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Hymn schreef:

Anthem?

X-Qlusive ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Maximum schreef:
Ook heb je nog vele Ran-D & Adaro, platen.. die gaan ze dan waarschijnlijk niet draaien, maar ze hebben wel het nodige gedaan binnen de scene om daar te mogen staan vind ik persoonlijk. Ook zal het maar een setje van een half uur zijn lijkt mij. :thumbup:

Wat hebben ze dan allemaal gedaan binnen de scene? 4x opgetreden en 3 nummers released tot zo ver? :P Sorry maar Qlimax hoort de kroon op je werk te zijn. Daar moet je echt wat voor bereikt hebben. En dat hebben deze mannen onder deze alias nog lang niet.

Ik zeg toch ook dat ze dat in het algemeen hebben gedaan en niet alleen onder G4H alias!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:47 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Wie is Stana? xd

dit is stana :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hymn schreef:

Anthem?

X-Qlusive ;)

Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze nieuwe nummers aan het voorberijden zijn voor Qlimax! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:52 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Hymn schreef:

Anthem?

Anthem is toch van Zatox xD OMG

Albumstuff bedoelen ze waarschijnlijk...

Aaaahja tuurlijk. Ik had even niet zo'n helder momentje :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:53 

Aan het typen...

Dakpan schreef:
Maximum schreef:

Project One had precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:55 

Donateur

Maximum schreef:
Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze nieuwe nummers aan het voorberijden zijn voor Qlimax! :thumbup:

X-Qlusive sowieso.. De dj die een x-qlusive krijgt staat sowieso op QLimax.. Aangezien noisecontrolers het populairst zijn * op hhz na* Hebben die wel een xq
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dakpan schreef:
Maximum schreef:

Project One had precies hetzelfde.

Die hadden toen tenminste al een album uitgebracht. Niet dat je het dan al verdient hoor, maar die hadden tenminste iets 'speciaals'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maximum schreef:

X-Qlusive sowieso.. De dj die een x-qlusive krijgt staat sowieso op QLimax.. Aangezien noisecontrolers het populairst zijn * op hhz na* Hebben die wel een xq

XQ Gunz4Hire. haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:58 

Hardtraxx Elite

Noisecontrollers is toch bezig met een album, dat is al bevestigd.
En ze zijn al heel lang aan het teasen met nieuwtjes: Blijf ons volgen, want we hebben binnenkort spannend nieuws! (oid)
Ze zeiden ook dat ze al wat nieuwe tracks af hadden, maar nog niet wilden laten horen.
Op Qlimax zal dat zeker het geval zijn, want als je het goed wilt doen, doe je het op Qlimax mee eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:04 

Donateur

Parvuz schreef:
roberttt schreef:
Maximum schreef:

XQ Gunz4Hire. haha. :P

Krijgen hoogstens anderhalf uur gevuld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Ter verheldering, XQ Noisecontrollers en een Album van hun is puus speculatie. De signalen van hunzelf wijzen er wel op, der is echter nog niks bevestigd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij komt er serieus wel gewoon een XQ G4H indd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:10 

Donateur

Maximum schreef:
Volgensmij komt er serieus wel gewoon een XQ G4H indd! :thumbup:

Nee noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:11 

Noisecontrollers zal vast wel wat gaan releasen, Wildy ook trouwens denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:14 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Ter verheldering, XQ Noisecontrollers en een Album van hun is puus speculatie. De signalen van hunzelf wijzen er wel op, der is echter nog niks bevestigd! :thumbup:

album wordt over gesproken in het DJMAG interview (credits to jambekkie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Maximum schreef:

album wordt over gesproken in het DJMAG interview (credits to jambekkie)

idd maatje van me zei het ook, dat het er tussen neus en lippen door ergens tussen staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Aside from playing the two largest hardstyle festivals in the world, Arjan Terpstra and Bas Oskam - who only joined forces in 2005 - have taken their show all across Europe, the USA and Australia, whilst at the same time working on their debut album. For this big-thinking pair, though, an album is not just about the tunes… “We are currently very busy with our first record. Not only the music but also the whole story behind it is something we're taking our time on. We both have a passion for science and we want to create something that has more depth and offers a closer look into our world.”

Staat er vrij duidelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Noisecontroller
Just received an awsome rmx! Rap rap ;)

Aliens Remix?
Vorige  1 ... 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen