Zit niet echt een drive in ofzo
Ik hoop niet dat je dit meent, zo'n dik rapnr verneuken met een hardstylebeatwrote:Ik hoop op Califorina Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop niet dat je dit meent, zo'n dik rapnr verneuken met een hardstylebeatwrote:Ik hoop op Califorina Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Qdance een aantal sets van Mysteryland online heeft gegooid??
Zatox, Slim Shore, Prromo, Coone vs Psyko Punkz en Activator.
Ik wou Headhunterzwrote:Qdance een aantal sets van Mysteryland online heeft gegooid??
Waar?wrote:Scantraxx 063 online staat?
Bass Modulators - Shock your Senses en Bass Modulators ft The Playboyz - The Drop.
Ik zet hier eigenlijk geen youtubefilmpjes neer, want die komen vanzelf op de site.wrote:Waar?wrote:Scantraxx 063 online staat?
Bass Modulators - Shock your Senses en Bass Modulators ft The Playboyz - The Drop.
wrote:Ik wou Headhunterzwrote:Qdance een aantal sets van Mysteryland online heeft gegooid??
wrote:Ik zet hier eigenlijk geen youtubefilmpjes neer, want die komen vanzelf op de site.wrote:Waar?wrote:Scantraxx 063 online staat?
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
3 tracks left until our album is finished..... Busy and very happy here at SHOCK:FORCE HQ... You're all in for a HARD TRANCE treat
wrote:Scantraxx 063 online staat?
Ik hoop dat hij het niet verneukt, origineel is geweldig.Technoboy
Ok, Technoboy 'Rage' will be remixed by ..oOps! Dinner is calling.. Write u later!
waar haal je dat vandaan dan?wrote:Zal dus Wildstylez zijn? In ieder geval wel heel gaaf dat hij in een nieuw jasje kan. De melodie is prachtig!
Wildstylez gaf een EEN remix te maken van SAIFAM if i'm correct.wrote:waar haal je dat vandaan dan?wrote:Zal dus Wildstylez zijn? In ieder geval wel heel gaaf dat hij in een nieuw jasje kan. De melodie is prachtig!
You are correct!wrote:Wildstylez gaf een EEN remix te maken van SAIFAM if i'm correct.wrote:waar haal je dat vandaan dan?wrote:Zal dus Wildstylez zijn? In ieder geval wel heel gaaf dat hij in een nieuw jasje kan. De melodie is prachtig!
Technoboy had ook aan Wildstylez gevraagd om Oh My God mee te nemen toch? Dus dit is mss een andere?wrote:Wildstylez gaf een EEN remix te maken van SAIFAM if i'm correct.wrote:waar haal je dat vandaan dan?wrote:Zal dus Wildstylez zijn? In ieder geval wel heel gaaf dat hij in een nieuw jasje kan. De melodie is prachtig!
Nee, hij geeft aan dat de remix die ST heeft gedaan voor Nero vet iswrote:Showtek gaat die remix doen (zie latere tweet van TBY)
Ff wat anders, weet iemand meer van de fanatics 2011 remix door ran-d zelf? Heeft ie echt al drie kwart jaar geleden aangekondigd :S living for the moment remake is er inmiddels wel (zie qbase filmpjes) maar ik wacht eigenlijk nog meer op fanatics :p
wrote:Nee, hij geeft aan dat de remix die ST heeft gedaan voor Nero vet iswrote:Showtek gaat die remix doen (zie latere tweet van TBY)
Ff wat anders, weet iemand meer van de fanatics 2011 remix door ran-d zelf? Heeft ie echt al drie kwart jaar geleden aangekondigd :S living for the moment remake is er inmiddels wel (zie qbase filmpjes) maar ik wacht eigenlijk nog meer op fanatics :p