Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
CO2hardstyle Catatonic Overload
Just received @Delete_DJ remix of Environment. Bloody hell, that's some serious rough shit! Awesome!! Love it!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

Nrgizer schreef:
patrickjeb schreef:
Idd, als hij een anthem voor Thrilogy zou maken, is 3 weken van te voren wel kort, naja, Qlimax anthem is ook maar 2 maanden :P

Qlimax kan al niet meer e :D

Bedoelde ook dat het maar 2 maanden van te voren is bekend gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:00 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Als Headhunterz het Hardbass anthem gaat maken dan ga ik niet Hardbass -.-

Wat een bullshit zijn altijd zulke opmerkingen, alsof het feest afhangt van de anthem, voegt soms wel iets toe, maar je gaat.toch niet na een feest als je anthem niet bevalt, kon je dit jaar na weinig feesten kwa goeie anthems, en denk dat headhunterz nog iedereen kan verassen met een lekker anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:

Ja, want het anthem bepaalt natuurlijk meteen hoe goed het feest is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Ricardo1991 schreef:
b-ram schreef:

Wat een bullshit zijn altijd zulke opmerkingen, alsof het feest afhangt van de anthem, voegt soms wel iets toe, maar je gaat.toch niet na een feest als je anthem niet bevalt, kon je dit jaar na weinig feesten kwam goeie anthems

Als ik aan het Hard Bass Anthem denk, dan krijg ik meteen shiverz he. Be Amazed, Protect and Serve & die van afgelopen jaar zijn ZO BIZAR VET. Als ik dan opeens te horen krijg dat mister heady head 'm gaat maken dan zinkt al m'n levenslust uit m'n lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
b-ram schreef:

Ja, want het anthem bepaalt natuurlijk meteen hoe goed het feest is..

Nou schept wel een bepaald soort verwachting.

Kan me niet voorstellen dat Headhunterz Hardbass anthem zou maken, past helemaaal niet bij de artiesten voorgaande anthems (behalve de laatste mischien :/ )...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Dude, je weet niet wat er uit komt rollen hea..
Eerst horen, dan oordelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:11 

Hardtraxx Crew

Ik hoop ook niet dat hhz het anthem maakt. Past niet echt in het rijtje van de voorgaande hardbass anthems, die ik toch keer op keer super vind. Dan zou meteen dat speciale van hardbass er af zijn. Een anthem van hhz (of iets in die richting) komen we vaak zat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:
Frontliner
Citaat:
Free release of Frontliner - Outside Spacer (Raw Edit) and Frontliner - Pull Tuuduuu Over will be available at 20.000 Facebook fans!

Muzyk Edit gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:17 

Hardtraxx Addict

b-ram schreef:

Neem aan dat de overdrijf modus hier gewoon aan staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:

Neem aan dat de overdrijf modus hier gewoon aan staat...

True true, mensen nemen het heel letterlijk zo te zien. Grappig ^^

Maar ik vind, zoals Rik ook zegt, dat een anthem vaak een reflectie is van het feest zelf. Daarom hoop ik écht dat een andere producer de eer krijgt om voor Hard Bass aan het werk te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
b2s
Now on b2s Radio: the set of DJ Headhunterz at Decibel outdoor festival 2011!!! Tune in at http://www.b2s.nl/radio and turn the volume to the max!

Was een hele goede set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:30 

Hardtraxx Crew

Ook werd z'n Thrillogy mix gedraaid. Zou mooi zijn als volgende week die set van B-Front op Decibel uitgezonden wordt! :) Zou errug vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:45 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Dude, je weet niet wat er uit komt rollen hea..
Eerst horen, dan oordelen :)

Dat excuus hoor ik tegenwoordig wel bij elk anthem langs komen en toch blijft de track me iedere keer in dit soort gevallen tegen vallen. Een artiest kun je van te voren heus wel inschatten. Die gaat in 90% van de gevallen toch niet buiten zn eigen straatje producen dus ik vind het terecht dat mensen van te voren al enigszins kunnen oordelen over een track.

Ik denk trouwens niet dat headhunterz het anthem maakt, er komen nog zat andere feesten langs waarvoor ie wellicht een anthem kan maken. Voor hardbass zullen ze toch wat sneller een artiest kiezen die ook een wat rauwere kant met zich heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:49 

Hardtraxxer

Niemand had ook zo track als doomed verwacht?, hij zou best hardbass anthem maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:53 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Roellos schreef:
Da Tweekaz
Wow! Almost 15.000 likes here on Facebook! We guess you would like a present when we reach the 15k? :D

Ik gok: Healing Incantation, die wil ik best hebbe ^^

Je hebt geluk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:19 

Hardtraxx Addict

Ricardo1991 schreef:
Niemand had ook zo track als doomed verwacht?, hij zou best hardbass anthem maken

En hoe groot is de kans dat die net zo gaat experimenteren met een hardbass anthem? Ik denk dat ie dan toch wel bij zn gewone stijl blijft, puur omdat ie dan meer zekerheid heeft dat het aanslaat bij zijn fans. Hoeveel artiesten gaan tegenwoordig nog op de experimentele tour met het maken van een anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Decibel anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

SoundTunerZ schreef:
Ricardo1991 schreef:

En hoe groot is de kans dat die net zo gaat experimenteren met een hardbass anthem? Ik denk dat ie dan toch wel bij zn gewone stijl blijft, puur omdat ie dan meer zekerheid heeft dat het aanslaat bij zijn fans. Hoeveel artiesten gaan tegenwoordig nog op de experimentele tour met het maken van een anthem?

Niet veel, echter weet Headhunterz ook verdomd goed dat een Hardbass meestal wat harder is dan een gemiddeld Qlimax/DefQon anthem dus daar zal hij zich dan zeker op aanpassen, en dan kom je toch wel een beetje in het straatje Doomed (met verbetere kicks wel, of course..).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:24 

Artiest

Ik vind HHZ wel sterk in het maken van anthems, hij weet altijd wel goed de sfeer van het concept vast te zetten in een anthem. Dus enigszins zou ik het wel tof vinden, andere kant... ik wil gewoon weer Be Amazed achtige plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind HHZ wel sterk in het maken van anthems, hij weet altijd wel goed de sfeer van het concept vast te zetten in een anthem.

Eens! Welk anthem hij ook maakt, hij maakt er vast wel iets moois van.
Hij zei laatst nog dat het perfecte anthem voor Qlimax Noisecontrollers- Samara was geweest. Ben ik het wel mee eens, dus ik zie dat hij wel graag een thema goed verwerkt in een track.

Anthems boeien me toch niet zo veel, ga er waarschijnlijk toch wel heen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:31 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Decibel anthem?

Wat is daar zo experimenteel aan? Die dubstep break? Dat is ook al vaker gedaan voor de rest zit die track nou ook niet bijzonder in mekaar.

wvd schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ricardo1991 schreef:

Niet veel, echter weet Headhunterz ook verdomd goed dat een Hardbass meestal wat harder is dan een gemiddeld Qlimax/DefQon anthem dus daar zal hij zich dan zeker op aanpassen, en dan kom je toch wel een beetje in het straatje Doomed (met verbetere kicks wel, of course..).

Met qlimax is dat ook fout gegaan een paar jaar geleden. Dat was vroeger een feest met een lekkere duistere sfeer, maar in de loop der jaren is dat ook behoorlijk achteruit gegaan. Ik geloof er in ieder geval niet in dat hij zich zo makkelijk gaat aanpassen voor zo'n anthem en een rauwe track gaat maken. Headhunterz heeft al wel vaker aangegeven dat hij de rauwe hardstyle niet echt vet vind, dus waarom zou hij dan zijn stijl voor zo'n groot feest aanpassen?

Maar dit is speculeren om niks, want er is niet eens zekerheid dat hij het anthem maakt. Beter gaan we gewoon weer ontopic, voor deze discussies zijn andere topics voor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
patrickjeb schreef:
Decibel anthem?

Wat is daar zo experimenteel aan? Die dubstep break? Dat is ook al vaker gedaan voor de rest zit die track nou ook niet bijzonder in mekaar.

Ze 'wouden' ermee experimenteren, niet dat het origineel is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Citaat:
b2s
Now on b2s Radio: the set of DJ Headhunterz at Decibel outdoor festival 2011!!! Tune in at http://www.b2s.nl/radio and turn the volume to the max!

Was een hele goede set!

Opname is alleen niet gelukt :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Hoeveel artiesten gaan tegenwoordig nog op de experimentele tour met het maken van een anthem?

Ik kan alleen Art of Fighters bedenken met het Dominator anthem dit jaar...vond het zeker een aparte plaat, maar zo ontzettend dik...
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen