Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 01:21 

Hardtraxx Crew

Is ook altijd hetzelfde met Q-Dance he -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:28 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Atmozfears
Off to our new studio in Germany! Time to finish the two tracks we have been working on with In-Phase! Let's do it!

Atmozfears en In-Phase, dat kan wel goed komen denk ik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:29 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Is ook altijd hetzelfde met Q-Dance he -.-

Live-streamen vanaf locatie schijnt heel moeilijk te zijn. Zeker als je zoveel luisteraars als Q-Dance hebt. Opgenomen sets uitzenden is een stuk makkelijker. Wees blij dat ze überhaupt uitzenden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:49 

Hardtraxxer

Mwua het maakt helemaal niks uit of je nu voor 1 of voor 100.000 luisteraars vanaf locatie uitzend. Het moeilijke om vanaf locatie uit te zenden is het vinden / aan laten leggen van een STABIELE internet verbinding. Maar je kan mij niet wijs maken dat de HMH dat niet heeft :/

Vanuit een festival is veel lastiger want dan moet je met straalzenders gaan werken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:53 

Hardtraxx Elite

Martijn schreef:
Mwua het maakt helemaal niks uit of je nu voor 1 of voor 100.000 luisteraars vanaf locatie uitzend. Het moeilijke om vanaf locatie uit te zenden is het vinden / aan laten leggen van een STABIELE internet verbinding. Maar je kan mij niet wijs maken dat de HMH dat niet heeft :/

Vanuit een festival is veel lastiger want dan moet je met straalzenders gaan werken :)

met XQ DBSTF hadden ze ook al problemen meen ik mij te herinneren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:11 

Hardtraxx Crew

Heb hem nog niet zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:02 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:

Heb hem nog niet zien staan.

jammer dat het geluid er gewoon onder gemonteerd is, met dit soort filmpjes vind ik live geluid altijd vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:14 

Hardtraxx Addict

Ligt het nou aan mij of ziet de mainstage van dq aus er gewoon 10x zo vet uit als die van de Nederlandse editie van dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Trieste trackkeuze weer bij de afsluiting. Waarom niet gewoon van het hele hardstyle spectrum een showtje maken ipv alleen die doodgedraaide uitgekotste kuthitjes?

En beter nog:
Waarom niet gewoon zoals vroeger een DJ laten afsluiten die gewoon zelf bepaalt wat voor einde het wordt ipv zon premixed kut show. Luna & Deepack & Defqon 2008, dat was nog eens een afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Trieste trackkeuze weer bij de afsluiting. Waarom niet gewoon van het hele hardstyle spectrum een showtje maken ipv alleen die doodgedraaide uitgekotste kuthitjes?

En beter nog:
Waarom niet gewoon zoals vroeger een DJ laten afsluiten die gewoon zelf bepaalt wat voor einde het wordt ipv zon premixed kut show. Luna & Deepack & Defqon 2008, dat was nog eens een afsluiter.

Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:02 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:

En beter nog:

Of gewoon standaard met een hardcore act afsluiten, zoals vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:08 

Hardtraxx Addict

Ik kan mijn draai nooit zo goed vinden als er wordt het laatste uur hardcore wordt gedraaid.
Ga dan gewoon liever verder op Hardstyle. Die Hardcore die ze dan draaien is meestal toch
niet echt de Hardcore die ik graag hoor. Beetje de "uitgemolken" platen zeg maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:24 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:

Omdat The Prophet draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:40 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Denk je dat The Prophet mag bepalen welke nummers hij draait? Denk het toch zeker niet! :thumbdown:
En doe toch eens niet zo zielig door over The Prophet te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

GT500eleanor schreef:
Zygoma schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Denk je dat The Prophet mag bepalen welke nummers hij draait? Denk het toch zeker niet! :thumbdown:

Ik vind jou grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:21 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
SoundTunerZ schreef:
Gangsterdwerg schreef:

En beter nog:

Of gewoon standaard met een hardcore act afsluiten, zoals vroeger.

Defqon afsluiten met een Hardcore act zoals vroeger? Schaam je! :P Als je defqon main stage 'zoals vroeger' wil afsluiten dan moet je toch echt voor Technoboy gaan hoor ;)

Niet defqon specifiek, maar gewoon veel feesten vroeger. Mja als je dat nu probeert zal er alsnog wel veel commerciële bende gedraaid worden. Het lijkt idd alsof artiesten een lijstje krijgen met wat ze mogen draaien voor de afsluiter. Bovendien zou technoboy nu toch nooit meer zo draaien als dat ie in 2004 deed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:37 

Hardtraxx Elite

GT500eleanor schreef:

Denk het toch zeker wel, zeker aangezien meneer de baas is van Scantraxx.
Daar komt nog bij, dat alle platen die hij in dit filmpje na, allemaal van Scantraxx komen (muv het anthem)
En hoezo mag ik niet over The Prophet beginnen? Hij is degene die draait >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:39 

Hardtraxx Crew

Zygoma schreef:
GT500eleanor schreef:

Daar komt nog bij, dat alle platen die hij in dit filmpje na, allemaal van Scantraxx komen (muv het anthem)

Meneer is groot The Prophet fan, dus waag het maar es om commentaar op hem te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Zygoma schreef:
GT500eleanor schreef:

Meneer is groot The Prophet fan, dus waag het maar es om commentaar op hem te hebben :P

Ik ben het met hem eens! The Prophet is al op leeftijd, maar hij doet echt nog steeds ongelofelijk strak mixen en die tracks die hij maakt zijn echt puur goud, echt 100% energie en creativiteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:52 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Zygoma schreef:
GT500eleanor schreef:

Ik ben wel fan, maar daarom zeg ik het niet. Principekwestie.
Als er iets fout gaat en toevallig staat The Prophet er, dan is het automatisch zijn schuld. Zo hoort het niet he. Stel dat het Psyko Punkz waren, dan zou ik net zo reageren. En Psyko Punkz vind ik dus niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:56 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Ik ben het met hem eens! The Prophet is al op leeftijd, maar hij doet echt nog steeds ongelofelijk strak mixen en die tracks die hij maakt zijn echt puur goud, echt 100% energie en creativiteit!

Stop eens met dat gezeur over leeftijd, zo'n slap argument. The Prophet is misschien wat oud, maar niet seniel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:04 

Hardtraxx Elite

hapte ik zojuist in een troll? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:05 

Hardtraxx Crew

Zygoma schreef:

Een klein beetje maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Bepaalde mensen hier op Hardtraxx nu enorm jaloers worden door het feit dat ik kan bevestigen dat Who Wants This door Thera gedraaid is op Syndicate? :P
Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen