Die kans zit er in, maar dat verwacht ik niet. Zatox heeft t er al langer over 
T zou wel wat zijn trouwens
T zou wel wat zijn trouwens
Hier ook, beter maakt wildstylez het anthem.wrote:Ergens hoop ik gewoon dat het niet zo is.
No Time To Waste, inpakken en wegwezen.wrote:Hier ook, beter maakt wildstylez het anthem.wrote:Ergens hoop ik gewoon dat het niet zo is.
Dan zou ik vragen of ze volgens jaar een moeilijke kick willen maken.wrote:Ik vond No Time To Waste een stuk beter dan het hardbass anthem van zatox..
Melodie van hardbass is bijna t zelfde als 2010, kick is me veel te soft en simpel.
wrote:Dan zou ik vragen of ze volgens jaar een moeilijke kick willen maken.wrote:Ik vond No Time To Waste een stuk beter dan het hardbass anthem van zatox..
Melodie van hardbass is bijna t zelfde als 2010, kick is me veel te soft en simpel.
OT: Ben benieuwd wat Zatox er van heeft gebrouwd...
Nou, een sfeertje 'CHOIRS' is niet verkeerd, maarja.....krijgen we die? Als we de trailer moeten geloven wel, maarja, als dat na een 'Unborn Mid' komt...(die niet verkeerd is, maar niks voor Qlimax), zou het toch geen succes zijn.wrote:wrote:Dan zou ik vragen of ze volgens jaar een moeilijke kick willen maken.wrote:Ik vond No Time To Waste een stuk beter dan het hardbass anthem van zatox..
OT: Ben benieuwd wat Zatox er van heeft gebrouwd...
klinkt vast hetzelfde als ze eigen releases
die ook allemaal bijna op elkaar lijken
erger dan 2010 en 2009 wordt het niet.wrote:ik ben bang dat t een drama anthem gaat worden
maar that's me
Ik weet niet of ik Geck-o en Thera live zou willen zien. Ik vind de afwisseling van de verschillende tracks juist zo leuk, heel divers. Dat haal je bij een liveact er een beetje uit.wrote:... Thera en Geck-O vanaf nu ook als live-act te boeken zijn?
http://www.theracordsbookings.com/request-a-booking
wrote:erger dan 2010 en 2009 wordt het niet.wrote:ik ben bang dat t een drama anthem gaat worden
maar that's me
Best vette actie! Maar 't anthem vind ik niet echt heel erg daverend ofzo.. Die hoge tonen zijn een beetje vervelend. En de kick nogal saai!wrote:QdanceBackstage Q-dance
Download the Qlimax 2011 anthem for free: bit.ly/r3pUaI (ENG) bit.ly/nYwY8S (NL) Enjoy!
Ga zaterdag zeker kaarten proberen te halen. Vooral als ze terug willen naar duister en hard.Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.
Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten.