Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:58 

Donateur

Wesz91 schreef:
Teknizion schreef:
de frekwensers :lol:

Ja wat slecht zeg... kom op, hoe moeilijk is zoiets...

Dit dus.. vooral bij zo'n enorm bedrijf als b2s. Dit upload je toch niet?

Ondanks dat ik enorm fan ben van Fusion vind ik dit filmpje echt zinloos.
Zelfs die Chuck Norris filmpjes waren nog zinniger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

niks over Project Hardcore..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Nee gek he, zou jij negatieve reclame voor jezelf maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:48 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
_theon_ schreef:

Nee gek he, zou jij negatieve reclame voor jezelf maken?

Nou het was wel netjes geweest :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:10 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Overstrike schreef:
Zou tijd worden dat er weer wat uitkwam van Krusaders.

Heb gehoord dat ze bij Scantraxx nogal laks zijn met het reageren op tracks, gewoon bij hun eigen artiesten. Uiteraard zit er ook een hoop vriendjespolitiek bij. Wel jammer, dit soort dingen weerhouden mij steeds meer om naar sets te gaan van enkele artiesten Scantraxx artiesten te gaan wegens capsones (zoals The Prophet).

Tracks worden daar tegenwoordig meestal gecontroleerd door Ran-D... die de lat ontzettend hoog legt heb ik uit betrouwbare bron

Hij cchecked ook de platen bij X-Bone dus dat zou goed kunnen. Klinkt ook best aannemelijk dat hij dat doet.
Arkaine zat eerst bij X-Bone maar is zit nu bij Scantraxx.

Vind het opzich wel ergens jammer dat Scantraxx te snel producers aanneemt. Laat ze zich eerst heel goed bewijzen en niet na een aantal plaatjes gelijk een contract aanbieden.

Nu niet gelijk gaan flamen, ik gun het iedere goede producer van harte om onder een groot label te produceren en te draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:20 

Hardtraxx Addict

Overstrike schreef:
Vind het opzich wel ergens jammer dat Scantraxx te snel producers aanneemt. Laat ze zich eerst heel goed bewijzen en niet na een aantal plaatjes gelijk een contract aanbieden.

Om ze vervolgens door een ander label te laten wegkapen bedoel je, omdat Scantraxx te lang wacht. ;)
Soms moet je keuzes maken waarvan je de uitwerking niet precies kan voorspellen...
En op welke producers doel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Overstrike schreef:

Om ze vervolgens door een ander label te laten wegkapen bedoel je, omdat Scantraxx te lang wacht. ;)
Soms moet je keuzes maken waarvan je de uitwerking niet precies kan voorspellen...

Wasted Penguinz, Arkaine, Krusaders, Bass Modulators, S-Dee enz enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:50 

Hardtraxx Addict

Omdat jij er als persoon niet van houdt, betekend het niet meteen dat ze geen succes afwerpen.
Kijk even naar de Wasted Penguinz, die worden ook steeds populairder. Bass Modulators zijn ook
totaal geen verkeerde DJ's, die volgens mij ook wel goed liggen bij het publiek
(weet ik niet zeker, maar wat ik zo her en der lees, toch wel).
Arkaine zou ik ook niet verkeerd inschatten, maar is puur persoonlijk.

We zullen zien wat de toekomst brengt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:10 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Nikkel schreef:
Overstrike schreef:

Wasted Penguinz, Arkaine, Krusaders, Bass Modulators, S-Dee enz enz

Inderdaad, het probleem bij al deze mannen is dat ze live on stage NIET kunnen draaien. Ik snap niet dat een toplabel als scantraxx de nieuwe artiesten niet test op DJ-skills. Hun grootste blunder Gostosa kennen we allemaal nog maar blijkbaar leren ze er niet veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:19 

Hardtraxx Addict

DJ zijn of producer zijn twee totaal verschillende dingen IMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:28 

Hardtraxxer

Citaat:
Om ze vervolgens door een ander label te laten wegkapen bedoel je

Nee, maar je zou ze bijvoorbeeld op een losstaand label kunnen 'verkopen', niet direct onder je grote vlag. Dat ze wel of niet kunnen draaien wil ik zelf achterwegen laten, gaat mij meer om de producties.

Ze hebben allemaal wel hun plaatjes natuurlijk, de ene beter dan de andere. Maar ik vind het altijd jammer om te zien dat er labels zijn die mensen aannemen zodra ze geld ruiken (één of twee hitjes) en vervolgens er niets meer/weinig mee doen door niet te reageren.

Lijkt me dat, als je een producer aanneemt omdat je denkt dat je diegene talent heeft, je ook open staat om feedback te geven en te helpen. Niet niks meer van je alten horen en maar leuk hier en daar andere producers aannemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Overstrike schreef:
Lijkt me dat, als je een producer aanneemt omdat je denkt dat je diegene talent heeft, je ook open staat om feedback te geven en te helpen. Niet niks meer van je alten horen en maar leuk hier en daar andere producers aannemen.

Het is denk ik ook een dure zaak om een contract af te kopen en dan weer zelf iemand te contracteren. Zeker als je ze ervoor "transfervrij" kon halen.

Ontopic:
NU op B2S Radio: Deaz D @ Remember in mei 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:50 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Het is denk ik ook een dure zaak om een contract af te kopen en dan weer zelf iemand te contracteren. Zeker als je ze ervoor "transfervrij" kon halen.

Ontopic:
NU op B2S Radio: Deaz D @ Remember in mei 2011.

Het gaat niet over het afkopen van contracten ;) maar over de manier waarop Scantraxx sommige producers behandeld.

Maar dit gaat teveel off-topic. ;)

Citaat:
Rewiring studio so I can EQ the Virus B before recording. Let the cable madness begin.

Benieuwd waar Fenix/Ambassadors Inc hier uit kunnen persen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:56 

Hardtraxxer

DJMarino schreef:
Inderdaad, het probleem bij al deze mannen is dat ze live on stage NIET kunnen draaien. Ik snap niet dat een toplabel als scantraxx de nieuwe artiesten niet test op DJ-skills. Hun grootste blunder Gostosa kennen we allemaal nog maar blijkbaar leren ze er niet veel van.

Dat is echt onzin. Je komt op een label als je een goede track kan produceren, daar hoef je niet voor te kunnen draaien. Het is de taak van organisators om een artiest te boeken die behalve goede producties ook een mooie set kan draaien met goed mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

bob marok schreef:
DJMarino schreef:

Dat is echt onzin. Je komt op een label als je een goede track kan produceren, daar hoef je niet voor te kunnen draaien. Het is de taak van organisators om een artiest te boeken die behalve goede producties ook een mooie set kan draaien met goed mixwerk.

Echter is het ook zo dat labels winst maken aan artiesten die veel geboekt worden en dus artiesten willen strikken die veel geboekt zullen worden. Hierin spelen producties wel de grootste rol, maar zou mixwerk ook een rol moeten spelen, als dat invloed heeft op het aantal boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 07:10 

Hardtraxx Elite

Overstrike schreef:
Citaat:
Om ze vervolgens door een ander label te laten wegkapen bedoel je

Nee, maar je zou ze bijvoorbeeld op een losstaand label kunnen 'verkopen', niet direct onder je grote vlag. Dat ze wel of niet kunnen draaien wil ik zelf achterwegen laten, gaat mij meer om de producties.

Ze hebben allemaal wel hun plaatjes natuurlijk, de ene beter dan de andere. Maar ik vind het altijd jammer om te zien dat er labels zijn die mensen aannemen zodra ze geld ruiken (één of twee hitjes) en vervolgens er niets meer/weinig mee doen door niet te reageren.

Voor Scantraxx is dit losstaande label er al.. X-Bone ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:50 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
PNXRMX schreef:
Echter is het ook zo dat labels winst maken aan artiesten die veel geboekt worden en dus artiesten willen strikken die veel geboekt zullen worden. Hierin spelen producties wel de grootste rol, maar zou mixwerk ook een rol moeten spelen, als dat invloed heeft op het aantal boekingen.

Dat gebeurd inderdaad best... maar dan is alsnog het label niet verantwoordelijk voor DJ skills. Daarvoor zou denk ik het betreffende boekingsbureau moeten dienen als zij zo'n artiest aannemen.

Niet helemaal waar..... ga ff terug in de tijd dat er bij Fusion een aantal Dj's waren die nog niet konden produceren. (Dozer, The Pitcher, Pavo) hun grootse kracht was toch egt wel de DJ Skills. Die zijn vroeger ook niet geselecteerd op hun produce kwaliteit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:47 

Artiest

SkiggyRapz18 schreef:
Qre8ive schreef:
PNXRMX schreef:

Dat gebeurd inderdaad best... maar dan is alsnog het label niet verantwoordelijk voor DJ skills. Daarvoor zou denk ik het betreffende boekingsbureau moeten dienen als zij zo'n artiest aannemen.

Niet helemaal waar..... ga ff terug in de tijd dat er bij Fusion een aantal Dj's waren die nog niet konden produceren. (Dozer, The Pitcher, Pavo) hun grootse kracht was toch egt wel de DJ Skills. Die zijn vroeger ook niet geselecteerd op hun produce kwaliteit ;)

En ook niet op hetgeen wat jij denkt wss ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:53 

Donateur

Waarom produceert Luc pas sinds dit jaar dan en is in al die tijd daarvoor het werk door Pollen gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:07 

Artiest

dawasiknie schreef:
Waarom produceert Luc pas sinds dit jaar dan en is in al die tijd daarvoor het werk door Pollen gedaan?

Luc is niet "The Pitcher" maar dat zijn Luc en Michel samen gewoon hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:15 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
dawasiknie schreef:

Luc is niet "The Pitcher" maar dat zijn Luc en Michel samen gewoon hoor.

luc doet idd alleen gigs onder The Pitcher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:36 

Donateur

Ja dat snap ik wel maar ik bedoelde alleen dat Luc niet als The Pitcher is gehaald om z'n producer-kwaliteiten, omdat Pollen dat deed en die niet wilde draaien idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:56 

Donateur

Wat een ge-mierenneuk om een act zeg. Moet iedereen hier zijn gelijk halen ofzo?
Je zit in het "Wist je dat" topic....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:02 

Hardtraxx Elite

San Miquel schreef:
Wat een ge-mierenneuk om een act zeg. Moet iedereen hier zijn gelijk halen ofzo?

+1 haha, bij hardtraxx blijft geen miertje gespaard! hele kolonies worde kapot genaaid ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:14 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
San Miquel schreef:

+1 haha, bij hardtraxx blijft geen miertje gespaard! hele kolonies worde kapot genaaid ^^

Worden
Vorige  1 ... 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen