Titel klinkt veelbelovend, we'll seeTartarosMusic
Tomorrow studio time! Hope to finish my new track 'Lightning Seems Dark'
D
idd! benieuwdwrote:Titel klinkt veelbelovend, we'll seeTartarosMusic
Tomorrow studio time! Hope to finish my new track 'Lightning Seems Dark'![]()
Had ik gister al gedaan via twitter :p
"
@Q_dance hebben jullie een tijdmachine? want vraag me af hoe ik hier ga komen. twitpic.com/6niye9 "

"
@Q_dance hebben jullie een tijdmachine? want vraag me af hoe ik hier ga komen. twitpic.com/6niye9 "
wrote:Heb je dit ook aan q-dance laten weten? Die zullen dat wel waarderen lijkt mewrote:Q-Dance 2001 een mooi jaar vindt?
Dit moet je ze helemaal niet laten weten, wat een fout joh haha.
Het is inmiddels aangepastwrote:wrote:Heb je dit ook aan q-dance laten weten? Die zullen dat wel waarderen lijkt mewrote:Q-Dance 2001 een mooi jaar vindt?
Dit moet je ze helemaal niet laten weten, wat een fout joh haha.
Leuk, maar dat soort dingen mag je voortaan hier kwijt: Wist je dat ... Off-Topicwrote:Ik op school veel met pc werk dus kan lekker veel setjes luisteren
wist je dat ik het tijd vind om naar huis te gaan?
Wist je dat ... Off-Topicwrote:wist je dat ik het tijd vind om naar huis te gaan?
Vette editie weer
Ik vind ook altijd vet om gewoon te luisteren, die tracks zijn leuk gemixt/aaneengeplakt.
Hahawrote:Haha, Nando op het begin.
Project hardcore afgelast is .. http://www.b2s.nl/#/Project_Hardcore/Ne ... NGETROKKEN
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Wow... dat is wel een flinke domper voor B2S en die mensen 
Hopen dat die CD wel te koop blijft.
Idd, heel vaaag zo last minute allemaal... gelukkig gaan wij naar de matrixxwrote:Wow... dat is wel een flinke domper voor B2S en die mensen
Altijd leuk, wat extra drukte.wrote: Idd, heel vaaag zo last minute allemaal... gelukkig gaan wij naar de matrixx
heel erg jammer ditwrote:Project hardcore afgelast is .. http://www.b2s.nl/#/Project_Hardcore/Ne ... NGETROKKEN
Haha dat zal wel loslope, denk dat de meeste van die mense niet naar zo'n pussy feest gaan waar hardstyle gedraaid word, slome kut muziek dit dat zus zo.. en zoetermeer ligt nii eens in de buurt van nijmegen, dus de plaatselijke bezoeker zal ook nii snel die keuze maken.. vooral als diezelfde dag ook 'mindcontroller' iswrote:Altijd leuk, wat extra drukte.wrote: Idd, heel vaaag zo last minute allemaal... gelukkig gaan wij naar de matrixx
Tja, ondanks dat de Matrixx dichterbij is voor mij dan Project, zit er geen haar op m'n hoofd die denkt naar XXlerator te gaan. Totaal geen zin in hardstyle, m'n stemming is helemaal naar de kloten en dat gaat echt niet beter worden als ik in de Matrixx sta.wrote:Haha dat zal wel loslope, denk dat de meeste van die mense niet naar zo'n pussy feest gaan waar hardstyle gedraaid word, slome kut muziek dit dat zus zo.. en zoetermeer ligt nii eens in de buurt van nijmegen, dus de plaatselijke bezoeker zal ook nii snel die keuze maken.. vooral als diezelfde dag ook 'mindcontroller' iswrote:Altijd leuk, wat extra drukte.wrote: Idd, heel vaaag zo last minute allemaal... gelukkig gaan wij naar de matrixx
Op 5000 mensen zullen er toch wel een aantal zijn lijkt me? Wij hebben ook nog wel even zitten twijfelen tussen Project en XXL. Blij dat we voor het 2e hebben gekozen.wrote: Haha dat zal wel loslope, denk dat de meeste van die mense niet naar zo'n pussy feest gaan waar hardstyle gedraaid word, slome kut muziek dit dat zus zo.. en zoetermeer ligt nii eens in de buurt van nijmegen, dus de plaatselijke bezoeker zal ook nii snel die keuze maken.. vooral als diezelfde dag ook 'mindcontroller' is
Maar er is inderdaad ook MC, het betere alternatief voor hardcore-liefhebbend Nederland.