G
NaarDeQlote wrote:View on YouTube

lekkere zin trouwens what are we're gonna do today xD
Leuk filmpje ^^
Maar de casting voor de presentatrice had naar mijn mening en zoals genoemd wel wat beter gekunt ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
sowieso slecht dat dit haar eerste feestje is.. dagjes mens :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Al die mensen ook in het filmpje zelf: "Ja, ik ben hier voor het eerst. Me vrienden gingen, dus ging ik ook maar." :sick:
G
Feit dat het haar eerste keer Decibel is maakt mij in principe niet zoveel uit, maar ik heb meer het idee dat zei geen benul heeft van waar de artiesten het over hebben. Dat niveau van interviewen vind ik gewoon jammer, vooral gezien het hier om een "special" gaat.

Over het filmpje nog: jammer dat de Go Fast Mega Meeting Foto niet gefilmt is :(
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Nie zo zeiken man, is gewoon een verdomd knappe dame. Case closed! :lol:
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 18 days ago
Nikkel wrote:Al die mensen ook in het filmpje zelf: "Ja, ik ben hier voor het eerst. Me vrienden gingen, dus ging ik ook maar." :sick:
En jij gaat ook omdat je vrienden niet gaan zkr? ;) Wat maken mensen zich toch druk zeg sjezus
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nego wrote:
Nikkel wrote:Al die mensen ook in het filmpje zelf: "Ja, ik ben hier voor het eerst. Me vrienden gingen, dus ging ik ook maar." :sick:
En jij gaat ook omdat je vrienden niet gaan zkr? ;) Wat maken mensen zich toch druk zeg sjezus
Als dat niet gebeurde was het ook maar een saaie bedoeling :p
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Skedoedelefloeps wrote:Nie zo zeiken man, is gewoon een verdomd knappe dame. Case closed! :lol:

lekkere wijven altijd welkom :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Leuk filmpje en leuke dame! Niks mis mee hoor.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
The Anim0l wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Nie zo zeiken man, is gewoon een verdomd knappe dame. Case closed! :lol:

Als jij die van je avatar nou gewoon laat komen! :love:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Nego wrote:
Toevallig ben ik naar Q-Base geweest zonder de vrienden met wie ik normaal naar feesten ga.
Heb me prima vermaakt overigens. (Toch een soort van) ja dus! ;)
S
Defqon.1 Australia om 01:00 nederlandse tijd begint? Voor de mensen die het niet doorhebben :P.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 27 days ago
stefaneke wrote:Defqon.1 Australia om 01:00 nederlandse tijd begint? Voor de mensen die het niet doorhebben :P.
wordt het nog uitgezonden ofzo? ik neem aan dat je bedoelt dat het vannacht begint?
S
Dj Skitzo wrote:wordt het nog uitgezonden ofzo?
dunno
Dj Skitzo wrote:ik neem aan dat je bedoelt dat het vannacht begint?
ja
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Psyko Punkz
OKAY here we go: Headhunterz vs Psyko Punkz - Disrespect - Official Video Clip, RECORDED AT BASSLEADER 2011 ! View on YouTube
Kvind het een lekkere plaat, op de verschrikkelijke vocals na uiteraard :sick:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 27 days ago
stefaneke wrote:
Dj Skitzo wrote:wordt het nog uitgezonden ofzo?
dunno
Dj Skitzo wrote:ik neem aan dat je bedoelt dat het vannacht begint?
ja
effe uitgezocht: DEFQON.1 LIVE ON AIR
The festival will be broadcast LIVE from the beginning till the end (11am – 10pm AEST).
You can tune in digitally at Q-dance Radio, or if you live in a radius of 20km from Penrith, you can also listen LIVE to Defqon.1 via air through Fusion FM at 87.8FM. The Defqon.1 Australia LIVE broadcast will be hosted by Fausto.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
ok die vocals van hun worden met de keer erger :sick: ...plaatje is ook standaard imo.
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Pff, waarom moeten ze nou juist het feest met de minste line-up wel uitzenden :P
S
Er is een nieuw lid bij de Fusion familie gekomen. Johan is gisteren namelijk vader geworden.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
http://twitcam.livestream.com/6jbaq - Wasted Penguinz vs Chris One in the Wasted Penguinz studio! LIVE
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Hymn wrote:http://twitcam.livestream.com/6jbaq - Wasted Penguinz vs Chris One in the Wasted Penguinz studio! LIVE
haha tof, maar wat een combi :o is chris one zelf wasted ofzo.. wat moet hier uit gaan kome xD

EDIT: zijn dus gwn aan 't chille, zuipe en plaatjes aan 't draaien, kd8 al collab tussen die 2.. t moetniet gekker worden!
Last edited by Wesz91 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
mr_vertigo wrote:
The Anim0l wrote:

Als jij die van je avatar nou gewoon laat komen! :love:
haar laten komen lukt me wel hoor ^^
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Hymn wrote:http://twitcam.livestream.com/6jbaq - Wasted Penguinz vs Chris One in the Wasted Penguinz studio! LIVE
Mijn eerste reactie was zoiets van: WWWHAATTEEEEFAACCKKK!! :x
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Atraxisz wrote:
Omdat ze niet de zelfde soort muziek draaien kunnen ze nog wel met elkaar omgaan ;-)
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Titatovenaar wrote:
Atraxisz wrote:
Omdat ze niet de zelfde soort muziek draaien kunnen ze nog wel met elkaar omgaan ;-)
Klopt maar CO vs. WP klinkt wel heel slecht xd

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago