Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

voor q-dance is die ook verschrikkelijk snel online, dus zal wel niets voorstellen, ga hem bekijken als ik thuis ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

DJ Isaac
Citaat:
Did you know: While making 'On the edge' in 2001, the original idea was to create a house/club track. #isaacfact
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:54 

Donateur

p-stylez schreef:
ga hem bekijken als ik thuis ben.

Zou 't niet doen, je herinneringen zijn waarschijnlijk veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:22 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
DJ Isaac
Citaat:
Did you know: While making 'In The Air', the original idea was to create a house/club track. #isaacfact
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

Er komt ook nog een video special van Q-Base jongelui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
bRt_ schreef:
DJ Isaac
Citaat:
Did you know: While making 'In The Air', the original idea was to create a house/club track. #isaacfact

Daar is hij goed in gefaald dan, een house/club track... MAAR WEL EEN VAN DE VETSTE HARDSTYLE PLATEN OOIT :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:40 

Donateur

@ een paar posts terug iemand,
in die mash up zitten gewoon originele kicks van Do The Freak hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde net een gerucht van iemand dat Digital Age met een Album komt, dat was mij al wel beetje duidelijk. Maar de bedoeling is dat deze in de nacht van Qlimax of 1 januari al wordt gereleased, omdat Digital Age dan een jaar bestaat.

Als dit waar is, dan is dat wel heel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Josh-T schreef:
bRt_ schreef:
DJ Isaac

Daar is hij goed in gefaald dan, een house/club track... MAAR WEL EEN VAN DE VETSTE HARDSTYLE PLATEN OOIT :thumbup:

Verkeerde post gequote? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:34 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Ik hoorde net een gerucht van iemand dat Digital Age met een Album komt, dat was mij al wel beetje duidelijk. Maar de bedoeling is dat deze in de nacht van Qlimax of 1 januari al wordt gereleased, omdat Digital Age dan een jaar bestaat.

Klinkt heel vet ja!!! zolang 't nieuwe shit is, en niet alle eerste 10 releases eropstaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:37 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Wow, dat heb ik dus echt gemist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

De geruchten zijn gestart door de Noisecontrollers zelf. Luister maar naar Hard With Style 3 bij Universe Was Born. Daar meldt hij zelf dat er "de start van iets nieuws" is. Wat dat is is tot nu toe alleen maar gespeculeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:24 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:

dat zou wel heeeeeeel vet zijn! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Verkeerde post gequote? :P

Hahahaha, ik bedoelde idd die post van isaac eerder... over On the edge... Maar goed, de boodschap is duidelijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
p-stylez schreef:

De geruchten zijn gestart door de Noisecontrollers zelf. Luister maar naar Hard With Style 3 bij Universe Was Born. Daar meldt hij zelf dat er "de start van iets nieuws" is. Wat dat is is tot nu toe alleen maar gespeculeer.

Ja ik dacht zelf aan 2 dingen, XQ Noisecontrollers of een album..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:17 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
p-stylez schreef:

Dat was trouwens hard with style 4!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:19 

Donateur

Als ze dan op Qlimax maar niet met z'n drieen voor zo'n wazige album showcase staan.. dat vind ik zoiets doms. Een kwartiertje TNT op de Decibel main omdat ze de tracks van hun album wilden laten horen, zet ze dan een uur neer en laat ze een normaal setje draaien.

Na dat album zal het trouwens wel weer een fraaie Digital Age overkill worden trouwens, net als A² op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:54 

Mij hoor je niet klagen, zal wel leuk zijn als ze dan hun tracks EXCLUSIEF voor Qlimax bewaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:03 

Donateur

Almighty schreef:
Mij hoor je niet klagen, zal wel leuk zijn als ze dan hun tracks EXCLUSIEF voor Qlimax bewaren

Dat bedoelde ik dus.. wat is dan het punt van een album showcase.. als hij al een paar maanden uit is. (m'n voorbeeldje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:12 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:

Precies, want daar kome de echte liefhebbers heen die t verschil hore tussen nieuwe tracks en 3 jaar oude.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
DJ Isaac
Citaat:
Did you know: While making 'On the edge' in 2001, the original idea was to create a house/club track. #isaacfact

whaha das dan niet zo goed gelukt, maar des te beter!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:31 

Wesz91 schreef:
Almighty schreef:

Precies, want daar kome de echte liefhebbers heen die t verschil hore tussen nieuwe tracks en 3 jaar oude.. :whistle:

Maakt niet uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:37 

Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
bRt_ schreef:
DJ Isaac
Citaat:

Niet gelukt? Hardstyle kan je het niet echt noemen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:

Heh wat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Dj Skitzo schreef:
Citaat:

het is hardstyle van vroeger, dat hoort zo te klinken! :P
Vorige  1 ... 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen