Ojaaa hoe kan ik die nou vergetewrote:Kings Of The Underground?wrote:The Cyclewrote:Rond Oktober/November weer een G4H release komt.en...? Sorrow miss
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Sowieso The Cycle en Kings Of The Underground waarschijnlijk dan!wrote:Rond Oktober/November weer een G4H release komt.
Kings Of The Underground gaat al een tijdje mee ne Sorrow willen ze nog even bij zich houden.
Kom jij maar eens eerst met een bron, ik zie je alleen maar overal informatie vrijgeven over releases maar heb geen flauw idee waar het op gebaseerd is.wrote: Sowieso The Cycle en Kings Of The Underground waarschijnlijk dan!
Kings Of The Underground gaat al een tijdje mee ne Sorrow willen ze nog even bij zich houden.
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ik zeg waarschijnlijk en ik beredeneer waarom ik dat denk.wrote:Kom jij maar eens eerst met een bron, ik zie je alleen maar overal informatie vrijgeven over releases maar heb geen flauw idee waar het op gebaseerd is.wrote: Sowieso The Cycle en Kings Of The Underground waarschijnlijk dan!
Kings Of The Underground gaat al een tijdje mee en Sorrow willen ze nog even bij zich houden.
Ik zeg nog helemaal niks
Kan me niet zoveel schelen wat je denkt, waarom je het denkt en hoe je het denkt eigenlijk. Ik wil feiten lezen en voor speculaties over releases kan je toch in de topics van de desbetreffende tracks terecht?wrote: Ik zeg waarschijnlijk en ik beredeneer waarom ik dat denk.
Ik zeg nog helemaal niks
wrote:Kan me niet zoveel schelen wat je denkt, waarom je het denkt en hoe je het denkt eigenlijk. Ik wil feiten lezen en voor speculaties over releases kan je toch in de topics van de desbetreffende tracks terecht?wrote: Ik zeg waarschijnlijk en ik beredeneer waarom ik dat denk.
Ik zeg nog helemaal niks

Ik hoop ook op The Cycle en Kings.
Vocals in Cycle zijn echt te lekkerrrrrr en kings is gewoon BAM!!
Mag je wel hopen van TiMOTHYb?
Woew, ze zijn eindelijk bezig met B-Front merchandise. Werd tijd.
Bron: twitter.
Heb al veel te veel shirts inmiddelswrote:Woew, ze zijn eindelijk bezig met B-Front merchandise. Werd tijd.
Zweetbandjes dan?wrote:Heb al veel te veel shirts inmiddelswrote:Woew, ze zijn eindelijk bezig met B-Front merchandise. Werd tijd.
Of een Sleepwalker pyjama?
Haha indeed, ookal wil ik toch wel graag een shirt van B-Frontwrote:Heb al veel te veel shirts inmiddelswrote:Woew, ze zijn eindelijk bezig met B-Front merchandise. Werd tijd.
Haha dat zou wel geniaal zijn, alleen draag ik geen pyjamawrote:Zweetbandjes dan?wrote:Heb al veel te veel shirts inmiddelswrote:Woew, ze zijn eindelijk bezig met B-Front merchandise. Werd tijd.
Of een Sleepwalker pyjama?
Misschien een Magic toverdoos? :')
Jah dat welwrote:Haha indeed, ookal wil ik toch wel graag een shirt van B-Frontwrote:Heb al veel te veel shirts inmiddelswrote:Woew, ze zijn eindelijk bezig met B-Front merchandise. Werd tijd.
Ik ook niet. Haha. Als het geleverd word met een Thousand and One Nights-dekbed en een 1.000.000 stars nachtlampje dan koop ik m wel!wrote:Haha dat zou wel geniaal zijn, alleen draag ik geen pyjamawrote: Zweetbandjes dan?
Of een Sleepwalker pyjama?![]()
Of een 'Become the Sky' plafond op je slaapkamerwrote:Ik ook niet. Haha. Als het geleverd word met een Thousand and One Nights-dekbed en een 1.000.000 stars nachtlampje dan koop ik m wel!wrote:Haha dat zou wel geniaal zijn, alleen draag ik geen pyjamawrote: Zweetbandjes dan?
Of een Sleepwalker pyjama?![]()
A
Een "Night Colors Black" raam verduisteraar
Oogkapje om te slapen lijkt me wat goedkoper.wrote:Een "Night Colors Black" raam verduisteraar
A
Vond wel dat ik iets creatiefs had verzonnen met mijn "Inner Creativity"
Ik denk dat als we zo door gaan dat we Scary Noises gaan horen van de modjes. 
A
Idd, ben dan bang voor een "Panic Attack", ik "Cross-ff-Over" naar het actuele onderwerp.
Ben benieuwd wat Bob-Front merch gaat worden!
Ben benieuwd wat Bob-Front merch gaat worden!
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
Hier te koop; www.b-front.com
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Even m.b.t. de vragen rond de track VA - Tat's Mash-Up
Hij is nooit gereleased, ook niet als free ook niet als white label.
Ik heb Tatanka een poos terug gevraagd of er ooit nog wat mee zou gebeuren maar dat gebeurt niet want hij zou de file zijn kwijtgeraakt.
(Vraag ik me altijd af als ze hem op cd hebben of ze hem dan niet op een of andere manier terug kunnen zetten op de computer?, maarjah.)
Als er nog creatieve producers zijn...
Imogen Heap - Hide & Seek
Space Invaders - Do The Freak!
Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
zijn de 3 tracks die er in verwerkt zijn, moet opzich wel te doen zijn voor een gemiddelde producer lijkt me aangezien het echt overgangen van de ene naar de ander zijn.
Intro van Low Frequenced Bass, Break met Hide & Seek, Climax + Lead naar Climax toe van Do The Freak, vervolgens een beetje cutten zodat de 2e Climax er ook weer sneller inkomt en de outro er weer achter zetten.
Als iemand van plan is hier een re-make van te maken, graag mij ook laten weten!
Overigens heb ik 2-3 jaar terug gevraagd of hij de track: Tatarola ft. Darook MC - Insane (Tatanka's Qlimax 2009 Edit) ooit nog zou releasen, toendertijd een antwoord gekregen dat dat weldegelijk ging gebeuren en waarschijnlijk een 4-tracker zou worden.
Nog steeds niks van gezien.... helaas
Ik heb Tatanka een poos terug gevraagd of er ooit nog wat mee zou gebeuren maar dat gebeurt niet want hij zou de file zijn kwijtgeraakt.
(Vraag ik me altijd af als ze hem op cd hebben of ze hem dan niet op een of andere manier terug kunnen zetten op de computer?, maarjah.)
zijn de 3 tracks die er in verwerkt zijn, moet opzich wel te doen zijn voor een gemiddelde producer lijkt me aangezien het echt overgangen van de ene naar de ander zijn.
Intro van Low Frequenced Bass, Break met Hide & Seek, Climax + Lead naar Climax toe van Do The Freak, vervolgens een beetje cutten zodat de 2e Climax er ook weer sneller inkomt en de outro er weer achter zetten.
Als iemand van plan is hier een re-make van te maken, graag mij ook laten weten!
Overigens heb ik 2-3 jaar terug gevraagd of hij de track: Tatarola ft. Darook MC - Insane (Tatanka's Qlimax 2009 Edit) ooit nog zou releasen, toendertijd een antwoord gekregen dat dat weldegelijk ging gebeuren en waarschijnlijk een 4-tracker zou worden.
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
The R3belz twitter
the whole day spent in some studio upgrade & fixing the master of Odissea 2001, soon a new 'collab' ep is coming!
Vind het origineel van Do The Freak veels te soft, die harde kicks van Tatanka er onder maken die mash juist vet voor mij. Maarja, om die melodie van Do The Freak los te krijgen van de kicks, om er andere kicks onder te zetten is onmogenlijk volgensmij...wrote:Even m.b.t. de vragen rond de track VA - Tat's Mash-Up
Benieuwd wat er nog meer op komt naast Odisseawrote:The R3belz twitterthe whole day spent in some studio upgrade & fixing the master of Odissea 2001, soon a new 'collab' ep is coming!