Klopt, heb de whitelabel hier liggen. 2010 versie is ook anders dan de versie die in 2006 als whitelabel te krijgen was.wrote: Unknown - Street Spirit is ooit als White Label released in 2006.
Op discogs staat die als Stephy - Street Spirit (http://www.discogs.com/Stephy-Street-Sp ... ase/787619)
Maar toen die uitkwam was de artiest Unknown, in hoeverre ik me herinner
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Als het spul als Light 0 is ben ik niet geïnteresseerd.wrote:Binnenkort previews dus van Vamper.Finally my new tracks with Zatox and The R3bels are mastered! Now I'm workin on 4 different tracks. Hope to finish them soon! Stay tuned!
maar als het spul is a la de second match remix, dan zullen ze pareltjes zijnwrote:Als het spul als Light 0 is ben ik niet geïnteresseerd.wrote:Binnenkort previews dus van Vamper.Finally my new tracks with Zatox and The R3bels are mastered! Now I'm workin on 4 different tracks. Hope to finish them soon! Stay tuned!
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
dat is amazedmaar als het spul is a la de second match remix, dan zullen ze pareltjes zijn
Vooral benieuwd naar de plaat met R3belswrote:Binnenkort previews dus van Vamper.Finally my new tracks with Zatox and The R3bels are mastered! Now I'm workin on 4 different tracks. Hope to finish them soon! Stay tuned!
Mash Affair was zo heerlijk, was alleen van ze laatste releases niet overtuigt dub ben benieuwd naar zijn nieuwe spul! 
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ben ik weer 
Davide Sonar na zijn set @ The Magic Show!My New Tracks: Pulse, Sharp, Into The Sky, Easy Song, Attack and To The Ride.... soon previews on my YT Channel!
Last edited by GT500eleanor on , edited 1 time in total.
Digital Punk
This weeks mission, video editing... Finishing 'Can't be Stopped' and start the new collab with @djbfront . I'm on a roll..!
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Can't Be Stopped is de track met MC Jeff.wrote:Digital PunkThis weeks mission, video editing... Finishing 'Can't be Stopped' and start the new collab with @djbfront . I'm on a roll..!
En de tering, wat heeft B-Front wel niet klaar liggen?
Een compleet album gewoon...
Hoop weer op een wat hardere plaat van hem zoiets als Death Sentence, en die collab met b-front moet ook zeker weer een klapper wordenwrote:Digital PunkThis weeks mission, video editing... Finishing 'Can't be Stopped' and start the new collab with @djbfront . I'm on a roll..!
D
erg benieuwd naar die solo! en nu al de 5 collab met B-frontwrote:Hoop weer op een wat hardere plaat van hem zoiets als Death Sentence, en die collab met b-front moet ook zeker weer een klapper wordenwrote:Digital PunkThis weeks mission, video editing... Finishing 'Can't be Stopped' and start the new collab with @djbfront . I'm on a roll..!
Weet iemand toevallig waar deze te vinden is?wrote:Deze versie is nergens te krijgen!wrote:Idd, had hem ook net:
View on YouTube
Wat een bazen plaat! (dus niet Tatanka - Mess Up zoals staat aangegeven)
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 18 days ago
Is gewoon een heel oude mashup. Denk een jaar of 5/6 jaar oud ofzo?
Met Hide & Seek en Do the LFB
Ok, maar naar jouw weten nooit gereleased of vrijgegeven?wrote:Is gewoon een heel oude mashup. Denk een jaar of 5/6 jaar oud ofzo?
Ik heb hier een Vinylrip van die track die "Tatanka - Tat's Mash Up" heet. Misschien vind je 'm onder die naam welwrote:Ok, maar naar jouw weten nooit gereleased of vrijgegeven?wrote:Is gewoon een heel oude mashup. Denk een jaar of 5/6 jaar oud ofzo?
Werd toentertijd in de HMH gedraaid bij XQ Holland vs. Italy. Heldig moment!wrote: Wat een bazen plaat! (dus niet Tatanka - Mess Up zoals staat aangegeven)
This is going to make you freeeeak!
YEAH! Kan ik toch nog meegenietenAll sets of all the artists performing @ Hardcore Italia area of Q-Base 2011 will be released as free downloads at www.traxtorm.com tomorrow 14/09/2011.
die van Open Air en Hangar geloof ik ook toch? Q-Dance had op twitter gereageerd de dag voor q-base op een vraag van iemand of het werd uitgezonden, toen was het antwoord, nee maar wel zo snel mogelijk Podcast online.
Ik hoop het Hangar B-front ff terugluisteren en Open Air Crypsis waren toch wel fijne setjeswrote:die van Open Air en Hangar geloof ik ook toch? Q-Dance had op twitter gereageerd de dag voor q-base op een vraag van iemand of het werd uitgezonden, toen was het antwoord, nee maar wel zo snel mogelijk Podcast online.
Damn.. dat zou echt super vet zijn als ze B-Front uit de hangar online gooien 
Phrantic
TartarosDon't forget to check my birthday set this evening at the Theracords Radio Show on FearFm!
On my way to ...., to do a remix for ...., thats probably going to be released on ....
D
ben benieuwd naar wie die toe gaat voor wie die een remix maakt en waarop die gereleased gaat worden hahawrote:PhranticZeker luisterenDon't forget to check my birthday set this evening at the Theracords Radio Show on FearFm!![]()
TartarosOn my way to ...., to do a remix for ...., thats probably going to be released on ....
Tartaros
Kome er eindelijk releases :pOn my way to ...., to do a remix for ...., thats probably going to be released on ....
Last edited by Merged on , edited 1 time in total.
S
Is een mash up van Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass, Space Invaders - Do The Freak, en Imogen Heap - Hide and Seek. Plaatje die ik ook al een tijdje zoek, erg vette plaat!wrote:Werd toentertijd in de HMH gedraaid bij XQ Holland vs. Italy. Heldig moment!wrote: Wat een bazen plaat! (dus niet Tatanka - Mess Up zoals staat aangegeven)
This is going to make you freeeeak!
en de Space Invaders zijn op z'n beurt weer de Art of Fighters
Zany wil ik terugluisterenwrote:Ik hoop het Hangar B-front ff terugluisteren en Open Air Crypsis waren toch wel fijne setjeswrote:die van Open Air en Hangar geloof ik ook toch? Q-Dance had op twitter gereageerd de dag voor q-base op een vraag van iemand of het werd uitgezonden, toen was het antwoord, nee maar wel zo snel mogelijk Podcast online.
Kvond Wildstylez & Noisecontrollers trouwens ook erg lekker daar