Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:03 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
Verder; wel leuk filmpie, lekker weer gehad zeg.

Ja we hebben echt geluk gehad met het weer! Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:05 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ik moet er echt niet aan denken dat ik naast zon groepje sta dat de hele tijd van links naar rechts aan het huppelen is. Rot op.

Daar zijn t belgen voor hè, net als dat "hééé hooo".. appart volk :P
wel leuk filmpje, en een toptrack :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:20 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Sorry voor de bump van dit bericht.. Maar Scantraxx mag in dat geval eerst hun eigen artiesten wel op X-Bone gaan zetten dan.. want WIST JE DAT: A-Lusion, Wasted Penguinz, Scope DJ & The Prophet ZWAAAAR ondermaats produceren...

Heb een beetje het idee alsof (bijna?) alle producers van de oude garde gewoon geen inspiratie meer hebben. Er zit gewoon geen lekkere drive meer in bijna ieder nummer, klinkt allemaal zo simpel alsof er niet over nagedacht is en er helemaal geen gevoel meer achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:20 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Sorry voor de bump van dit bericht.. Maar Scantraxx mag in dat geval eerst hun eigen artiesten wel op X-Bone gaan zetten dan.. want WIST JE DAT: A-Lusion, Wasted Penguinz, Scope DJ & The Prophet ZWAAAAR ondermaats produceren...

Heb een beetje het idee alsof (bijna?) alle producers van de oude garde gewoon geen inspiratie meer hebben. Er zit gewoon geen lekkere drive meer in bijna ieder nummer, klinkt allemaal zo simpel alsof er niet over nagedacht is en er helemaal geen gevoel meer achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:36 

Artiest

Ik heb een week geleden ofzo iets gekocht bij Hardstyleshop.nl, gewoon betaald en toen was het stil, kreeg geen bevestigings mail of wat, heb er naartoe gemaild, niks.

En nu ligt de site er dus uit.

WTF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:38 

Hardtraxx Addict

Misschien onderhoud? Maar ja, zou ook apart zijn, normaal kondig je zoiets aan!
Wel apart. Even in de gaten houden. Als het failliet (of wat dan ook) was had je het hier al wel gelezen denk ik.
(Of proberen via de bank je geld terug te regelen en de betaling ongedaan laten maken als dat kan.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:39 

Hardtraxxer

En het is niet teruggestort?

Het lijkt me sterk dat ze failliet zijn want Sjoerd van Showtek zit er achter.

*edit*: Vanmorgen is er storing op de betreffende server geweest, misschien is er wat kapot gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:42 

Artiest

Martijn schreef:
En het is niet teruggestort?

Het lijkt me sterk dat ze failliet zijn want Sjoerd van Showtek zit er achter.

nee niet terug gestort, maar vind het raar dat ik ook geen bevestigings mail heb gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:52 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Oxygene schreef:

-Scope DJ is een fucking legend! Hij maakt zeer goede producties en heeft een eigen stijl.
-Net als The rophet, die heeft een aparte smaak van produceren, maar dat betekent nog niet dat ie het niet kan.
Je moet ervan houden. En natuurlijk, leeftijd speelt ook parte ;)
-Wasted Pengiunz zijn gewoon niet goed genoeg voor zo'n groot label als Scantraxx.
-A-Lusion heeft ook een vernieuwde visie. Dat vind ik ook niks!!

Ran-D Fanatics heb ik afgelopen juni 2011 nog gehoord tijdens Springbass 2011! Hij houdt hem dus nog steeds warm, dus die komt zeker uit. Maar ik me geen zorgen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:00 

Hardtraxx Addict

@ GT500eleanor:

Heb je enig idee hoelang A-Lusion al meegaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
TakkU schreef:
Het wordt misschien niet direct zo aangegeven, maar eigenlijk is t gewoon een dochterlabel... Hetzelfde management zit erachter, en X-Bone heeft een beetje als doel om artiesten klaar te stomen voor Scantraxx

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:12 

Hardtraxxer

GT500eleanor schreef:

-Scope DJ is een fucking legend! Hij maakt zeer goede producties en heeft een eigen stijl.
-Net als The rophet, die heeft een aparte smaak van produceren, maar dat betekent nog niet dat ie het niet kan.
-Wasted Pengiunz zijn gewoon niet goed genoeg voor zo'n groot label als Scantraxx.
-A-Lusion heeft ook een vernieuwde visie. Dat vind ik ook niks!!

Ran-D Fanatics heb ik afgelopen juni 2011 nog gehoord tijdens Springbass 2011! Hij houdt hem dus nog steeds warm, dus die komt zeker uit. Maar ik me geen zorgen over.

Ik heb het ook niet per se over dat lijstje, maar over het algemeen valt het me gewoon op. "Vroeger" hadden ze allemaal veel betere nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:39 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Coone
RT“@DEEPACKDJ: Same here bro...Let's throw "Bonzai tribute prt 3" online, or what ? :D  Yeah! Lets do it this week... Call you tomorrow! ;)

:thumbsup:
Kome nog aardig wat leuke dingetjes uit voor Q-Base :) hopelijk ook nog t album zelf, kunne we ff een leuk plaatje brande voor in de auto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:44 

Wesz91 schreef:
Citaat:
Coone
RT“@DEEPACKDJ: Same here bro...Let's throw "Bonzai tribute prt 3" online, or what ? :D  Yeah! Lets do it this week... Call you tomorrow! ;)

:thumbsup:

nice :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:51 

Donateur

GT500eleanor schreef:

Een fucking legend? Dus moeten we maar alles slikken wat hij produceert? Holt gewoon achteruit, zet maar eens wat van zijn laatste producties tegenover Lockdown/Rock Hypnotic. Dat moet je toch wel horen.
Citaat:

Objectief gezien (dus buiten dat ik er niet van houdt) HOLT dat ook achteruit. Begrijp dat nou eens. Plus dat ik me echt dood erger aan dat zinnetje over zijn leeftijd dat je onder elke post over the Prophet kwakt, wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken man.
Citaat:
Wasted Pengiunz zijn gewoon niet goed genoeg voor zo'n groot label als Scantraxx.

True story.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:00 

Donateur

Dat Wasted Pinguinz niet goed genoeg zijn voor Scantraxx vind ik dus dikke bullshit!

Ik vind dat er in hun track (vooral de laatste EP) echt wel gevoel zit en de melodieën vind ik dan ook erg pakkend.
Verder zijn de track altijd goed opbouwend vind ik, vooral omdat ze tegen het einde van de mid intro altijd ff een stukje goed de beuk erin zetten. Dit geeft net dat beetje extra.

Maarja dit is mijn mening en heeft denk ik met smaak te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:05 

Donateur

Discussieren kan in het Discussie topic, kunnen we dan onder mijn post weer ontopic? Danku.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:09 

Die psychopaten zouden deze track moeten vrijgeven:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:06 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Die psychopaten zouden deze track moeten vrijgeven:

Had ik hen ook gezegd.. :D gaat niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:20 

Bierkoning

Daar lig ik nou niet bepaald wakker om
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Dat Wasted Pinguinz niet goed genoeg zijn voor Scantraxx vind ik dus dikke bullshit!

Ik vind dat er in hun track (vooral de laatste EP) echt wel gevoel zit en de melodieën vind ik dan ook erg pakkend.
Verder zijn de track altijd goed opbouwend vind ik, vooral omdat ze tegen het einde van de mid intro altijd ff een stukje goed de beuk erin zetten. Dit geeft net dat beetje extra.

Maarja dit is mijn mening en heeft denk ik met smaak te maken.

Bedoel jij dezelfde Wasted Penguinz als wij? Het enige harde aan de Wasted Penguinz is de manier waarop ze falen. De beuk erin whaha gast you made my day. Dat je hun melodiën leuk vindt kan ik me nog voorstellen maar beuken en Wasted Penguinz is als water en vuur. Daarnaast zijn kun kicks echt niet op Scantraxx niveau.

edit: Had de post van de mod niet gezien, verplaats maar naar discussietopic als 't moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Het enige harde aan de Wasted Penguinz is de manier waarop ze falen.

Jij maakt zojuist mijn day. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:34 

Gangsterdwerg schreef:
Daarnaast zijn kun kicks echt niet op Scantraxx niveau.

Wat is tegenwoordig dan nog wel Scantraxx niveau? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Frontliner - Dream Dust enzo! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:50 

Donateur

Citaat:
Hou http://youtube.com/Hardtraxx in de gaten voor onze "pilot" episode van Hardtraxx TV en abonneer jezelf :-)
Vorige  1 ... 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen