Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ga wanken op Chris One ofzo. Het meeste A2 spul valt gewoon onder Raw Hardstyle of jij dat nu leuk vindt of niet. Next!

En wie beslist dat A2 daaronder valt? Er kan wel gezegd worden dat de discussie eindeloos is en zinloos waarmee ik het helemaal mee eens ben en het was ook helemaal niet m'n doel om een discussie te forceren. Maar waar ligt de lijn? Ik hoef geen antwoord want daarvoor is dit topic niet gemaakt maar jouw antwoord slaat ook nergens op!

Die lijn moet ieder voor zicht trekken en daarom komen altijd die eindeloze discussies! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:35 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Stinkjanus schreef:
En wie beslist dat A2 daaronder valt? Er kan wel gezegd worden dat de discussie eindeloos is en zinloos waarmee ik het helemaal mee eens ben en het was ook helemaal niet m'n doel om een discussie te forceren. Maar waar ligt de lijn? Ik hoef geen antwoord want daarvoor is dit topic niet gemaakt maar jouw antwoord slaat ook nergens op!

Die lijn moet ieder voor zicht trekken en daarom komen altijd die eindeloze discussies! :thumbup:

Dat wou ik horen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Ga wanken op Chris One ofzo. Het meeste A2 spul valt gewoon onder Raw Hardstyle of jij dat nu leuk vindt of niet.

Ik snap die flame tegen mij niet helemaal. Ik heb volgens mij nergens gepost dat A2 spul niet Raw is? (Dat vind ik namelijk over het algemeen wel).
Ik maakte alleen duidelijk dat hard niet gelijk raw hoeft te zijn. Want zou No Longer van Waverider met een Theracords kick of de kick uit Psycho opeens wel raw zijn dan? :whistle:

Gangsterdwerg schreef:
Next!

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:08 

Hardtraxxer

Die hele "raw" hype .. :/ Alle tracks die artiesten/fans in dat hokje plaatsen vind ik over het algemeen maar bagger. De definitie van raw is volgens mij ook: overgestuurd. Doe mij maar gewoon lekkere harde en duistere nummers en dan maakt het me niet uit of ie raw genoemd wordt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Ander onderwerp:

RdclRedemption Joey van Ingen
Check it out: Radical Redemption - You Don't Know Shit (PREVIEW): http://www.tinyurl.com/3v98jxd

Vette track alleen hij mag ook wel wat gaan releasen heeft ook al 6 tracks ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:22 

Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
Vette track alleen hij mag ook wel wat gaan releasen heeft ook al 6 tracks ofzo?

Kan nog wel ff duren MinusIsMore kennende :P maar meeste van ze werk ligt wss nog in de mastering..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:39 

Hardtraxxer

FB Wildstylez:

Citaat:
Wildstylez
Ok free track it is! Forgot about it.. Sorry! Still have to finish it, have to add a few samples of myself...

Hij is er dus mee bezig it seems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:40 

Bij mij komt alleen Extraordinairy Happiness op... of anticlimax mix van ADS..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:42 

Hardtraxxer

Nou, dit is waarschijnlijk die track die hij eerst al vrij zou geven, maar blijkbaar vergeten is :P een track met samples die fans in mochten sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 21:14 

Artiest

Ik nu live draai ? :P http://www.ustream.tv/channel/festucalive
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 21:29 

Hardtraxxer

Festuca schreef:

Wist je dat je camera veel te ver is ingezoomd en je dus alleen je faders ziet? Wat dus geen ruk aan is om naar te kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Festuca gaat Nikkita achterna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 21:41 

Artiest

hahaha ja de camera heeft anders geen goed plekkie : P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 22:19 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
Josh-T schreef:
Ander onderwerp:

RdclRedemption Joey van Ingen
Check it out: Radical Redemption - You Don't Know Shit (PREVIEW): http://www.tinyurl.com/3v98jxd

Ik hou de laatste tijd zo wat bij wanneer artiesten een track afhebben of wanneer ze aan 1 bezig zijn en tot nu toe staat er bij Radical Redemption:

- Radical Redemption - Body Of Lies
- Radical Redemption - Brutal
- Radical Redemption - Furious Anger
- Radical Redemption - Into Your Soul
- Radical Redemption - Sexual Accessories
- Radical Redemption - The Unknown
- Radical Redemption - The Worst Nightmare
- Radical Redemption - Torture, Murder And Cannibalism
- Radical Redemption - You Don't Know Shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

+ Radical & Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 22:31 

Hardtraxxer

Thanks. Er is ook nog

Radical Redemption & Crypsis - Darkness Is Calling

en

Radical Redemption & Crypsis Ft. MC Tha Watcher - TBA (In progress) als je de collabs meetelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:37 

Misschien dat Redical Redemption met een album ofzo komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:40 

Artiest

Dat zou ik als ik hem was niet doen, eerst maar gewoon tracks releasen en album kan altijd nog. Vind ik het persoonlijk wat vroeg voor, mits hij het van plan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:43 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Dat zou ik als ik hem was niet doen, eerst maar gewoon tracks releasen en album kan altijd nog. Vind ik het persoonlijk wat vroeg voor, mits hij het van plan is.

Minus Is More boeit dat vrij weinig, Crypsis releasde ook z'n album voordat iemand van hem gehoord had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:44 

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

Minus Is More boeit dat vrij weinig, Crypsis releasde ook z'n album voordat iemand van hem gehoord had.

Ja daarom, dus denk met redical redemption precies het zelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:49 

Artiest

Ja dat moeten zij beslissen natuurlijk, zou het alleen persoonlijk nooit doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:11 

Vik schreef:
Titan
Citaat:
Just put out my Decibel 2011 set! http://www.youtube.com/watch?v=qv61Xicgj5E - Don't forget to subscribe to http://www.youtube.com/djtitannl or follow me at Twitter: twitter.com/titandj

:love: :love: :love: :love: :love: :worship: :worship:

Vind ik leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:21 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Titan
Citaat:
Just put out my Decibel 2011 set! http://www.youtube.com/watch?v=qv61Xicgj5E - Don't forget to subscribe to http://www.youtube.com/djtitannl or follow me at Twitter: twitter.com/titandj

:love: :love: :love: :love: :love: :worship: :worship:

Wat een heldenset was het :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 14:54 

Kraak... Piep...

Almighty schreef:
Bij mij komt alleen Extraordinairy Happiness op... of anticlimax mix van ADS..

A Lost World (Second Mix)
Alleen
Born Slippy
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Hij zou een nieuwe track maken en weggeven.
Vorige  1 ... 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen