Gratz man, dat is erg fijn! Q-base = baas
Wel lache hoor, tof voor je!
Degene die door hadden gemoeten zijn er uitgehaald... waren te goed schijnbaarwrote:De finalisten van de defqon 1 producer competition zijn ook bekend. Heb ze nog niet beluisterd maar hoop dat het toch wat beter is dan dat van vorig jaar.
http://www.q-dance.com.au/q/events/Prod ... ages/13208
Gast, meen je dit nou?wrote:Is denk ik een Australisch dialect voor Technics of zo...wrote:TeQkn3eQ$z
Hoe oud zullen die gastjes zijn?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... permPage=1wrote:TeQkn3eQ$z
Lotto Arena is +- 6000 man. kheb ook een event in Ethias gedaan en da was echt slecht geluid. Lotto geluid is sowieso kei goed.. dus die HC gasten zullen niet kunnen klagen denk ikwrote:Watch out : New location & date !
Masters of Hardcore - The Depths of Despair
Ok das wel een hele kleine ruimte voor MOH
Tuurlijk niet!wrote:Gast, meen je dit nou?wrote:Is denk ik een Australisch dialect voor Technics of zo...wrote:TeQkn3eQ$z
Ik vond het geluid met Black wel prima eigenlijkwrote:Lotto Arena is +- 6000 man. kheb ook een event in Ethias gedaan en da was echt slecht geluid. Lotto geluid is sowieso kei goed.. dus die HC gasten zullen niet kunnen klagen denk ikwrote:Watch out : New location & date !
Masters of Hardcore - The Depths of Despair
Ok das wel een hele kleine ruimte voor MOH
Technoboy twitterAlso hope to finish a remix for an Italian DJ before mysteryland!
Headhunterz voor zijn album nog bezig is aan een track met Wildstylez & Dat er waarschijnlijk een anthem op zijn album komt? Ik doe een gokje op Hardbass of Reverze“@wildstyleznl: On my way to Austria, tonight playing at P2” bring 'Oh my God' with u
Een beetje speculatie is toch leuk?wrote:Dan kun je op alles gaan gokken, misschien komen er ook wel anthems
per area voor Thrillogy (waar Headhunterz ook een area runt)?! Snap je?
Ik zou nog niet te veel gokken op die zaken en het gewoon rustig laten komen.
Headhunterz het HardBass anthem? Als dat gebeurd, schiet mij maar lek! Ik zat eerder te denken aan Thrillogy. En waarom ook niet? Eens moet de eerste keer zijn voor een anthem op een feest. Ik zie het zo gebeuren, met een Raw remix van B-Front en een Hardcore remix van Promo.wrote:De Remix die Wildstylez heeft gemaakt voor de Italiaanse producer heel mss van Technoboy Ft. Shayla - Oh My God is?
Wildstylez twitterTechnoboy twitterAlso hope to finish a remix for an Italian DJ before mysteryland!Headhunterz voor zijn album nog bezig is aan een track met Wildstylez & Dat er waarschijnlijk een anthem op zijn album komt? Ik doe een gokje op Hardbass of Reverze“@wildstyleznl: On my way to Austria, tonight playing at P2” bring 'Oh my God' with u
Njah is mss iets logischerwrote:Headhunterz het HardBass anthem? Als dat gebeurd, schiet mij maar lek! Ik zat eerder te denken aan Thrillogy. En waarom ook niet? Eens moet de eerste keer zijn voor een anthem op een feest. Ik zie het zo gebeuren, met een Raw remix van B-Front en een Hardcore remix van Promo.wrote:De Remix die Wildstylez heeft gemaakt voor de Italiaanse producer heel mss van Technoboy Ft. Shayla - Oh My God is?
Wildstylez twitterTechnoboy twitterAlso hope to finish a remix for an Italian DJ before mysteryland!Headhunterz voor zijn album nog bezig is aan een track met Wildstylez & Dat er waarschijnlijk een anthem op zijn album komt? Ik doe een gokje op Hardbass of Reverze“@wildstyleznl: On my way to Austria, tonight playing at P2” bring 'Oh my God' with u
Idd was het al weer vergeten maar duurt nu wel heel lang met die releaseswrote:Minus is More komt z'n afspraak weer niet na.
In 2007 was er al eens een Anthem voor Thrillogywrote:Headhunterz het HardBass anthem? Als dat gebeurd, schiet mij maar lek! Ik zat eerder te denken aan Thrillogy. En waarom ook niet? Eens moet de eerste keer zijn voor een anthem op een feest. Ik zie het zo gebeuren, met een Raw remix van B-Front en een Hardcore remix van Promo.wrote:De Remix die Wildstylez heeft gemaakt voor de Italiaanse producer heel mss van Technoboy Ft. Shayla - Oh My God is?
dikke track!!wrote:In 2007 was er al eens een Anthem voor ThrillogyPersoonlijk vond ik die erg vet uitgewertk!
Dat moeten ze elk jaar doen. Dat was echt vet bedacht zo'n anthemwrote:dikke track!!wrote:In 2007 was er al eens een Anthem voor ThrillogyPersoonlijk vond ik die erg vet uitgewertk!
Wat is het tog een master track, heerlijk zo snel al die stijlen door elkaar heen.wrote: View on YouTube
Top anthemwrote:Wat is het tog een master track, heerlijk zo snel al die stijlen door elkaar heen.wrote: View on YouTube
en de tracks los zijn ook gewoon allemaal knallers