Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:14 

Ravenwood schreef:
ik wil zo'n ronde zonnebril hebben, die zijn geniaal hahaha

die kan je op bijna elk feest wel kopen bij een merch stand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:18 

Eddy Murhpy achter de knoppen, helemaal naar de knoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:54 

Hardtraxxer

Mr. Wildy is te laat voor Mysteryland! Balen zeg! Zowel voor hem als de mensen daar.

Citaat:
Not going to make it on time for Mysteryland! Huge delay in Frankfurt.. #ML11
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
haha dat onderste filmpje.. wat een MC :worship:

Darkraver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Officieele bron :)
Grzegorz Crypsis
Thx!!!
En ja, gangsta shit komt op de volgende release!

Kwni of hier al zekerheid over was :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 02:39 

Hardtraxx Veteran

En toch! ID&T heeft haar overgebleven nachtlicensie aan Q-Dance gegeven voor Qlimax! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 03:15 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Maximum schreef:
Ran-D Facebook: Making a test remix of an old track for my #ML11 Liveset. Hopefully finish this short testversion in time before this saturday.

Hopelijk Fanatics! :woot:

Fanatics kan ie toch niet verbeteren :)

Inner Child ging hij een remix van maken.

Het was een Living For The Moment Edit/Remix volgensmij, klonk niet super speciaal ofzo! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 03:37 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
En toch! ID&T heeft haar overgebleven nachtlicensie aan Q-Dance gegeven voor Qlimax! :yay:

En dat houdt in ? Qlimax wordt altijd al snachts gehouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 03:42 

Donateur

SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:

In de arena?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 03:47 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:

In de arena?

Oh wordt t in de arena gehouden? Niet meegekregen. Nou ja laat ze hun best maar doen qlimax is voor mij sowieso no go maakt niet uit welke locatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 03:57 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:

ID&T heeft altijd 2 licenties voor 2 nachtfeesten in de Arena. Normaal was dat Sensation White + Black. In 2009 was het vanwege het 10-jarig bestaan van Sensation 2 Sensation White feesten (vrijdag + zaterdag). In 2010 was weer alleen White en vanwege 10 years of Q-Dance gaf ID&T de 2e licentie aan dochteronderneming Q-Dance voor de Feestfabriek. In 2011 is tot dusver alleen Sensation White gehouden (1x) en was het al gissen waar de 2e vergunning heen ging. Gelukkig opnieuw naar Q-Dance dus voor Qlimax.

Helaas kunnen nu ook alle speculaties over een 10 years of B2S de prullenbak in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 04:12 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:
:

Helaas kunnen nu ook alle speculaties over een 10 years of B2S de prullenbak in.

Das wel jammer :oh: Maarja een Qlimax in de ArenA sla ik niet over :bomb: Hopelijk heb je gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 10:44 

Hardtraxx Elite

http://www.nederland3.nl/gemist/10192
Headhunterz & Winne @ Mysteryland, vanaf 22:00 ongeveer..
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 11:29 

Hardtraxx Elite

Weer een nieuw subgenre. Hip style of Hard Hop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 11:47 

Donateur

Sainen schreef:
Weer een nieuw subgenre. Hip style of Hard Hop?

Donder hop

Heb het ff zitten kijken maar echt waar; heb je eindelijk je eigen genre gevonden lekker weg van al het commerciƫle geblaat overal in het land krijgen ze het weer voor elkaar om je ermee te confronteren. IK WIL GEEN RAP/HIP HOP.

En bovendien dat wat Lyst zegt. Jammer dat Headhunterz zo vaak onzin lult, het had echt een held kunnen zijn als die eens wat dingen riep die echt ergens op sloegen. Moet er altijd wel om lachen dat hyperactieve wazige taaltje dat hij hanteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:02 

Aan het typen...

Wesz91 schreef:
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof

"Hoop mensen zijn toch heel erg dedicated aan hun hardstyle"
"Het was in ieder geval het moment waar ze allemaal hun handjes in de lucht hadden"
"Het is echt goed gegaan, echt een succes"

Ik was even vergeten dat hardstyle succesvol is als iedereen met hun handjes in de lucht staat. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:06 

Wesz91 schreef:

In principe toch niks anders als wat een tijd geleden met Promo en wat van die nederlandse rappers gedaan werd?
Ik denk dat HHZ gewoon behoefte heeft aan meer als alleen HS, hij is een getalenteerde artiest, en kan duidelijk veel meer als alleen HS.
Nieuwe dingen proberen is ook wel prima, niks mis mee, en blijkbaar valt het ook nog goed.
En ik geloof zeker wel dat de sfeer geweldig was tijdens die act, vooral als je kijkt naar het hoge dagjesmens gehalte op ML en de remix van From Within die hij draait.
Op zulke feesten moet hij dat ook zeker proberen, maar op de traditionelere hardstyle feesten, zoals Hard Bass en dergelijken, denk ik dat ie het toch beter bij de reguliere HS kan houden.

Just my two cents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:19 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Wesz91 schreef:

In principe toch niks anders als wat een tijd geleden met Promo en wat van die nederlandse rappers gedaan werd?
Ik denk dat HHZ gewoon behoefte heeft aan meer als alleen HS, hij is een getalenteerde artiest, en kan duidelijk veel meer als alleen HS.
Nieuwe dingen proberen is ook wel prima, niks mis mee, en blijkbaar valt het ook nog goed.
En ik geloof zeker wel dat de sfeer geweldig was tijdens die act, vooral als je kijkt naar het hoge dagjesmens gehalte op ML en de remix van From Within die hij draait.
Op zulke feesten moet hij dat ook zeker proberen, maar op de traditionelere hardstyle feesten, zoals Hard Bass en dergelijken, denk ik dat ie het toch beter bij de reguliere HS kan houden.

Just my two cents.

Wees maar niet bang, t blijft heus wel hoe t is xD dit was gwn eenmalig, gelukkig maar idd, ondanks dat t me best strak leek omderbij te zijn. miss eventueel in de toekomst weer een xtje, maar je denkt tog niet echt dat ze samen gaan touren ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

Hierboven wordt het met Promo vergeleken, dat wil ik hier dan ook weer doen.
Je ziet dat die combi's ook geen grote rage/ trend (weet ik veel hoe het heet) is geworden,
dus ik ben daar hier ook niet bang voor. Leuk dat ze andere dingen proberen te doen,
maar ik blijf ook gewoon bij de "degelijke" hardstyle (die wel een experimenteel randje mag hebben)! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:40 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Waar heb je dit eigenlijk van? Heb dit nog nergens bevestigd gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de Amsterdam ArenA echt een zware kut locatie voor een Hardstyle feest. Het is voor mij 40min met de trein, maar ik ga liever 2uur reizen naar het Gelderdome. Word dan maar geen Qlimax voor mij dit jaar denk ik, want het geluid in de ArenA was bij 10 Years (De Feestfabriek) ook echt super slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:32 

Donateur

Ik vond het geluid toen wel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:38 

Donateur

Komt omdat je zo leip was als een stuiterbal. Geluid was echt kut, ondanks dat ik ook niet nuchter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:40 

Donateur

Mol schreef:
Komt omdat je zo leip was als een stuiterbal. Geluid was echt kut, ondanks dat ik ook niet nuchter was.

-.- >.< :/ >.< :/ :/ :/ :/ >.< :/ >.< -.- >.< :/ -.- -.- Volgens mij lag het meer aan de plek waar je stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:44 

Donateur

Heb overal gestaan dus; nee, daar lag het echt niet aan.
Vorige  1 ... 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen