Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:39 

Khadber schreef:
http://www.h4h.fm/news/Directeur-013-en-vriendin-omgekomen-in-Verenigde-Staten_1164.html

De directeur van de 013 en zijn vrouw zijn omgekomen in de USA.

En hoe :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:40 

Hardtraxx Newbie

@Khadber

Hoho, ik heb niets tegen Stephy, maar blijkbaar denkt q-dance dat het publiek aanneemt dat ze normaal softe muziek draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:45 

Almighty schreef:
Khadber schreef:
http://www.h4h.fm/news/Directeur-013-en-vriendin-omgekomen-in-Verenigde-Staten_1164.html

De directeur van de 013 en zijn vrouw zijn omgekomen in de USA.

En hoe :oh:

Jesus christus.... dat verhaal is echt onwerkelijk... ziek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 02:42 

Hardtraxx Veteran

Joshua Tree National Park zijn wij ook geweest. :oh: Kan best ook wel maandag zijn geweest. Airco deed het toen een tijdje niet in de camper. Wat knoepers heet was dat. Werd er helemaal naar van. Daar wil je niet vast komen te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 03:47 

Kraak... Piep...

Jezus, RIP zo wil je echt niet heengaan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 09:08 

Hardtraxxer

FB wildstylez

Citaat:
Wildstylez
Finally a track WHITOUT a melody btw :-P

Citaat:
Wildstylez
and it's pretty rough also!

Interessant. Ik hoop dat het weer iets experimenteels is zoals 'Huh?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 09:58 

Aan het typen...

Dakpan schreef:
Waarom Trance Generator blij ging draaien op de Remember:

TRANCE GENERATOR wanted to do a proper remember set but at about half of his set the stage manager told him he was not doing early hardstyle :S o_O so he had to change his style because after there was deepak and tg set was so hard that deepak was afraid to play... and also the stage manager cutted his set 15 min before the end!!

Zou me inderdaad niets verbazen, hoewel me dit verhaal iets aangedikt lijkt. TG draaide inderdaad hard en snel (ik gok iets van 160 bpm), wat overigens wel heerlijk was. Ik vroeg me op dat moment al af of deepack wel op dezelfde tour verder durfde te gaan, met spy-kore/hexadrome platen etc.

Bang is denk ik een groot woord, maar het was niet fijn voor hun om na zo'n set te moeten spelen, vergelijk het met Zatox die na Thera @ Loudness zou moeten draaien. Ook de MC (volgens mij was Syndrome er op dat moment nog) zei bij de tweede track van deepack dat ze er een bpm versnelling in gooiden om de set van TG nog enigszins te evenaren, helaas was het slechts een stukje van de opbouw van een track, want daarna gingen ze weer vrolijk op de langzame tour verder.

En die stage-manager had beter in kunnen grijpen bij Max B. Grant en Deepack vertellen dat ze afsloten en niet openden. Want de eerste helft van de set was juist de set van de hele dag.. Het ging helemaal kapot daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:17 

Artiest

Nja com'on, draaien op 160PM als je weet dat er mensen na je staan is gewoon achterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:19 

Aan het typen...

Met 140 bpm, melodietjes, breaks en overstuurde kicks afsluiten is nog veel achterlijker.

Bij TG heb ik me tenminste vermaakt, bij Deepack ben ik huilend weggelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:22 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Met 140 bpm, melodietjes, breaks en overstuurde kicks afsluiten is nog veel achterlijker.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:27 

Donateur

Lyst schreef:

Maar toen ik er kwam ging het best hard bij Deepack.. Of ligt dat aan mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:32 

Aan het typen...

Dat ligt aan jou want ik heb jou nog wel de tent in zien lopen. Ben bij de eerste drie kwartier geweest op de hoop dat ze snel de versnelling erin gingen gooien met hardere platen, maar na de zoveelste break toch maar met dawasiknie bij Crypsis gaan kijken. Bass leek ook nergens op in deepacks set, stond veel te hard in verhouding tot de rest leek t wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:35 

Donateur

Lyst schreef:
Dat ligt aan jou want ik heb jou nog wel de tent in zien lopen. Ben bij de eerste drie kwartier geweest op de hoop dat ze snel de versnelling erin gingen gooien met hardere platen, maar na de zoveelste break toch maar met dawasiknie bij Crypsis gaan kijken. Bass leek ook nergens op in deepacks set, stond veel te hard in verhouding tot de rest leek t wel.

Nee die bass was me ook te hard... Misschien dat het daarom zo hard leek ( voor me gevoel ). Want hele dag nog geen hard geluid gehoord, kom je daar tril je zowat die tent uit xd Ben er overigens ook maar kwartier geweest.

Om toch maar even on-topic te blijven.

.... Luna jarig is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:50 

Hardtraxxer

Zatox
Preparing a sort of live intro For mysteryland ML11 .. I choose some old tracks like creation and irrepleaceable ... Ready For party ?

K wist niet dat irrepleaceable zo oud was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Antraxus schreef:
Zatox
I choose some old tracks like creation and irrepleaceable ... Ready For party ?

Hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:53 

Donateur

:lol: hij steekt zichzelf de gek aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:55 

Hardtraxx Addict

Antraxus schreef:
Zatox
Preparing a sort of live intro For mysteryland ML11 .. I choose some old tracks like creation and irrepleaceable ... Ready For party ?

K wist niet dat irrepleaceable zo oud was :P

Die gast heeft echt een plaat voor z'n kop :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
:lol: hij steekt zichzelf de gek aan xd

:yes: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Antraxus schreef:
Zatox
I choose some old tracks like creation and irrepleaceable ... Ready For party ?

Hahahahaha :lol:

Dat is inderdaad wel heel schraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:20 

Hardtraxx Veteran

Is dat een grap van hem? xd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:32 

Donateur

Nego schreef:
Nja com'on, draaien op 160PM als je weet dat er mensen na je staan is gewoon achterlijk.

145 BPM draaien terwijl je weet dat er iemand voor je stond die hard draaide is nog achterlijker.

Ik was niet bij de set van TG, en ik had heus geen snoeiharde afknalset verwacht van Deepack, maar die pussy-shit die zij aan de dag legden was echt om te janken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dakpan schreef:
Waarom Trance Generator blij ging draaien op de Remember:

TRANCE GENERATOR wanted to do a proper remember set but at about half of his set the stage manager told him he was not doing early hardstyle :S o_O so he had to change his style because after there was deepak and tg set was so hard that deepak was afraid to play... and also the stage manager cutted his set 15 min before the end!!

Zou me inderdaad niets verbazen, hoewel me dit verhaal iets aangedikt lijkt. TG draaide inderdaad hard en snel (ik gok iets van 160 bpm), wat overigens wel heerlijk was. Ik vroeg me op dat moment al af of deepack wel op dezelfde tour verder durfde te gaan, met spy-kore/hexadrome platen etc.

Bang is denk ik een groot woord, maar het was niet fijn voor hun om na zo'n set te moeten spelen, vergelijk het met Zatox die na Thera @ Loudness zou moeten draaien. Ook de MC (volgens mij was Syndrome er op dat moment nog) zei bij de tweede track van deepack dat ze er een bpm versnelling in gooiden om de set van TG nog enigszins te evenaren, helaas was het slechts een stukje van de opbouw van een track, want daarna gingen ze weer vrolijk op de langzame tour verder.

En die stage-manager had beter in kunnen grijpen bij Max B. Grant en Deepack vertellen dat ze afsloten en niet openden. Want de eerste helft van de set was juist de set van de hele dag.. Het ging helemaal kapot daar.

Wat ik dus niet snap.. Als de stage manager zegt dat het geen Early Hardstyle is, waarom gaat hij dan nieuwere platen draaien? Dat is toch al helemaal geen Early Hardstyle? Dan moet hij gewoon oudere platen pakken ipv nieuwere. Dat snap ik dus echt niet.. :huh:

Trouwens zou TG gewoon als afsluiter moeten staan met die platenkeuze maargoed.. Deepack kan daar idd nooit meer over heen, ik weet niet welke platen er nou harder geen dan Hardcore Suckas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gaat het afschieten lekker? God wat een partijtje onzin wordt hier weer de lucht in gegooid.

Maximum schreef:
Jah en The R3bels staan in zaal 2... slaat weer helemaal nergens op! :sick:

The R3bels spelen live nog bijzonder weinig klaar, dus een HMH Black Box vind ik voor die gasten eigenlijk veel te hoog gegrepen.

R3bels zette op decibel een van de beste sets van de dag neer! Lekker tempo, goede opbouw (ze leren het!), half de set nog wat oude seismic en aardig snel doorgemixt! Was 5x zo interessant als wat Zatox neerzette!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 13:59 

Hardtraxx Addict

http://www.q-dance.com.au/q/events/Coon ... ages/13223

Interview coone defqon australia
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 14:00 

Artiest

Naja als DJ moet je enigszins rekening houden met wat voor je komt natuurlijk. Als je een te hoog BPM pakt terwijl er mensen na jou moeten, dan is dat asociaal gedrag tegenover de komende dj's.
Vorige  1 ... 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen