Dakpan schreef:
Waarom Trance Generator blij ging draaien op de Remember:
TRANCE GENERATOR wanted to do a proper remember set but at about half of his set the stage manager told him he was not doing early hardstyle :S o_O so he had to change his style because after there was deepak and tg set was so hard that deepak was afraid to play... and also the stage manager cutted his set 15 min before the end!!
Zou me inderdaad niets verbazen, hoewel me dit verhaal iets aangedikt lijkt. TG draaide inderdaad hard en snel (ik gok iets van 160 bpm), wat overigens wel heerlijk was. Ik vroeg me op dat moment al af of deepack wel op dezelfde tour verder durfde te gaan, met spy-kore/hexadrome platen etc.
Bang is denk ik een groot woord, maar het was niet fijn voor hun om na zo'n set te moeten spelen, vergelijk het met Zatox die na Thera @ Loudness zou moeten draaien. Ook de MC (volgens mij was Syndrome er op dat moment nog) zei bij de tweede track van deepack dat ze er een bpm versnelling in gooiden om de set van TG nog enigszins te evenaren, helaas was het slechts een stukje van de opbouw van een track, want daarna gingen ze weer vrolijk op de langzame tour verder.
En die stage-manager had beter in kunnen grijpen bij Max B. Grant en Deepack vertellen dat ze afsloten en niet openden. Want de eerste helft van de set was juist de set van de hele dag.. Het ging helemaal kapot daar.