Indd, denk gewoon dat Tat & Zat nog 1 dag hier zijn voordat ze weer naar Italië gaan (Ivm Decibel) en dat ze nu aan het chillen zijn met ze 3e! Maar je weet het nooit natuurlijk!wrote:hahahwrote:Headhunterz Facebook: Zattie, Tattie, Heady.. That's the movement
Zou vet zijn als hun een track gaan maken met ze 3e, maar dit kan ook niet zo goed betekenen dat ze met ze 3e aan een bakkie koffie zitten dus ik wacht rustig af haha!Zatox twitterde dit nog:
Ik denk niet dat ze een track gaan maken, of ze moeten het met z'n 4e doen! Vooralsnog lijkt mij jouw koffie-verhaal het meest voor de hand liggendRT @djheadhunterz: Zattie, Tattie, Heady.. That's the movement
LoL u miss the big one "Proppy"
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ook daar kunnen ideeën/ toekomstige plannen uitrollen. 
The Magic Show
Follow our new resident Juized now on facebook!
Follow our new resident Juized now on facebook!
G4H
One of our new tracks is named "Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow".
Die was best zomers voor hun doen, alleen knalde de climax wel weer alle pannen van het dak haha
Die ene van toneshifterz?wrote:G4HOne of our new tracks is named "Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow".
nee is zo'n zangeres maakte ook vocals voor kodex geloof ikwrote:Die ene van toneshifterz?wrote:G4HOne of our new tracks is named "Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow".
Heel toevallig deze??
http://www.youtube.com/watch?v=WIEMpcDc ... re=related
(youtube link werkte niet)...
G
zo dus
wth, bij mij deed hij het niet, maargoedwrote:zo dus
Haal dan alles wat achter het & teken staat weg (het & teken zelf ook weghalen). Omgwrote:wth, bij mij deed hij het niet, maargoedwrote:zo dus
dr heeft dus niemand Gunz 4 Hire - ID (Hardcore Track) gefilmd? 
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
tuurlijk niet dat was gewoon knallenwrote:dr heeft dus niemand Gunz 4 Hire - ID (Hardcore Track) gefilmd?
dan ga je tuurlijk niet staan filmen
Nee deze:wrote:Heel toevallig deze??
View on YouTube
C
Onze vakantie over is?
A
Iedereen van de wereld, met kinderen voor kinderen sampleswrote:dr heeft dus niemand Gunz 4 Hire - ID (Hardcore Track) gefilmd?
View on YouTube
haha vette aftermovie, ik ga los samen met Gangsterdwerg & Nazale op 0:29.. op 0:37 tot 0:39 ga ik zelf los op 1:19 t/m 1:21 doen we weer ons mooie dansje (G, P & N) op 1:24 gaat gangsterdwerg nog even helemaal los
haha vette aftermovie, ik ga los samen met Gangsterdwerg & Nazale op 0:29.. op 0:37 tot 0:39 ga ik zelf los op 1:19 t/m 1:21 doen we weer ons mooie dansje (G, P & N) op 1:24 gaat gangsterdwerg nog even helemaal los
hahahaha zekers goeie kijk ons gaan camerasletten!wrote:View on YouTube
Wist je dat.. Geck-o - 2-1 vanaf nu gratis te downloaden is op www.theracords.com ?
Speciaal voor Gangsterdwerg is er nu ook mooi een keuze tussen de WAV of de 320kbps mp3s
Enjoy!
Speciaal voor Gangsterdwerg is er nu ook mooi een keuze tussen de WAV of de 320kbps mp3s
Enjoy!
En ik ben er ook in te vinden!wrote:hahahaha zekers goeie kijk ons gaan camerasletten!wrote:View on YouTube
kijk dat is wel bazig!wrote:Wist je dat.. Geck-o - 2-1 vanaf nu gratis te downloaden is op http://www.theracords.com ?
Speciaal voor Gangsterdwerg is er nu ook mooi een keuze tussen de WAV of de 320kbps mp3s![]()
Enjoy!
In het feestforum staat al informatie over dat A2 Records feest. Dit is geen XQlusive oid maar volgens mij door het label zelf georganiseerd ofzo.wrote:In het Decibel boekje stond info over een nieuw feest in Outland, namelijk A2 Records.
Betekent dit dat we dan een XQlusive A2 Records (of mss Alpha Twins) krijgen?![]()
Ojah en Loudness is op 11 December dit jaar![]()
Op 19 November is ook nog "Maniax" in de Maassilo, maar daar was verder geen info over.
Ojah en Hard Bass is op 11/02/2012
Zo jullie zijn weer op de hoogte
wrote:In het feestforum staat al informatie over dat A2 Records feest. Dit is geen XQlusive oid maar volgens mij door het label zelf georganiseerd ofzo.wrote:In het Decibel boekje stond info over een nieuw feest in Outland, namelijk A2 Records.
Betekent dit dat we dan een XQlusive A2 Records (of mss Alpha Twins) krijgen?![]()
Ojah en Loudness is op 11 December dit jaar![]()
Op 19 November is ook nog "Maniax" in de Maassilo, maar daar was verder geen info over.
Ojah en Hard Bass is op 11/02/2012
Zo jullie zijn weer op de hoogte
Diti s toch gewoon hetzelfde feest als vorig jaar Noisecontrollers night? e ndat jaar daarvoor DBSTF night? deze is wel veel vetter.
G
Rayn in de hoofdrolwrote:View on YouTube