Okay!wrote:Hemzelf
Wel beter, kunnen we tenminste een echt 'Raw' nummer verwachten, beter dan een Zatox Remix waar eerst over gesproken werd..
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Okay!wrote:Hemzelf
Heeft ie dat niet altijd al zelf gedaan? Gezien de previews die hij wel eens op Twitter zette van de tracks waar hij mee bezig was..wrote:Maar goed, zou Zany dan de remix gewoon maken onder de naam van Titan? Dat zie ik nog best wel eens gebeuren, of produceert Titan tegenwoordig zelf?
Naar mijn weten produceert Titan gewoon zelf...wrote:Heeft ie dat niet altijd al zelf gedaan? Gezien de previews die hij wel eens op Twitter zette van de tracks waar hij mee bezig was..wrote:Maar goed, zou Zany dan de remix gewoon maken onder de naam van Titan? Dat zie ik nog best wel eens gebeuren, of produceert Titan tegenwoordig zelf?
+ Jowanwrote:De titan tracks die gedraaid worden zijn zany producties voor zover ik weet of op zn minst meegeproduceerd door zany.
Zonder die dramatische kicks aubwrote:Titan maakt er wel iets mooi van![]()
Als het een beetje in de richting van Remember me uitgaat zou da wel vet zijn
De reden waarom jowan erbij staat is puur business dacht ik. Hoe dat precies zit, weet ik niet.wrote:+ Jowanwrote:De titan tracks die gedraaid worden zijn zany producties voor zover ik weet of op zn minst meegeproduceerd door zany.
http://www.discogs.com/Titan-Nightmare- ... se/2199951
http://www.discogs.com/Titan-Remember-M ... se/2945592
scopedj Dennis Koehoorn
And don't forget, the lockdown #bassleader 2011 edit will become available for free at 10k facebook likes :-) rt
Finished a new track! "Dj Thera - Hope" I will definitely play it next Saturday at Outdoor Stereo Festival!!
bazen line-up bedoel je! Hier moet ik bij zijn!wrote:Voor XXlerator: Gevarieerde line-up moet ik zeggen hoor!
Wil ook daar nog best een keer heen...
Lompe trailerwrote:View on YouTube
Bazige trailer hoor! en wat een lineup100% aanwezig, Matrixx + xxlerator = gegarandeerde topavond!
Had het niet verwacht op Fusion idd. Maar heb de laatste tijd niet veel meer van 'm gehoord, dus wie weet wat ie naar Fusion heeft gestuurd, vast niet die oude meuk. De kwaliteitsstandaard zal toch wel aardig hoog liggen. Vond hem wel getalenteerd, ben benieuwd naar zijn nieuwe werk.wrote:Profite bij Fusion? wtf lol. Slechte zet imo.