Hoezo was dat onrespectvol? Is gewoon mijn manier om te zeggen dat het niet op hardtraxx thuishoort omdat ze duidelijk de hardere stijlen hebben verlaten. Verder vind ik dat gezeur om respect echt onzin. Respect moet je bij mij verdienen door dingen te doen die ik vet vind. En Showtek doet dat dus totaal niet, integendeel juist, ze maken muziek die ik verschrikkelijk vind en trekken de scène de verkeerde kant op. Namelijk de commerciële, softe kant. Dus weinig respect meer voor Showtek. Laat ze maar een track maken zoals vroeger, dan krijgen ze weer een beetje respect.wrote:Dat dus. Beetje vervelend dat iedereen de laatste tijd maar onrespectvol hun mening laten gelden. Je kan ook gewoon zeggen dat het niet je smaak is.wrote:Een beetje respect voor wat die heren voor elkaar krijgen, lijkt me wel op zijn plaats
Het is geen hardere stijl meer, maar toch trekt het de scene weg. Ja. Goede redenatie!
Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
Amen.wrote:Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Minder over muziek praten en mss eens meer er naar luisterenwrote:Amen.wrote:Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
Ja ja ja!CO2hardstyle
How about another 'Make RAW, not WAR' release?
Ben ik het iig in dit geval ook mee eens. Showtek heeft al 2 jaar geleden duidelijk gemaakt niet meer echt met hardstyle bezig te zijn. Wat is het probleem dan nog...wrote:Amen.wrote:Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
Intussen is de hardstyle-scene zo volwassen en breed geworden (incl erkende subgenres die zijn ontstaan) dat dat gezeik om het verzieken van je genre de plank behoorlijk mis slaat
Is this for real?wrote:Ja ja ja!CO2hardstyle
How about another 'Make RAW, not WAR' release?
Hardtraxx is niet alleen voor Hardstyle he, ook voor Hardtrance en Hardcore. Dus wat dat betreft staat het hier prima.wrote:Wat een tenenkrommend nieuwsbericht over Showtek op de frontpage. Met hun Full n Ferry. Ga lekker op http://www.softtraxx.nl adverteren. Ik reageer maar hier want daar is het uitgezet.
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
troll is successfullwrote:wrote:single finger of is het sci-fi ?
Dat nummer valt zeker niet onder hardcore en ook niet onder hardtrance dacht ik zo..wrote:Hardtraxx is niet alleen voor Hardstyle he, ook voor Hardtrance en Hardcore. Dus wat dat betreft staat het hier prima.wrote:Wat een tenenkrommend nieuwsbericht over Showtek op de frontpage. Met hun Full n Ferry. Ga lekker op http://www.softtraxx.nl adverteren. Ik reageer maar hier want daar is het uitgezet.
Nummer hoort meer thuis onder het andere muziek topic. Laat het daar lekker en discuseer het daar lekker.
Liever nieuws zoals Make Raw Not War Part 3
B-Front
Wooow!! I'm in love with my new track!! It's hard! A virus ;-)
Zijn smaak is mijn smaak, dus ben erg benieuwd!wrote:B-Front
Wellicht was mijn reactie wat kort door de bocht. Maar. Ze staan wel op euphoria en Qbase en reken er maar op dat ze primetime staan ondanks hun softe stijl. Daar hekel ik me dus aan. En voor verdere discussie verwijs ik door naar het discussietopic waar in mijn laatste bericht nader staat uitgelegd wat ik denk over de toekomst van mainstream.wrote:Ben ik het iig in dit geval ook mee eens. Showtek heeft al 2 jaar geleden duidelijk gemaakt niet meer echt met hardstyle bezig te zijn. Wat is het probleem dan nog...wrote:Amen.wrote:Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
Intussen is de hardstyle-scene zo volwassen en breed geworden (incl erkende subgenres die zijn ontstaan) dat dat gezeik om het verzieken van je genre de plank behoorlijk mis slaat
S
Er staat ook "Advertentie" bij 
N
Artist
last seen 17 days ago
Mooie website hoor, alleen jammer dat 9 van de 10 websites nooit meer worden bijgehouden en over 2 jaar weer een nieuwe komt die wederom niet bijgehouden wordt
Artiesten communiceren veel sneller via social media dan via hun website en maken daar meer gebruik van. Best jammer van zo'n website eigenlijk, want zoiets is wel belangrijk.
N
Artist
last seen 17 days ago
Dat is aan de artiest zelf want het is allemaal "by a click of a button" om het te updatenwrote:Mooie website hoor, alleen jammer dat 9 van de 10 websites nooit meer worden bijgehouden en over 2 jaar weer een nieuwe komt die wederom niet bijgehouden wordtArtiesten communiceren veel sneller via social media dan via hun website en maken daar meer gebruik van. Best jammer van zo'n website eigenlijk, want zoiets is wel belangrijk.
Geef dan liever ´Psyko Punkz - Eternity (Dj Tool)´ weg ! Die is goed!wrote:Psyko Punkz
We get so many request for: Psyko Punkz - COCA COLA djtool. (We made it as a joke and wanted to keep it for ourselfs) Lets start a competition... Get ALL your friends to like Psyko Punkz and we give away the COCA COLA DJ tool for free on our facebook page. lets give it 4 weeks and see how far we get. DATE WILL BE SET 5th of SEPTEMBER ! WE KNOW YOU CAN DO THIS !
Hopelijk het niveau a lá Reputation Gamewildstyleznl Wildstylez
Now off to bed for a few hours and then to the @djbrennanheart studio
Ik hoop het ook maar weinig kanswrote:Hopelijk het niveau a lá Reputation Gamewildstyleznl Wildstylez
Now off to bed for a few hours and then to the @djbrennanheart studio
Ik gok op Back 2 Basics met BH synths
Er weer een dikke party in de Central Studios komt: http://partyflock.nl/news/20266:25_Year ... ophet.html

Is idd zo, bij Wildstylez is het mooi opgelost vind ik door de content van zijn website direct van alle social media te plukken!wrote:Mooie website hoor, alleen jammer dat 9 van de 10 websites nooit meer worden bijgehouden en over 2 jaar weer een nieuwe komt die wederom niet bijgehouden wordtArtiesten communiceren veel sneller via social media dan via hun website en maken daar meer gebruik van. Best jammer van zo'n website eigenlijk, want zoiets is wel belangrijk.
Ze zitten al op 2906 ,We really like the input we get on Facebook. This year is a absolute Freqz-blast! If we reach the 3000 likes before Decibel Festival 2011, we'll give away Frequencerz - Runnin' http://j.mp/qoYtQk
Last edited by Kevin-Raw on , edited 2 times in total.
Yey! Heerlijke track is dat.wrote:We really like the input we get on Facebook. This year is a absolute Freqz-blast! If we reach the 3000 likes before Decibel Festival 2011, we'll give away Frequencerz - Runnin' http://j.mp/qoYtQk
G
met ook de Running Late video
wie zei ookalweer dat dat XQ BH zou betekeken
erg lekker nummer wel btw
Last edited by Guest on , edited 2 times in total.