Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Mind.Illusion schreef:
Een beetje respect voor wat die heren voor elkaar krijgen, lijkt me wel op zijn plaats :thumbup:

Dat dus. Beetje vervelend dat iedereen de laatste tijd maar onrespectvol hun mening laten gelden. Je kan ook gewoon zeggen dat het niet je smaak is.

Hoezo was dat onrespectvol? Is gewoon mijn manier om te zeggen dat het niet op hardtraxx thuishoort omdat ze duidelijk de hardere stijlen hebben verlaten. Verder vind ik dat gezeur om respect echt onzin. Respect moet je bij mij verdienen door dingen te doen die ik vet vind. En Showtek doet dat dus totaal niet, integendeel juist, ze maken muziek die ik verschrikkelijk vind en trekken de scène de verkeerde kant op. Namelijk de commerciële, softe kant. Dus weinig respect meer voor Showtek. Laat ze maar een track maken zoals vroeger, dan krijgen ze weer een beetje respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Het is geen hardere stijl meer, maar toch trekt het de scene weg. Ja. Goede redenatie!

Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:58 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Misschien is het verstandiger om soms gewoon eens iets langs je heen te laten gaan in plaats van overal te vertellen hoe verschrikkelijk je iets wel niet vindt. Je kan ook gewoon je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:04 

Artiest

Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:

Amen.

Minder over muziek praten en mss eens meer er naar luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:11 

Hardtraxx Elite

Citaat:
CO2hardstyle
How about another 'Make RAW, not WAR' release?

Ja ja ja! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:31 

Donateur

Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:

Amen.

Ben ik het iig in dit geval ook mee eens. Showtek heeft al 2 jaar geleden duidelijk gemaakt niet meer echt met hardstyle bezig te zijn. Wat is het probleem dan nog...

Intussen is de hardstyle-scene zo volwassen en breed geworden (incl erkende subgenres die zijn ontstaan) dat dat gezeik om het verzieken van je genre de plank behoorlijk mis slaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:33 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Citaat:
CO2hardstyle
How about another 'Make RAW, not WAR' release?

Ja ja ja! :yay:

Is this for real? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Wat een tenenkrommend nieuwsbericht over Showtek op de frontpage. Met hun Full n Ferry. Ga lekker op http://www.softtraxx.nl adverteren. Ik reageer maar hier want daar is het uitgezet.

Hardtraxx is niet alleen voor Hardstyle he, ook voor Hardtrance en Hardcore. Dus wat dat betreft staat het hier prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:34 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
iSenSe` schreef:
single finger of is het sci-fi ?

xd

troll is successfull :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:06 

Kraak... Piep...

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een tenenkrommend nieuwsbericht over Showtek op de frontpage. Met hun Full n Ferry. Ga lekker op http://www.softtraxx.nl adverteren. Ik reageer maar hier want daar is het uitgezet.

Hardtraxx is niet alleen voor Hardstyle he, ook voor Hardtrance en Hardcore. Dus wat dat betreft staat het hier prima. :)

Dat nummer valt zeker niet onder hardcore en ook niet onder hardtrance dacht ik zo..
Nummer hoort meer thuis onder het andere muziek topic. Laat het daar lekker en discuseer het daar lekker.

Liever nieuws zoals Make Raw Not War Part 3
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:30 

Hardtraxxer

B-Front
Wooow!! I'm in love with my new track!! It's hard! A virus ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Antraxus schreef:
B-Front
Wooow!! I'm in love with my new track!! It's hard! A virus ;-)

Zijn smaak is mijn smaak, dus ben erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:

Amen.

Ben ik het iig in dit geval ook mee eens. Showtek heeft al 2 jaar geleden duidelijk gemaakt niet meer echt met hardstyle bezig te zijn. Wat is het probleem dan nog...

Intussen is de hardstyle-scene zo volwassen en breed geworden (incl erkende subgenres die zijn ontstaan) dat dat gezeik om het verzieken van je genre de plank behoorlijk mis slaat ;)

Wellicht was mijn reactie wat kort door de bocht. Maar. Ze staan wel op euphoria en Qbase en reken er maar op dat ze primetime staan ondanks hun softe stijl. Daar hekel ik me dus aan. En voor verdere discussie verwijs ik door naar het discussietopic waar in mijn laatste bericht nader staat uitgelegd wat ik denk over de toekomst van mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:49 

Er staat ook "Advertentie" bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:35 

Artiest

Wij net de nieuwe website van Brennan Heart gelanceerd hebben:

www.brennanheart.com :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:41 

Donateur

Mooie website hoor, alleen jammer dat 9 van de 10 websites nooit meer worden bijgehouden en over 2 jaar weer een nieuwe komt die wederom niet bijgehouden wordt :P Artiesten communiceren veel sneller via social media dan via hun website en maken daar meer gebruik van. Best jammer van zo'n website eigenlijk, want zoiets is wel belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:46 

Artiest

dawasiknie schreef:
Mooie website hoor, alleen jammer dat 9 van de 10 websites nooit meer worden bijgehouden en over 2 jaar weer een nieuwe komt die wederom niet bijgehouden wordt :P Artiesten communiceren veel sneller via social media dan via hun website en maken daar meer gebruik van. Best jammer van zo'n website eigenlijk, want zoiets is wel belangrijk.

Dat is aan de artiest zelf want het is allemaal "by a click of a button" om het te updaten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 01:33 

Hardtraxx Addict

InsaneJunkie schreef:
Psyko Punkz
We get so many request for: Psyko Punkz - COCA COLA djtool. (We made it as a joke and wanted to keep it for ourselfs) Lets start a competition... Get ALL your friends to like Psyko Punkz and we give away the COCA COLA DJ tool for free on our facebook page. lets give it 4 weeks and see how far we get. DATE WILL BE SET 5th of SEPTEMBER ! WE KNOW YOU CAN DO THIS !

Geef dan liever ´Psyko Punkz - Eternity (Dj Tool)´ weg ! Die is goed! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 08:27 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
wildstyleznl Wildstylez
Now off to bed for a few hours and then to the @djbrennanheart studio :)

Hopelijk het niveau a lá Reputation Game :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:23 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Citaat:
wildstyleznl Wildstylez
Now off to bed for a few hours and then to the @djbrennanheart studio :)

Hopelijk het niveau a lá Reputation Game :innocent:

Ik hoop het ook maar weinig kans
Ik gok op Back 2 Basics met BH synths
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:30 

Hardtraxx Elite

Er weer een dikke party in de Central Studios komt: http://partyflock.nl/news/20266:25_Year ... ophet.html
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:23 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Is idd zo, bij Wildstylez is het mooi opgelost vind ik door de content van zijn website direct van alle social media te plukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:36 

Donateur

Citaat:
We really like the input we get on Facebook. This year is a absolute Freqz-blast! If we reach the 3000 likes before Decibel Festival 2011, we'll give away Frequencerz - Runnin' http://j.mp/qoYtQk

Ze zitten al op 2906 , ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Citaat:
We really like the input we get on Facebook. This year is a absolute Freqz-blast! If we reach the 3000 likes before Decibel Festival 2011, we'll give away Frequencerz - Runnin' http://j.mp/qoYtQk

Yey! Heerlijke track is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:38 

Nego schreef:
Wij net de nieuwe website van Brennan Heart gelanceerd hebben:

http://www.brennanheart.com :innocent:

met ook de Running Late video :P
wie zei ookalweer dat dat XQ BH zou betekeken :P ;)

erg lekker nummer wel btw :)
Vorige  1 ... 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen