Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:26 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
he's been getting together with aletta, the booking agent, to have corey excluded from gigs, including nearly having him not play at defqon, saying they'd fight on stage and shit, which is garbage. sam spent months whining about scantraxx to people, saying he wanted to go to fusion, only to go whining back, licking arse, after all this happened.

dikke dramaserie o_O

Citaat:
licking arse
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:47 

Artiest

Eens met wat Qrea8ive zegt, er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Sam is die kale toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:48 

Hardtraxxer

Ja

Maar goed dat weet je van te voren dat er maar 1 kant van het verhaal op internet komt als je zelf je lippen stijf op elkaar houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:53 

Artiest

Naja het verhaal eerder was dat Sam degene was die Bioweapon zou blijven en Corey wisten we niets van, nut is het verhaal dat Corey de steun krijgt van iedereen en weten we van Sam niets >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:56 

Hardtraxxer

Naja we weten sowieso nog van niks want geen van beiden hebben hun verhaal gedaan, we horen alleen maar geruchten en wat dingen van buitenstaanders. En een bericht van Corey op FB (aldus Harderstate) dat het weleens een rechtzaak kan worden wat hierboven dus al gezegd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:03 

PNXRMX schreef:
Bioweapon zooi:
Iemand die ze goed kent:
Citaat:
look, sam basically went behind corey's back, changed everything to do with bioweapon into his own name, including making it a sole trader name in australia when he was back here for magic city. he's been bitching for ages about how he wanted to get rid of corey and do it on his own. he's been getting together with aletta, the booking agent, to have corey excluded from gigs, including nearly having him not play at defqon, saying they'd fight on stage and shit, which is garbage. sam spent months whining about scantraxx to people, saying he wanted to go to fusion, only to go whining back, licking arse, after all this happened. corey has the full support of the australian scene, of fusion, i'd say it's not long til scantraxx fully cotton on to his full nature.
sam just wants everything for himself. he's greedy.
toneshifterz, none of the aussie djs, they won't have a bar of him. so many big dutch names won't have a bar of him. there will only be so long he can ride along with his 2009 era mindset around what hardstyle should be, and corey's kicks.
he left the house he was sharing with tsz and corey in the middle of the night, with a letter basically saying corey was relieved of bio duties. it's been the biggest joke.

but when i say good riddance, you should hear what corey's been working on it's fucking delicious.

Citaat:
Corey Soljan I do live in the NL, together with elie and olcay from toneshifterz. I have never mentioned anything about me leaving bioweapon, as you know, there are some issues at the moment that are unresolved, it might be a matter for the courts. Fortunately, lies don't hold up in court ;)

BRK3 is ook afgelopen dan.

en ze zeggen op harderstate dat Corey's solo stijl erg Fusion-achtig is, dus de kans is best groot dat hij de nieuwe Fusion artiest is. Lijkt me een stuk interessanter dan NitrouZ iig :)

Eindelijk iemand die het uitgevogeld heeft.

Corey gaat naar Fusion (althans dat zei elie). Maar Corey's stijl solo is beter dan BW samen..
Daarbij komt ook: Sam is echt ego as fuck.... Als corey input wou hebben kon dat niet omdat Sam zijn zin doordreef... Eigenlijk wat je tot nu toe gehoord hebt is puur sam ipv BW.
Sam heeft eigenlijk ook geleugen om alles en nog wat om maar boekingen te krijgen voor hemzelf. En daarbij zo snel mogelijk van Corey af te zijn

BRK3 is afgelopen (al sinds begin van ruzie, zo'n 5 maanden geleden)
BW is gone... ook bij scantraxx wss. (dit komt omdat BW in z'n geheel naar Fusion zou gaan, maar Sam dat achteraf niet wou. Er zijn skype-logs geleaked waarin Sam heel scantraxx afzeek incl. artiesten)
Corey gaat dus solo verder.. onder naam die binnenkort gepresenteerd word.
Sam heeft buiten dit ook wel gekkere dingen gedaan hoor. En de reden dat hij altijd zo energiek is tijdens het draaien komt door zijn zware vorm van ADHD

Ik benadruk wel dat TS hiermee niks te maken heeft. Ze wonen alleen in hetzelfde huis, meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:14 

Artiest

Sam wordt hier vreselijk afgebrand, kun je überhaupt vertellen wat me je bronnen zijn? En of die objectief of subjectief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

..Dat Geck-o en Thera in een schotse krant staan :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:30 

Artiest

Qre8ive, it seems you don't even have the full story yourself.

Tim Dawes has been friends with Corey for many years, and has known Sam for a while as well. If there is anyone who will know the full story, it's Tim.

Robkuh, thanks for pitching in. I'm happy this is out in the open, because when I found out about this I felt legitimately sorry for Corey, and found it difficult to not dump everything in the open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:44 

RAW-vizion schreef:
..Dat Geck-o en Thera in een schotse krant staan :D
Afbeelding

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:44 

Donateur

Ik kan het enigzins ook wel geloven dat Sam BW voor zichzelf wilden hebben. Een tijd geleden toen ze voor het eerst in Nederland waren, zetten ze een 06 nummer op twitter waarmee je kon bellen. Ik en wat vrienden hebben ongeveer een halfuur aan de lijn gehangen met Sam, en ik kan mij herinneren dat hij vrij vaak in de ik-vorm sprak, en hij had ook niet van; Willen jullie Corey misschien ook spreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:49 

Donateur

Kan het hier on-topic gaan? anders moeten we even een topic er voor openen ^^

algemeen/bioweapon-een-doodnormale-splitsing-of-een-naaistreek-van-sam-t17604.html

Deze kan ook weer open.

Blijft dit topic tenminste waarvoor het bedoelt was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:52 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:52 

roberttt schreef:

werkt niet :/

werkt wel:
Https werkt niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:53 

Donateur

ohw.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 17:54 

kan gebeuren... sorry, ben scherp vandaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 19:42 

Artiest

TheR3belsThe R3bels
it's time to reactivate the bionicle...;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
TheR3belsThe R3bels

Oooh snap! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nog steeds benieuwd wat het 2e nachtfeest na Sensation in de Arena dit jaar gaat zijn. 10 years of B2S? Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 20:20 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik ben nog steeds benieuwd wat het 2e nachtfeest na Sensation in de Arena dit jaar gaat zijn. 10 years of B2S? Qlimax?

Denk QLimax :p aangezien ze daar zo'n enquête voor deden (tijd geleden?) Of helemaal niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
TheR3belsThe R3bels

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Festuca schreef:
TheR3belsThe R3bels

:drool: :drool:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 23:02 

Hardtraxx Addict

De Decibel cd´s gemixed worden door

CD1 mixed by Psyko Punkz
CD2 mixed by Ruthless
CD3 mixed Endymion

Bron: https://www.astralmusic.com
:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 23:07 

Artiest

Weten we denk ik wel wie de hardcore remix gaat doen, zoals we al verwacht hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 23:14 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Weten we denk ik wel wie de hardcore remix gaat doen, zoals we al verwacht hadden.

Idd zeker goed nieuws, maar hoop de andere versie van het anthem niet door psyko punkz haha
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen