Wasted Penguiz? 
Nope, die blijven bij Scantraxx...wrote:Wasted Penguiz?
zitten daar ook goed
Nope, die blijven bij Scantraxx...wrote:Wasted Penguiz?
Tartaros?wrote:..... We binnenkort nieuwe hardcore dj mogen verwelkomen
..... de groep waarin die dj nu inzit hetzelfde blijft
..... en dat we binnenkort een nieuw fusion lid mogen verwelkomen (als het goed is en de geruchten waar zijn)
..... die niet verwacht hadden
Ik ruik sarcasme..wrote:Nope, die blijven bij Scantraxx...wrote:Wasted Penguiz?
zitten daar ook goed
Laten we alle geruchten even samenvoegen, dus dat die ene dude van bioweapon bij fusion aan de slag gaatwrote:..... We binnenkort nieuwe hardcore dj mogen verwelkomen
..... en dat we binnenkort een nieuw fusion lid mogen verwelkomen (als het goed is en de geruchten waar zijn)
Dat dacht ik dus ook toen ik het bericht laswrote:Laten we alle geruchten even samenvoegen, dus dat die ene dude van bioweapon bij fusion aan de slag gaatwrote:..... We binnenkort nieuwe hardcore dj mogen verwelkomen
Dat idee hadden we al gekregen van je ja.wrote:Niet helemaal...
Er gaat wel iemand naar Fusion
Vertel wie of vertel niks ... Hier hebben we niks aanwrote:Niet helemaal...
naja hij heeft het over geruchten, maar als het over hardstyle gaat en het staat niet op hardtraxx is het geen geruchtwrote:Vertel wie of vertel niks ... Hier hebben we niks aanwrote:Niet helemaal...
ik denk of tartaros, of juized (denk wel de minste kans) of Deni (& spoke erbij misschien)wrote:Mss die andere van de voormalige Beat Providers.
Zou ook geweldig zijnwrote:2 Sidez / Pulse misschien ??
stel dat HHZ naar Fusion gaat, dan gaat meer dan de helft van Hardtraxx zo vanwrote:Wat maakt het eigenlijk uit?
Dat is ook wel zo, en zou ook niet kunnen maar uiteindelijk gaat het mij meer om de muziek dan het label. Ben er zelf ook wel benieuwd naar natuurlijk, maar om nou weer een hele pagina vol te speculeren..wrote:stel dat HHZ naar Fusion gaat, dan gaat meer dan de helft van Hardtraxx zo vanwrote:Wat maakt het eigenlijk uit?en
ik overigens ook want HHZ past totaal niet bij Fusion