Of misschien een Crypsis remix. Een keer wat totaal anders. 
ik gok op B-Front & Endymion (wat ik helemaal niet erg zou vinden eigenlijk
probleem met ons?wrote:Boeren, niets meer en niets minder.
Set staat er hier ook al op
Absoluut niet!wrote:probleem met ons?wrote:Boeren, niets meer en niets minder.
Dus jij vind dat iemand geen humor heeft is hij een boerwrote:Absoluut niet!wrote:probleem met ons?wrote:Boeren, niets meer en niets minder.
Is gewoon niet echt mijn humor.
Juist, heerlijk toch iedereen over één kam scheren!wrote: Dus jij vind dat iemand geen humor heeft is hij een boer
Is toch logisch dat de organisator van het feest het laatste woord heeft.wrote:misschien werkt b2s er zelf ook wel aan mee hoor... het wordt wel HET zomerfestival genoemd.
ja maar waarom wordt de producer hier dan zo mee geflamed?wrote:Is toch logisch dat de organisator van het feest het laatste woord heeft.wrote:misschien werkt b2s er zelf ook wel aan mee hoor... het wordt wel HET zomerfestival genoemd.
Togh wel benieuwdDBSTF D-Block & S-te-Fan
Yeah! We finished our new collaboration with @deepackdj Really happy with the result!! We're going to play it tomorrow. Who's with us?
hopelijk veel deepack invloeden dan kan het nog vette plaat worden, maar hopelijk laten ze hun holle kicks nu ff achterwegen en gebruiken ze die van I Wanna C Yawrote:Togh wel benieuwdDBSTF D-Block & S-te-Fan
Yeah! We finished our new collaboration with @deepackdj Really happy with the result!! We're going to play it tomorrow. Who's with us?
zeker, wordt even een 5tal uren knallenwrote:Wist je dat er een nieuwe Razorfm show bezig is? Luister van 19.00 tot 24.00 op razorfm.nl en kom gezellig in de https://hardtraxx.com/chat
19.00 - 20.00 : Conzpiracy
20.00 - 21.00 : TBA
21.00 - 22.00 : TBA
22.00 - 23.00 : TBA
23.00 - 24.00 : Maarten