B-Front
Studio time with @JackofSound
wrote:B-Front
Yes alweerwrote:B-Front
niet alweer, dit wordt hun eerste track samen hoor, b-front had alleen aangekondigd dat hij met jos de studio in zou gaanwrote:Yes alweerwrote:B-Front
Als je niet schiet, kun je niet scoren...wrote:wellicht stond deze hier al maar alsnog.
Voor de vinyl mensen onder ons:
Freaky Records:Want to win a Vinyl Package of 10 (Early) Hardstyle vinyls ? Follow @Freaky_Records now and retweet this message to all your followers.
Oftewel, t proberen waard haha.
JackofSound Jack of Soundwrote: niet alweer, dit wordt hun eerste track samen hoor, b-front had alleen aangekondigd dat hij met jos de studio in zou gaan
by djbfront
Today day 3 of the @djbfront and Jack of Sound track!
djbfront Bob van der Palen
We made it!! What a hard track!! Thnks @JackofSound we gonna Play it at defqon1 #DQ11
Dan moet je Nando er eens naar vragen, die kwam al met 'Track of the Year'.wrote:Heb This Kinda Music nou al 3 keer live gehoord, echt een hele matige track die een lekkere bass mist. Hopelijk dat die andere vetter is (met jankende babys ofzo, Davey was daar helemaal kapot van)
'1 van de vetste tracks ooit'.
Maar ben d'r zelf ook wel lyrisch over ja, kameraad van mij en ik keken elkaar aan
dan heb ik niks gezegt, excuseswrote:JackofSound Jack of Soundwrote: niet alweer, dit wordt hun eerste track samen hoor, b-front had alleen aangekondigd dat hij met jos de studio in zou gaan
by djbfront
Today day 3 of the @djbfront and Jack of Sound track!
djbfront Bob van der Palen
We made it!! What a hard track!! Thnks @JackofSound we gonna Play it at defqon1 #DQ11
charlie sheen te gast is op de nieuwe comedy central roast
zie actueel topic
zie actueel topic
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ZIEN ZIEN ZIENwrote:charlie sheen te gast is op de nieuwe comedy central roast![]()
zie actueel topic
Haat die roasts, maar Charlie Sheen is instant +1
Als nou degene meedoen die ze ook daadwerkelijk zouden draaien zou het leuk zijn.. De rest heeft er toch geen drol aan, want ze zijn tweedehands dus aan de muur hangen kan, maar dan kan je beter nieuw kopen.wrote:Als je niet schiet, kun je niet scoren...wrote:wellicht stond deze hier al maar alsnog.
Voor de vinyl mensen onder ons:
Freaky Records:Want to win a Vinyl Package of 10 (Early) Hardstyle vinyls ? Follow @Freaky_Records now and retweet this message to all your followers.
Oftewel, t proberen waard haha.
D
Artist
last seen Apr 2019
Je kan toch beter als DJ nieuwe kopen en de 2de hand vor aan de muur laten?! 
Ik draai ook met vinyl.wrote: Als nou degene meedoen die ze ook daadwerkelijk zouden draaien zou het leuk zijn.. De rest heeft er toch geen drol aan, want ze zijn tweedehands dus aan de muur hangen kan, maar dan kan je beter nieuw kopen.
Die snap ik niet helemaal, leg eens uit.wrote:De rest heeft er toch geen drol aan, want ze zijn tweedehands dus aan de muur hangen kan, maar dan kan je beter nieuw kopen.
Niet speciafiek richting jou, maar ik weet zeker dat meer dan de helft die meedoet geen draaitafel heeft..wrote:Ik draai ook met vinyl.wrote: Als nou degene meedoen die ze ook daadwerkelijk zouden draaien zou het leuk zijn.. De rest heeft er toch geen drol aan, want ze zijn tweedehands dus aan de muur hangen kan, maar dan kan je beter nieuw kopen.Ik weet niet of je het richting mij bedoelde, aangezien ik ook wat hoezen aan de muur heb hangen. Maar ik hang niet alles aan mn muur.
Omdat de hoezen dus versleten zijn en ze dus niet mooi zijn voor aan de muur misschien?wrote:Die snap ik niet helemaal, leg eens uit.wrote:De rest heeft er toch geen drol aan, want ze zijn tweedehands dus aan de muur hangen kan, maar dan kan je beter nieuw kopen.
D
Artist
last seen Apr 2019
Denk dat je eerder wat minder kwalitatief vinyl plaat zou krijgen.
Maar hoezo zouden ze uberhaupt 2de hands zijn? Freaky heeft toch zelf wel 10 ongebruikte vinyl platen.
Maar hoezo zouden ze uberhaupt 2de hands zijn? Freaky heeft toch zelf wel 10 ongebruikte vinyl platen.
Haha inderdaadwrote:Je kan toch beter als DJ nieuwe kopen en de 2de hand vor aan de muur laten?!
Ga ik ook vanuit, al zou het wel vet zijn als Zany er gewoon jaren mee heeft gedraaidwrote:Denk dat je eerder wat minder kwalitatief vinyl plaat zou krijgen.
Als je dat vet vindt:
http://cd-dvd.marktplaats.nl/vinyl-tech ... usion.html
http://cd-dvd.marktplaats.nl/vinyl-tech ... usion.html
D
Artist
last seen Apr 2019
Lijkt me sowieso meer voor de verzamelaars, vinyl is stervende voor DJ's etc. dus.
Oke. Nja ik heb 2 platenspelers.wrote: Niet speciafiek richting jou, maar ik weet zeker dat meer dan de helft die meedoet geen draaitafel heeft..
B-Front & JoS
Kan niet anders dan heel vet worden.
Op die manier misschien, maar ik zou toch eerder nieuwe draaien dan oude die misschien kwalitatief niet optimaal meer zijn. En de 2e hands zijn meestal wat zeldzamere, die zou ik liever aan de muur hebben.wrote:Omdat de hoezen dus versleten zijn en ze dus niet mooi zijn voor aan de muur misschien?
prefixdensity

Klinkt weer fucking vethttp://twitvid.com/AEOMA - Locked Up
Gruwelijk!wrote:prefixdensityKlinkt weer fucking vethttp://twitvid.com/AEOMA - Locked Up
En dat met Fruity Loops.