Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:45 

Donateur

nette zet van ze zo
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:48 

Artiest

Maar kan een DJ ook van tevoren gewoon een track reserveren ofzo? >.<
Ik bedoel kan best dat je als afsluitende DJ gewoon een plaat in je hoofd hebt die dan alles moet laten knallen en als die dan al is gedraaid...
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:52 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Frontliner
Unfortunately I have to notice that I won't be playing at Inside Out, The Arches next Saturday, because there are not enough tickets (less then 20%) sold for this event! I'm very sorry!

Sneu :P
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:55 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Ik bedoel kan best dat je als afsluitende DJ gewoon een plaat in je hoofd hebt die dan alles moet laten knallen en als die dan al is gedraaid...

Het gaat er gewoon om dat als je heel de dag op de Insomnia stage staat, je niet 5x dezelfde plaat hoort en dus te veel dezelfde sounds krijgt. 2x dezelfde plaat zal niet zo'n probleem zijn (zoals ik het hier opvat)
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:59 

Artiest

Lijkt me ook sterk dat ze n Outside The Box of Trespassing voor onze neus gaan wegdraaien xd
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

En dan nog: wat boeit 2 keer dezelfde track? Kijk als er nou net als op Decibel 10 keer de Yellow Minute remix wordt gedraait is het kut maar lijkt me sterk dat zoiets hier gebeurt.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:18 

Aan het typen...

Skedoedelefloeps schreef:

Dat dwingt de Dj om creatief te zijn, is alleen maar goed.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een goed initiatief van TMS, maar eigenlijk zouden de DJ's gewoon zelf aanwezig moeten zijn en het uitvogelen of een track nou wel of niet gedraaid is..
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:47 

Hardtraxx Crew

Het is niet erg om een nummer dubbel te horen op een dag, maar als je er een echt 4 of 5 keer voorbij hoort komen wordt het wel storend.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:48 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Ik vind het een goed initiatief van TMS, maar eigenlijk zouden de DJ's gewoon zelf aanwezig moeten zijn en het uitvogelen of een track nou wel of niet gedraaid is..

Zit een kern van waarheid in, maar hoe vaak komt het wel neit voor dat een dj twee bookings heeft op dezelfde dag? Dan kan die onmogelijk al het hele feest aanwezig zijn en in de gaten houden welke tracks gedraaid zijn ;)
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:00 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Haha hij heeft z'n woord dus gehouden en mij in de aftermovie gedaan @ 0:50 :P

Wat een baas ook dat ie in die dixie gaat zitten filmen :lol:

zwaar dikke video :P
zie ik btw hoeksemad @ 1:22?

dik nr ook btw

Dik nummer! En yes, that's me.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:46 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:

Slaat natuurlijk nergens op.. Dus voor elke boeking moet een dj alle uren van tevoren aanwezig zijn om maar te horen welke tracks er al gedraaid zijn?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Als dj's gewoon hun sets meer varieren, heb je dat probleem van 5 tracks dezelfde dag al vele minder, simpel.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:03 

Donateur

Er wordt bovendien ook verschrikkelijk overdreven. Meerdere mensen horen klagen over het feit dat 'The new shit' op Loudness 2x werd gedraaid. Terwijl die plaat toen net af was en keihard ging in de Maassilo. Lekker boeiend, liever 2x een vette plaat dan 1x een kutplaat.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Er wordt bovendien ook verschrikkelijk overdreven. Meerdere mensen horen klagen over het feit dat 'The new shit' op Loudness 2x werd gedraaid. Terwijl die plaat toen net af was en keihard ging in de Maassilo. Lekker boeiend, liever 2x een vette plaat dan 1x een kutplaat.

Bringing the Funk werd 4 keer gedraaid, en Oldskool ook 3 keer of meer.
Maarja, dat blijf je toch houden als Zany & Zatox zoveel gesupport worden.

Tof initiatief dus, maar sommige tracks mogen best 2 x worden gedraaid :whistle:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:14 

Aan het typen...

TiMOTHYb schreef:

Ik heb liever 2 verschillende platen die beide goed zijn dan 2x dezelfde goede plaat. Bovendien zijn de platen die 2x of vaker gedraaid worden ook nog vaak overplayed ook.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:35 

Donateur

Uitstekend initiatief idd, ik word er helemaal gestoord van dat nummers constant dubbel gedraaid worden binnen zo'n kort tijdsbestek. Bijv. als Ran-D en Alpha2 draaien op een feest kan je je klok erop gelijk zetten dat je voor 50% dezelfde tracklijsten krijgt. Dat zuigt gewoon. En zo moeilijk is het toch ook weer niet om ff wat andere platen te kiezen?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:36 

Artiest

Prima initiatief. :). Neem dan wel aan dat het een ondersteunende lijst is en geen dwingende.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:59 

Catatonic Overload schreef:
Prima initiatief. :). Neem dan wel aan dat het een ondersteunende lijst is en geen dwingende.

True, anders zou iedereen vantevoren al zn TL moeten maken :P en geen ruimte meer voor laatste veranderingen oid
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:11 

Hardtraxxer

Wist je dat Endymion de Hardcore remix maakt van: Toneshifterz - Psychedelic Wasteland (Official Defqon.1 Australia Anthem) ?? :thumbsup: :yay:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Uitstekend initiatief idd, ik word er helemaal gestoord van dat nummers constant dubbel gedraaid worden binnen zo'n kort tijdsbestek. Bijv. als Ran-D en Alpha2 draaien op een feest kan je je klok erop gelijk zetten dat je voor 50% dezelfde tracklijsten krijgt. Dat zuigt gewoon. En zo moeilijk is het toch ook weer niet om ff wat andere platen te kiezen?

Op The Qontinent vorig jaar heb ik serieus 6 keer op 1 dag Just as Easy gehoord....

Op Summerfestival vorig jaar ook Yellow Minute Remix ook zeker 4 of 5 keer. Komt denk ik doordat 'minder harde' dj's zoals DBSTF hun set dan 'hard' af willen sluiten, en dan komen ze automatisch bij die track uit lijkt het wel.. alsof er geen andere afsluittracks zijn..
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:36 

Hardtraxx Addict

Je hebt over zoiets altijd positieve en negatieve reacties. Als er weer een keer een nieuw
initiatief komt heb je dit gewoon. Als dit niet was gezegd hier er wel doorgevoerd had je al
die negatieve (en waarschijnlijk ook de positieve) reacties niet eens gehad. Ook niet na het feest.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

Nee, maar je had de negatieve reacties zowizo wel voorkomen na het feest, want dan hadden die reacties op bijvoorbeeld het draaien van 4x een track niet gekomen :D dus onbewust had het dan wel invloed gehad.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:54 

Hardtraxx Addict

IMO zeuren mensen toch wel dat 'n bepaald nummer te veel is gedraaid (op dezelfde stage). ;)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

RedRiver67 schreef:
Endymion

't zal ook eens niet :x
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen