Balen! Kan ik hem net niet meer kopen voordat ik wegga.wrote:Tuneboy TwitterShort update on TNT aka Technoboy N Tuneboy 'The Album': release date is moved to the FIRST WEEK OF JUNE
wist je dat de timetable van Land of Confusion Festival bekend is?
http://partyflock.nl/party/192513:Land_ ... tival.html
700 jaar pfff, hij is net zo lang als een gemiddelde Brennan Heart break, en voor een anthem mag dat.wrote:Break die 700 jaar duurt...wrote: Wat is er mis met het nummer? Heerlijk zomers, met een fijne kick eronder.
Climax waarin 't net lijkt of de CD speler na elke kick even overslaat, of je zou 't kunnen zien als smerig harde lag in een game
En de melodie is noot voor noot gejat van een eeuwenoud lied.
Nee, niet echt een sterk anthem
maarja jou mening als je dat niet leuk vind.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Oh nee breaks
nu zal ik branden in de hel!!!
Altijd maar zeuren om te lange breaks
Het zijn sfeer momenten, momenten die het publiek kippenvel bezorgen voordat ze kunnen beuken, momenten dat je als luisteraar denkt.. zometeen ga ik HELEMAAL LOS!!! Momenten waar pure passie in voor komt, zeker bij bleeding for the harder styles zo'n heerlijk moment! Niet hun sterkste plaat, maar wel een sterk anthem en een sfeer van hier tot Tokyo erin.
Geweldige vocals, heb dat gevoel niet gehad bij de NC anthem vorig jaar hoor...
Altijd maar zeuren om te lange breaks
Het zijn sfeer momenten, momenten die het publiek kippenvel bezorgen voordat ze kunnen beuken, momenten dat je als luisteraar denkt.. zometeen ga ik HELEMAAL LOS!!! Momenten waar pure passie in voor komt, zeker bij bleeding for the harder styles zo'n heerlijk moment! Niet hun sterkste plaat, maar wel een sterk anthem en een sfeer van hier tot Tokyo erin.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Norman voor Frontliner? Hij is tog meer van de Early Hardcore?wrote:wist je dat de timetable van Land of Confusion Festival bekend is?
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ik ben het 'n keer met je eens!wrote:Oh nee breaks![]()
Altijd maar zeuren om te lange breaks![]()
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Mijn ogen laten me in de steekwrote:waar zie jij frontliner?
Mijn excuses!
Endymion 2 keer? en nog op de zelfde tijdwrote:wrote:wist je dat de timetable van Land of Confusion Festival bekend is?
Dit dus. Ben ik het helemaal mee eens!wrote:Oh nee breaks![]()
Ik vind de break idd ook wel vet met die vocals, maar de climax is gewoon afgezaagd, daarom vind ik het een bouttrackwrote:Oh nee breaks![]()
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Bleh... als er gewoon TiLLT op had gestaan in t wit op een zwarte of grijze achtergrond had ik m mss wel gekocht.wrote:https://www.recess.nl/kleding/info/tillt-records-t-shirt-/49580/
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Avio heeft trouwens ook shirt met
This is the train
[spoor plaatje]
To Nowhere....
This is the train
[spoor plaatje]
To Nowhere....
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
haha ja goeie grapwrote:Tuneboy TwitterShort update on TNT aka Technoboy N Tuneboy 'The Album': release date is moved to the FIRST WEEK OF JUNE
ik geloof er niks van:P wel heeeeeel toevallig hea, zo op de laatste dag voor de release
S

Releasedatum stond helemaal niet vastwrote:haha ja goeie grapwrote:Tuneboy TwitterShort update on TNT aka Technoboy N Tuneboy 'The Album': release date is moved to the FIRST WEEK OF JUNE![]()
ik geloof er niks van:P wel heeeeeel toevallig hea, zo op de laatste dag voor de release
Wavolizer en Frontliner jarig zijn 
En daymar.wrote:Wavolizer en Frontliner jarig zijn
wrote:En daymar.wrote:Wavolizer en Frontliner jarig zijn
Wavolizer is een held, niet sinds Done, daarvoor ook al
en Day Mar is gewoon een lekker wijf

en Day Mar is gewoon een lekker wijf