Dude chagrijnig ofzo? Ik ben gwn enthousiast dat ik naar moh ga en dr niks voor hoef te betalen en dat post ik per ongelijk int verkeerde topic en dan vat jij dat direct weer verkeerd op.... na goed haal t wel weg mensen kunnen hier daar blijkbaar niet tegen..wrote:Zeker om ons te laten weten dat je op gastenlijst staat he.wrote:zaterdag mohEn we staan op de gastenlijst
edit: oeps verkeerde wist je dat topic :O![]()
ff ter zake, komen nou oooooit nog die samples van je? :')
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
SoundTunerZ trek het niet zo aan. Het is natuurlijk leuk dat je op de gastenlijst staat. Dakpan heeft namelijk altijd wat te zeiken.
Dakpan heeft wel eens wat te zeuren, maar ik geef hem nu toch echt wel gelijk. Soundtunerz zit altijd maar op te scheppen dat hij ook dik aan het produceren is, terwijl we nog geen noot van hem hebben gehoord..wrote:SoundTunerZ trek het niet zo aan. Het is natuurlijk leuk dat je op de gastenlijst staat. Dakpan heeft namelijk altijd wat te zeiken.
Dat word het zeker weten.wrote:Ik gok NC half uur en NS ook half uur
Noize Suppressor draait altijd LIVE!!!
2 DJ's Half uur.
Hou je 8 uur over voor 8 DJ's! Klaar is kees!
Hoezo dik opscheppenwrote:Dakpan heeft wel eens wat te zeuren, maar ik geef hem nu toch echt wel gelijk. Soundtunerz zit altijd maar op te scheppen dat hij ook dik aan het produceren is, terwijl we nog geen noot van hem hebben gehoord..wrote:SoundTunerZ trek het niet zo aan. Het is natuurlijk leuk dat je op de gastenlijst staat. Dakpan heeft namelijk altijd wat te zeiken.
Noize draait vaak genoeg normale dj sets.wrote:Dat word het zeker weten.wrote:Ik gok NC half uur en NS ook half uur
2 DJ's Half uur.
Op decibel draaide hij ook gewoon een normale set.wrote:Noize draait vaak genoeg normale dj sets.wrote:Dat word het zeker weten.wrote:Ik gok NC half uur en NS ook half uur
2 DJ's Half uur.
nog een schepje boven op:
Ik vind Djsets van NS veel vetter dan een Liveoptreden...
Ik vind Djsets van NS veel vetter dan een Liveoptreden...
-
MHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2009
- last seen Sep 2012
Ik vind em eigelijk wel vet, alleen bij db&st beginnen ze met remix van music made addict, en gaan ze verder met de normale. De remix is veel cooler

Last edited by MRmark on 06 Nov 2009 11:40, edited 1 time in total.
Saai dingetje tbh.. Bass Events, DIE kan pas een aftermovie maken
Q-dance maakt videotechnisch gezien nog steeds de beste. Bij hun aftermovies zie je gewoon dat er ontzettend veel moeite in is gestoken. B2S is altijd het zelfde snelle en matige knip en plakwerk.
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Inderdaad, die van Phase04 is echt heerlijkwrote:Saai dingetje tbh.. Bass Events, DIE kan pas een aftermovie maken.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat er een filmpje van NC is waarin Back in time wordt gedraaid:
http://www.youtube.com/fusionofsoundnl# ... -zyvlwkpnM
Dat is Back in Time niet maar Noisecontrollers vs. Zany - Paranoid.wrote:wist je dat er een filmpje van NC is waarin Back in time wordt gedraaid:
Blackbox
22:30 - 23:30 Robin 'Jay Dee' Albers
23:30 - 00:30 Gizmo
00:30 - 01:30 Lady Dana & Pavo
01:30 - 02:45 Belgian Heroes Franky Jones, Yves Deruyter & Bountyhunter
02:45 - 04:00 Buzz Fuzz & Mystery Guest
04:00 - 05:00 The Prophet
05:00 - 06:00 Delirium
06:00 - 07:00 Dano
Hosted by: Ruffian
Live uitzending
Evenement: Houseqlassics
Datum: 7 november 2009
Tijd: 22.30 - 7.00 uur
Waar: Q-dance Radio
Presentatie: Jeff E
22:30 - 23:30 Robin 'Jay Dee' Albers
23:30 - 00:30 Gizmo
00:30 - 01:30 Lady Dana & Pavo
01:30 - 02:45 Belgian Heroes Franky Jones, Yves Deruyter & Bountyhunter
02:45 - 04:00 Buzz Fuzz & Mystery Guest
04:00 - 05:00 The Prophet
05:00 - 06:00 Delirium
06:00 - 07:00 Dano
Hosted by: Ruffian
Live uitzending
Evenement: Houseqlassics
Datum: 7 november 2009
Tijd: 22.30 - 7.00 uur
Waar: Q-dance Radio
Presentatie: Jeff E
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Buzz Fuzz, lekker beuke 
Hopen dat Buzz Fuzz dan wel écht early gaat draaien en geen dingen van 2000 en later (wat ie wel vaker doet op early-gelegenheden...)
Btw grote kans dat Mystery Guest Darkraver is...
Btw grote kans dat Mystery Guest Darkraver is...
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Geen ruzie maken jongenswrote:Hoezo dik opscheppenwrote:Dakpan heeft wel eens wat te zeuren, maar ik geef hem nu toch echt wel gelijk. Soundtunerz zit altijd maar op te scheppen dat hij ook dik aan het produceren is, terwijl we nog geen noot van hem hebben gehoord..wrote:SoundTunerZ trek het niet zo aan. Het is natuurlijk leuk dat je op de gastenlijst staat. Dakpan heeft namelijk altijd wat te zeiken.Echt wtf
Zoek eens een post op waar ik dik opschep over producen. Kan je lang zoeken. Enige wat ik doe zijn tips geven in de productie topics...
Wist je dat ik morgen achter de bar sta @ Masters of Hardcore!?

Weet je al waar?wrote:Wist je dat ik morgen achter de bar sta @ Masters of Hardcore!?
![]()
![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
...
Dat ik heb Release overzicht weer heb geupdate
Dat ik heb Release overzicht weer heb geupdate
Hoe kom je daarbij? Moet je je daarvoor opgeven ofzo?wrote:Wist je dat ik morgen achter de bar sta @ Masters of Hardcore!?
Hyves in de gaten houden, voor Hardbass kreeg ik ook een keertje een bericht of ik daar achter de bar wilde gaan staan.wrote:Hoe kom je daarbij? Moet je je daarvoor opgeven ofzo?wrote:Wist je dat ik morgen achter de bar sta @ Masters of Hardcore!?