Hahaha held, qouten van af de eerste pagina.wrote:hij produceert de platen, maar draait niet zelfwrote:wist je dat bas van NC ook Kasparov is
Klopt, heel ingewikkeld allemaalwrote:hij produceert de platen, maar draait niet zelfwrote:wist je dat bas van NC ook Kasparov is
:')
EDIT: hahahahahhhahah goedgezien Parvuz
jezus, de scherpte award gaat naar Parvuz vandaagwrote:Hahaha held, qouten van af de eerste pagina.wrote:hij produceert de platen, maar draait niet zelfwrote:wist je dat bas van NC ook Kasparov is
Danku danku.wrote: jezus, de scherpte award gaat naar Parvuz vandaag
Even afwachten dus, zou beide kunnen! al hoop ik op een nieuwe colab van die 2wrote:Hij zegt dat hij een collab met wildstylez heeft gemaakt? Moet die nog komen of bedoel hij te zeggen dat breath eigenlijk een collab is tussen hem en wildstylez onder de naam alpha2 ipv dat wildstylez die alleen heeft gemaakt? Randy blijft een held en die intervieuwster blijft verschrikkelijk!wrote:rustig @ WORK
twitter Scantraxx
Scantraxxnl Scantraxx Recordz
Check out this interview: @hardstylers with @djrandofficial (@scantraxnl ) via @youtubenl http://bit.ly/hJuzD3 #hardstyle #dj #interview
Relaxed!wrote:djcoone Coone
by djbfront
For all you DJ's... All tracks of my album are going to be "Full Length DJ Versions" !!! You're welcome...
nice.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Zany
Working on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
Woew, dat wordt denk ik een vette track! De meester himself en B-Front.wrote:ZanyWorking on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Je kunt jou ook niet voor zijn he met zoiets te postenwrote:ZanyWorking on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
Weer een enorm vette collab die een anthem maakt.
Verwacht er weliswaar veel meer van dan dat Rebirth gedrocht maar zie zo'n collab toch liever een opzichzelf staande track maken.
Als Zany erachter zit heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat komenwrote:Weer een enorm vette collab die een anthem maakt.Verwacht er weliswaar veel meer van dan dat Rebirth gedrocht maar zie zo'n collab toch liever een opzichzelf staande track maken.
Was dit niet al ergens bekend? Want op de een of andere manier wist ik dit al...wrote:ZanyWorking on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
Iemand hier had zn mond voorbij gepraat.
oeh erg benieuwd naar deze collab...heb er wel vertrouwen in dat het met deze anthem wel goed komtwrote:ZanyWorking on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ik heb een vreemd voorgevoel dat de plaat echt heel erg tegen gaat vallen...
Nicewrote:ZanyWorking on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
Filmpje van Headhunterz:
Filmpje van Brennan Heart:
Dit heeft Heady in iedergeval gewonnen.
Filmpje van Brennan Heart:
Dit heeft Heady in iedergeval gewonnen.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Haha gek heb een Porsche, koning!
Vind t filmpje van BH wel te lang duren, HHZ was kort maar krachtig.
Vind t filmpje van BH wel te lang duren, HHZ was kort maar krachtig.
Hahahaha, die van Headhunterz is wel kort maar zo krachtig. 
Edit is vet van Brennan Heart, het filmpje zelf slaat alleen nergens op
Die van Headhunterz is ook wel grappig. Technoboy en Bioweapon waren het best hahA 
Haha heady: Kort maar krachtig
BH: De grote man uithalen
BH: De grote man uithalen
Die edit van Bang The Bass is wel lekker