Wist je dat IQ 2009 Aftermovie er is? 
wist je dat ik dat nog niet wistDakpan wrote:Wist je dat IQ 2009 Aftermovie er is?
en wist je ook dat ie bij mij niet werkt.
wist je dat ik dat nog niet wistDakpan wrote:Wist je dat IQ 2009 Aftermovie er is?
Is dat die mix waar ik al enkele nummers van mocht weten ?bRt_ wrote:Wist je dat ik vandaag weer begonnen ben met een mix te maken !
Wist je dat zijn plaat Communicate Heerlijke isKhadber wrote:Wist je dat volgende week Pavo in 2Dangerous zit?
Wist je dat dit dan een early special word?
En wist je dat er een wekelijk iets is van The Pitcher genaamd: de truc van luc? (Heb geen idee wat het inhoud, vertel het me als je het weet)?
Wist je dat mij dat niet boeid?Khadber wrote:Wist je dat blijkbaar NIEMAND gisteren die 2 sets opgenomen heeft? (Mindustries en DJ producer)
Die gast is al jaren de koning van de underground Industrial, Industrial Hardcore en weet ik het wat (hij wil nog wel eens 1 of 2 tracks Drum & Bass draaien zover ik weet).. Hij draait al zo lang mee!Teknizion wrote:Ik ken die DJ's ook echt totaal niet, en DJ Producer moet toch wel de meest slechte naam ooit zijn..
Als er Frontliner had gestaan, had er zeker iemand wel op genomenKhadber wrote:Jou misschien niet.. Maar stel nou dat het Frontliner oid was.. Dan zou je wel geboeid zijn, dus vandaar dat ik het even meld, er moet toch iemand zijn die die dingen op gaat nemen..
Waarom denk je dat?.. Of zeg je maar watKhadber wrote:Wist je dat er op Fantasy Island 2 nieuwe DBSTF tracks gedraaid zijn??
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
Wist je dat de eerste best wel kut is?
En wist je dat de tweede de eerste DBSTF (waarschijnlijke) album track is die wel vetjes is?