heel erg benieuwd naar de nieuwe HHZ & WSZ
live edits maybe een nieuwe release???
Doe maar niet hewrote:heel erg benieuwd naar de nieuwe HHZ & WSZ![]()
Je ban is al langer dan een dag opgeheven hoorwrote:
Doe maar niet he
heerlijke sounds van bioweapon
Nu wel:D! Lekker joh!
Als ze het zelfs niet aan dj's willen vertellen met de status van de soundtunerz dan zal t wel heel geheim zijn inderdaad!wrote:Het is best wel geheim ja en ze zijn dr veel mee bezig, maar meer weet ik ook niet. Hij wou het zelfs niet eens tegen ons zeggenwrote:Wist je dat je even naar http://www.scopedj.nl moet gaan en dan even op play moet drukken op de player?
Sexbusters Remix te horen!
Plus een twittergesprekje tussen A-Lusion & Scope DJ
djalusion Today finishing a special remix / edit. Or at least finishing a first version After that.. working on some more secret stuff.. .gnagna
scopedj @djalusion secret stuff! BTW so am I !
All I can say further is that there's something special coming up
1: "My 303"wrote:Nu wel:D! Lekker joh!
Lol gaat niet om status. T gaat dr om dat wij scope dj goed kennen aangezien hij bij ons in het dorp/stad woont. Wij spreken m nog wel eens regelmatig in de kroegwrote:Als ze het zelfs niet aan dj's willen vertellen met de status van de soundtunerz dan zal t wel heel geheim zijn inderdaad!
wrote:Als ze het zelfs niet aan dj's willen vertellen met de status van de soundtunerz dan zal t wel heel geheim zijn inderdaad!
Het gaat meer om het feit dat je er bij zegt dat je de DJ kent. Je kunt ook gewoon zeggen van;Lol gaat niet om status. T gaat dr om dat wij scope dj goed kennen aangezien hij bij ons in het dorp/stad woont. Wij spreken m nog wel eens regelmatig in de kroeg
K snap niet dat iedereen altijd zo sarcatisch gaat doen als je zegt dat je een artiest kent, zijn die dan jaloers ofzo
k snap je punt niet helemaal. hoe had ik die zin anders moeten formuleren? Dat scope niks wou zeggen tegen twee jongens die die vaak zietwrote:
Prophet heeft een kind.
Maar wat jij doet:
Prophet heeft een kind gekregen, was er zelf bij
Het ging niet om dat je zei dat je ze kent, want dat geloof ik bestwrote:k snap je punt niet helemaal. hoe had ik die zin anders moeten formuleren? Dat scope niks wou zeggen tegen twee jongens die die vaak zietwrote:
Prophet heeft een kind.
Maar wat jij doet:
Prophet heeft een kind gekregen, was er zelf bij![]()
mja whatever boeit verder ook niet laten we dr maar over ophouden anders gaat het offtopic![]()
Was volgens mij ook meer sarcastisch dan serieus, maargoed weer OT!wrote:Het ging niet om dat je zei dat je ze kent, want dat geloof ik bestwrote:k snap je punt niet helemaal. hoe had ik die zin anders moeten formuleren? Dat scope niks wou zeggen tegen twee jongens die die vaak zietwrote:
Prophet heeft een kind.
Maar wat jij doet:
Prophet heeft een kind gekregen, was er zelf bij![]()
mja whatever boeit verder ook niet laten we dr maar over ophouden anders gaat het offtopic![]()
Maar meer omdat je zei 'zelfs niet tegen ons'. Maar ach zinloos om hier over door te gaan
Dat was al enige tijd bekend.wrote:Wist je dat de nieuwe Headhunterz vs. Wildstylez, Down With The Hardstyle gaat heten?
Bron: Wildstylez Top 10
nee dat was het nietwrote:Dat was al enige tijd bekend.wrote:Wist je dat de nieuwe Headhunterz vs. Wildstylez, Down With The Hardstyle gaat heten?
nee dat was het nietwrote:Dat was al enige tijd bekend.wrote:Wist je dat de nieuwe Headhunterz vs. Wildstylez, Down With The Hardstyle gaat heten?