Zo mag ik t horuuuuh!!!!DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
... Ik dit wel grappig vond
http://partyflock.nl/party/197165:Euphoria.html
Euphoria Australië
12-18 jaar
Bioweapon
D-Block & S-te-Fan
JDX
Toneshifterz
Wildstylez
En dan als tag ook "Raw Hardstyle"
Euphoria Australië
Bioweapon
D-Block & S-te-Fan
JDX
Toneshifterz
Wildstylez
Zijn ook echt "kinderartiesten" jawrote:... Ik dit wel grappig vond![]()
Euphoria Australië12-18 jaar
Bioweapon
D-Block & S-te-Fan
JDX
Toneshifterz
Wildstylez
Sjezus waar blijft die Feestfabriek DVD die eind januari toegezonden werd.
En van Q-dance krijg je ook geen reactie terug
En van Q-dance krijg je ook geen reactie terug
Nja het gaat om die gratis toezending van de DVD naar alle bezoekers die met een code een kaartje hebben gekocht.wrote:kan je ze niet bellen?
Ik neem aan dat ze wel op de hoogte zijn dat ze te laat zijn. Normaal reageren ze altijd zo gretig via Twitter, maar nu...
Thema is denk ook On the Move
gaaf filmpje! +1
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik kan anders niet zeggen dat Here It Comes verkracht is, goede remix zelfs!wrote:Nee gaan ze naar Here It Comes en Hymn weer proberen een klassieker te verkrachten![]()
Voorspelbaar, een ellenige meezingbreak met Feeeeel my burning loohooveeee
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... cf030fb51awrote:Nja het gaat om die gratis toezending van de DVD naar alle bezoekers die met een code een kaartje hebben gekocht.wrote:kan je ze niet bellen?
Ik neem aan dat ze wel op de hoogte zijn dat ze te laat zijn. Normaal reageren ze altijd zo gretig via Twitter, maar nu...
oeh dat moet wel dikke plaat wordenwrote:Zo mag ik t horuuuuh!!!!DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Naam klinkt al Bruut!wrote:DjZany
Benieuwd wat er uit gaat komen!
Soms zegt een naam al heel veel over duisterheid en hardheid, bij sommige DJ's moet je dat niet direct geloven, maar bij Zany & The Beholder neem ik het graag aan als een voorbestemd feit.wrote:Naam klinkt al Bruut!wrote:DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa![]()
Tering die nieuwe Mean Machine moet dan echt ziek zijn 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
DjThePitcher
Beholder is helemaal into producing weer, he's back baby!!! Mijn voorspelling komt uit, gelukkig!

@ de tweet van Zany:Busy with making a set for the tribute show 'vip' for lionstyle radio..! Its gonna be only pitcher music baby..!! :-)
Beholder is helemaal into producing weer, he's back baby!!! Mijn voorspelling komt uit, gelukkig!
Ik zojuist mijn tribute set voor The Prophet heb opgenomen en hij erg dik geworden is
Zaterdag te horen op Lionstyle!
kom ook in de shout NC luisteren nuwrote:Ik zojuist mijn tribute set voor The Prophet heb opgenomen en hij erg dik geworden is![]()
wrote:DjThePitcherBusy with making a set for the tribute show 'vip' for lionstyle radio..! Its gonna be only pitcher music baby..!! :-)
Die wil ik horen!wrote:Naam klinkt al Bruut!wrote:DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa![]()
Hopelijk draait Beholder aardig wat Mean Machine tracks op Loudness
Ook early hardcore erin ? :pwrote:Ik zojuist mijn tribute set voor The Prophet heb opgenomen en hij erg dik geworden is![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
DjThePitcher
Ohw and by the way, there are almost 5 new tracks done after the album SMACK..! We're still going on..! Yiiihaaaa