Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa


Zo mag ik t horuuuuh!!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:42 
 

... Ik dit wel grappig vond :P
http://partyflock.nl/party/197165:Euphoria.html
Euphoria Australiƫ :P 12-18 jaar

Bioweapon
D-Block & S-te-Fan
JDX
Toneshifterz
Wildstylez
En dan als tag ook "Raw Hardstyle" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
... Ik dit wel grappig vond :P
http://partyflock.nl/party/197165:Euphoria.html
Euphoria Australiƫ :P 12-18 jaar

Bioweapon
D-Block & S-te-Fan
JDX
Toneshifterz
Wildstylez
En dan als tag ook "Raw Hardstyle" :P

Zijn ook echt "kinderartiesten" ja :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjezus waar blijft die Feestfabriek DVD die eind januari toegezonden werd.
En van Q-dance krijg je ook geen reactie terug :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan je ze niet bellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
kan je ze niet bellen?


Nja het gaat om die gratis toezending van de DVD naar alle bezoekers die met een code een kaartje hebben gekocht.
Ik neem aan dat ze wel op de hoogte zijn dat ze te laat zijn. Normaal reageren ze altijd zo gretig via Twitter, maar nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon 2011 filmpje van Q-Dance

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha vet filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thema is denk ook On the Move :) gaaf filmpje! +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:16 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Nee gaan ze naar Here It Comes en Hymn weer proberen een klassieker te verkrachten :x

Voorspelbaar, een ellenige meezingbreak met Feeeeel my burning loohooveeee :sick:


Ik kan anders niet zeggen dat Here It Comes verkracht is, goede remix zelfs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
p-stylez schreef:
kan je ze niet bellen?


Nja het gaat om die gratis toezending van de DVD naar alle bezoekers die met een code een kaartje hebben gekocht.
Ik neem aan dat ze wel op de hoogte zijn dat ze te laat zijn. Normaal reageren ze altijd zo gretig via Twitter, maar nu...


http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... cf030fb51a
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Citaat:
DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa


Zo mag ik t horuuuuh!!!! :woot:

oeh dat moet wel dikke plaat worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Citaat:
DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa


Naam klinkt al Bruut! :D
Benieuwd wat er uit gaat komen! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Wesz91 schreef:
Citaat:
DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa


Naam klinkt al Bruut! :D
Benieuwd wat er uit gaat komen! :corn:

Soms zegt een naam al heel veel over duisterheid en hardheid, bij sommige DJ's moet je dat niet direct geloven, maar bij Zany & The Beholder neem ik het graag aan als een voorbestemd feit. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering die nieuwe Mean Machine moet dan echt ziek zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:54 
 
Artiest

DjThePitcher
Citaat:
Busy with making a set for the tribute show 'vip' for lionstyle radio..! Its gonna be only pitcher music baby..!! :-)


@ de tweet van Zany:

Beholder is helemaal into producing weer, he's back baby!!! Mijn voorspelling komt uit, gelukkig! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zojuist mijn tribute set voor The Prophet heb opgenomen en hij erg dik geworden is :evil:
Zaterdag te horen op Lionstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ik zojuist mijn tribute set voor The Prophet heb opgenomen en hij erg dik geworden is :evil:
Zaterdag te horen op Lionstyle!


kom ook in de shout NC luisteren nu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
DjThePitcher
Citaat:
Busy with making a set for the tribute show 'vip' for lionstyle radio..! Its gonna be only pitcher music baby..!! :-)



:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Wesz91 schreef:
Citaat:
DjZany
You think Again We Will Rise from Mean Machine was hard?????? Welcome To Darkness muahahahaaa


Naam klinkt al Bruut! :D
Benieuwd wat er uit gaat komen! :corn:


Die wil ik horen! :woot:
Hopelijk draait Beholder aardig wat Mean Machine tracks op Loudness :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ik zojuist mijn tribute set voor The Prophet heb opgenomen en hij erg dik geworden is :evil:
Zaterdag te horen op Lionstyle!

Ook early hardcore erin ? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:50 
 
Artiest

DjThePitcher

Citaat:
Ohw and by the way, there are almost 5 new tracks done after the album SMACK..! We're still going on..! Yiiihaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, nice! :D
Vorige  1 ... 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen