Ja kloptwrote:Het worden geen officiele releases maar free releaseDie zijn niet zo boeiend om op eigen kanaal te zetten denk k
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Yess! Tyrana is heel vetwrote:Het worden geen officiele releases maar free releaseDie zijn niet zo boeiend om op eigen kanaal te zetten denk k
Althans zo kijk ik er tegenaanAlleen officiele releases komen daarop.
Is er eigenlijk een speciale rede dat deze niet uitgebracht gaan worden?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Gewoon niet goed genoeg ? 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Mwaa ik heb wel kwalitatief mindere tracks gehoord die ook uitgebracht zijn.wrote:Gewoon niet goed genoeg ?
Maar oké Free is ook mooi!
Ik verheug me al op de officiële releases, als jullie al zulke goede tracks vrij weggeven 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Tyrana is goed te pruimen jahh, die wil ik wel eens op een feestje lang horen komen!
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
er een deftige preview van Reverze anthem online is?
View on YouTube
View on YouTube
zoo lekker nummertje! vooral introwrote:er een deftige preview van Reverze anthem online is?
View on YouTube
Last edited by Kevin-Raw on , edited 2 times in total.
Hierin:
http://www.omroepflevoland.nl/CustomerC ... 0106_audio
Gezegd wordt dat DefQon.1 wellicht een meerdaags festival wordt:P
-
A
Frontliner is mwoah
Ik ben vooralsnog ook niet overtuigd door Reverze Anthem 
opzich wel leuke anthem van Frontliner...kben ook blij dat er een keertje geen pitchkick in een frontliner track zit 
"dit jaar is het nog 1 dag maar men is al in bespreking om het een meerdaags festival te maken"wrote:Hierin:
Reverze anthem
Reverze Anthem klinkt goed. Ben wel beter van Frontliner gewend.
Wat een schijtanthem. We husselen willekeurige noten door elkaar en klaar is kees? Allemachtig, juist Frontliner is in staat om heerlijke simpele anthem-melodieën te kunnen maken maar dit is nou al de 2e keer dat ie veel te moeilijk doet (IQ-anthem sloeg ook al nergens op).
Intro is vet, maar de rest is echt om te huilen.
Intro is vet, maar de rest is echt om te huilen.
Sluit me aan bij dawasiknie! Niet veel bijzonders dit.
Heb je m wel eens helemaal geluisterdwrote:opzich wel leuke anthem van Frontliner...kben ook blij dat er een keertje geen pitchkick in een frontliner track zit
Zatox twitter
The whole day making kicks! this was my monday. Now is 20 min past midnight and i cannot sleep cause i have 200 ideas in my mind.
Hij zit op of hardtraxx of hij is zijn eigen kick ook zat
The whole day making kicks! this was my monday. Now is 20 min past midnight and i cannot sleep cause i have 200 ideas in my mind.
Hij zit op of hardtraxx of hij is zijn eigen kick ook zat
Als hij nou die 200 kicks ook maar horen de de komende jaren niet meer telkens de zelfde zatox kicks. 
Headhunterz binnenkort misschien wel op Pownews te zien is:
djheadhunterz “@davedmn: @djheadhunterz Check even je mail of je contact kan opnemen met het Pownews” - Back to you
djheadhunterz “@davedmn: @djheadhunterz Check even je mail of je contact kan opnemen met het Pownews” - Back to you
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Of ze vinden het lachwekkend dat hij hun geluid heeft gebruikt voor Haatmeneer?!wrote:Headhunterz binnenkort misschien wel op Pownews te zien is: