ik begin me ook eigenlijk wel af te vragen of masters zo vet wordt, gezien de laatste MOH, dat was alleen maar hitjes op een veel te lage bpmwrote:Fuck dat, tegelijk met Masters
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
Maakt mij niks uit, klinkt als perfect om mee te beginnenwrote:ik begin me ook eigenlijk wel af te vragen of masters zo vet wordt, gezien de laatste MOH, dat was alleen maar hitjes op een veel te lage bpmwrote:Fuck dat, tegelijk met Masters
-
G
daar ben ik et dan ook wel weer meee eenswrote:Maakt mij niks uit, klinkt als perfect om mee te beginnen
Als er 1 ding irritant is, is het dat wel.. op Qlimax sloot Zatox met 160BPM af, en vervolgens krijg je mainstream handjesklap hardcore die voor je gevoel een paar BPM lager ligt.wrote:ik begin me ook eigenlijk wel af te vragen of masters zo vet wordt, gezien de laatste MOH, dat was alleen maar hitjes op een veel te lage bpmwrote:Fuck dat, tegelijk met Masters
Gast, waar heb jij heel de avond gestaan dan? Op een kermis naast moh?wrote:ik begin me ook eigenlijk wel af te vragen of masters zo vet wordt, gezien de laatste MOH, dat was alleen maar hitjes op een veel te lage bpmwrote:Fuck dat, tegelijk met Masters
Vorig jaar was de mainstage echt heerlijk! Zeker Mad Dog vs Tommyknocker of Day Mar gemist...
En als je dat niet goed genoeg vind heb je nog een industrial
Ik hoef niet meteen met 200 BPM te beginnen als eerste Hardcore feestje, laat ik maar eerst even 170-180 BPM onder de knie krijgenwrote:daar ben ik et dan ook wel weer meee eenswrote:Maakt mij niks uit, klinkt als perfect om mee te beginnen
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Digital Age
Breaking news: Next week at BBC One Radio during the show of UK Hard Dance Hero Kutski, Noisecontrollers and Wildstylez will do an exclusive guestmix. Be prepared for a banging 30 minutes of Digital Age!
Interessant! Al gok ik dat we niet zo veel nieuws gaan horen.wrote:Digital AgeBreaking news: Next week at BBC One Radio during the show of UK Hard Dance Hero Kutski, Noisecontrollers and Wildstylez will do an exclusive guestmix. Be prepared for a banging 30 minutes of Digital Age!
Kan iemand trouwens vragen waarom alle tekst wit is gemaakt op de Twitterpagina van Digital Age? Dat leest zo ongemakkelijk op een witte achtergrond
Brilletje kopen Khadber, ik kan het prima lezen wit op wit!
als ik de tekst selecteer
als ik de tekst selecteer
Tot zo ver was ik ook wel gekomenwrote:Brilletje kopen Khadber, ik kan het prima lezen wit op wit!![]()
als ik de tekst selecteer![]()
-
A
wrote:Digital AgeBreaking news: Next week at BBC One Radio during the show of UK Hard Dance Hero Kutski, Noisecontrollers and Wildstylez will do an exclusive guestmix. Be prepared for a banging 30 minutes of Digital Age!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Bij mij is het gewoon zwart op wit :huh?:wrote:Tot zo ver was ik ook wel gekomenwrote:Brilletje kopen Khadber, ik kan het prima lezen wit op wit!![]()
als ik de tekst selecteer![]()
. Het is wel makkelijker als het niet hoeft!
Oeh gaaf
30 Minuten Digital Age!
Bij mij is het ook wit op wit. Zwaar irritant.
Bij mij is het ook wit op wit. Zwaar irritant.
Ligt eraan of je de nieuwe twitter gebruikt of de oude.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Daarom ben ik ook zo blij dat Hard Bass een hardstyle feest is,wrote:Als er 1 ding irritant is, is het dat wel.. op Qlimax sloot Zatox met 160BPM af, en vervolgens krijg je mainstream handjesklap hardcore die voor je gevoel een paar BPM lager ligt.wrote:ik begin me ook eigenlijk wel af te vragen of masters zo vet wordt, gezien de laatste MOH, dat was alleen maar hitjes op een veel te lage bpmwrote:Fuck dat, tegelijk met Masters
en waar dan ook waarschijnlijk met hardstyle word afgesloten
(vorig jaar een aantal zelfgemaakte hardcore nummers van Deepack, maar dat maakt niet uit).
Geen EA of weet ik veel die nummers draaien die je al twee a drie jaar lang elk feest hoort.
Ik hoop echte klappertjes uit de hardstyle!
-
HHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2009
- last seen May 2011
Halfbroers!
en 
Blijkbaar wordt The Sitch ook dj: Headhunterz - GTL Civilization (Technoboy and Situation Remix).
en 
Blijkbaar wordt The Sitch ook dj: Headhunterz - GTL Civilization (Technoboy and Situation Remix).
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wrote:Halfbroers!
en
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wat er onderstaat, kun je dat anders verwoorden, snap er niks van!wrote:Halfbroers!
en
Blijkbaar wordt The Sitch (The Situation (rechter plaatje)) ook DJ: Headhunterz- GTL Civilization (technoboy & the situation remix)
Tenminste, dat denk ik
Tenminste, dat denk ik
-
S
Ja, ik snap er dus geen zak van 
-
G
die kerel op et rechterplaatje word net zoals die italiaan op et linker fototje DJwrote:Ja, ik snap er dus geen zak van
afgeleid uit de remix naam
sjesus..
Zegt degene die niet wist wie Bruno Power en David Attenborough waren? Iedereen kan toch eens iets niet weten zeg... Ik heb bv geen idee wie die man op de rechterfoto is, kan best?wrote:die kerel op et rechterplaatje word net zoals die italiaan op et linker fototje DJwrote:Ja, ik snap er dus geen zak van
afgeleid uit de remix naam
sjesus..
Ik snapte de zin ook even niet
Je moet die dubbele punt even als punt zien, dan is 't duidelijk 
-
G
daar ging et niet om.wrote:Zegt degene die niet wist wie Bruno Power en David Attenborough waren? Iedereen kan toch eens iets niet weten zeg... Ik heb bv geen idee wie die man op de rechterfoto is, kan best?
of iig niet waar ik sjesus om zei, ik zei et omdat die zin toch duidelijk genoeg is