Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Om maar in de termen van hun nummers te blijven...YEAH :worship: :loving:

Mee eens, verwacht wel dat het een leuk album kan worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 12:52 

Hardtraxx Addict

TNT -> Album = :worship: :loving: :clap:

Laat maar komen, beter nieuws kun je bijna niet wensen in de eerste week van het nieuwe jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 12:55 

Hardtraxx Addict

Dit word het jaar van de albums (als ze allemaal dit jaar komen):
frontliner, headhunterz, tnt, jdx, bioweapon, toneshifterz, the machine

wat een rijtje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Wordt een prijzig jaar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 12:56 

Hardtraxxer

Bericht van Fusion op Facebook:

Fusion Fusion 088 The Pitcher - Smack Album Sampler 003 http://www.fusionbv.com/records/the-pit ... er-003/156
Release scheduled for Monday 17th of January 2011

Ik moet wel zeggen dat de fulls van The pitcher zijn album er wel snel doorvliegen. Ik vind dat positief natuurlijk, maar het viel mij gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 12:58 

Hardtraxx Addict

lunatix schreef:
Bericht van Fusion op Facebook:

Fusion Fusion 088 The Pitcher - Smack Album Sampler 003 http://www.fusionbv.com/records/the-pit ... er-003/156
Release scheduled for Monday 17th of January 2011

Ik moet wel zeggen dat de fulls van The pitcher zijn album er wel snel doorvliegen. Ik vind dat positief natuurlijk, maar het viel mij gewoon op.

Zeker positief, maar wanneer dan de Jack of Sound? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 12:58 

Hardtraxx Addict

E-rik schreef:

:list:
Ik zie nergens A2 en Digital Punk staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:00 

Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:

JDX ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:01 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
E-rik schreef:

JDX ook?

Ook nieuw voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:12 

Roebén schreef:

even inhoudloos als altijd
zulke gegevens kunnen ze beter gewoon ff in een berichtje posten ipv zon saai filmpje.
vroegah, met die backstage stukken en het kijken in de studios, dat was tenminste iets unieks, nu is et gewoon troep... beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

Waarom? Ik vind het op zich wel een orginele manier om dingen te brengen. Bovendien: al die backstage dingetjes heb je nu al gezien ;). Het is voor hun gewoon een wekelijks overzichtje wat ze op youtube zetten aangaande het B2S nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:15 

Artiest

KSwoosh schreef:
Roebén schreef:

even inhoudloos als altijd
zulke gegevens kunnen ze beter gewoon ff in een berichtje posten ipv zon saai filmpje.
vroegah, met die backstage stukken en het kijken in de studios, dat was tenminste iets unieks, nu is et gewoon troep... beetje jammer

Komt wel weer als er een groot feest voor de deur staat, als er een tijdje niks gebeurt, zoals nu, zijn het idd maar saaie dingen.
Maar het gaat om nieuws naar buiten brengen en niet iedereen checkt de website van B2s dagelijks, maar bijna iedereen checkt youtube dagelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:40 

Nikkel schreef:
Khadber schreef:
E-rik schreef:

JDX ook?

Ook nieuw voor mij!

JDX ook ja ;)
Alleen frontliner die volgens mij toch niet hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:41 

Hardtraxx Crew

Frontliner wel, is al bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:45 

Was dat met die "album cover"?
Want die was fake, gemaakt op de frontlinerfanfacebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:46 

Hardtraxxer

En het album van het jaar is nu al TnT gevolgd door HHZ.. Hoop dat HHZ weer eens de weg terug weet te vinden, anders moet ie maar ff een paar deuren verder in het gebouw kijken, want daar zijn NC en WS wel goed bezig :p..

Ik las op de twitter dat Wildstylez weer een track af heeft. Leeft die jonge alleen in de studio ofzo ^^ Hij heeft de afgelopen tijd al zo veel hoogstaand spul gemaakt, op QD nog een remix van TBY en nu weer iets nieuws.. Die man moet een lintje krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:46 

Hardtraxx Crew

Almighty schreef:

Nee: http://scantraxx.com/index.php?siteid=1&moduleid=1&keuzeid=487
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:51 

Hardtraxx Addict

Bezemsteel schreef:
En het album van het jaar is nu al TnT gevolgd door HHZ.. Hoop dat HHZ weer eens de weg terug weet te vinden, anders moet ie maar ff een paar deuren verder in het gebouw kijken, want daar zijn NC en WS wel goed bezig :p..

Ik las op de twitter dat Wildstylez weer een track af heeft. Leeft die jonge alleen in de studio ofzo ^^ Hij heeft de afgelopen tijd al zo veel hoogstaand spul gemaakt, op QD nog een remix van TBY en nu weer iets nieuws.. Die man moet een lintje krijgen :lol:

Ik neem aan dat ie ook al veel werk voorbereid zal hebben toen NC en hij bezig waren met het opzetten van dit label. Is niet dat het zomaar uit de lucht kwam vallen. :P
(Ik geef serieus antwoord, maar neem aan wat jij zei, dat ik dat met een korreltje zout moet nemen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:58 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Bezemsteel schreef:

Ik neem aan dat ie ook al veel werk voorbereid zal hebben toen NC en hij bezig waren met het opzetten van dit label. Is niet dat het zomaar uit de lucht kwam vallen. :P
(Ik geef serieus antwoord, maar neem aan wat jij zei, dat ik dat met een korreltje zout moet nemen :P)

Nee, vind echt dat Wildstylez heel erg goed bezig is.. En zo veel tracks alleen maar goed, en de tracks lijken niet eens op elkaar. :thumbup: Dat lintje zal die vast niet krijgen, alhoewel Q-dance hem nog wat verschuldigt is na het debacle van Qountdown.. Wil nog steeds weten wat er is gebeurd op qountdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:58 

wootum schreef:
Almighty schreef:

Nee: http://scantraxx.com/index.php?siteid=1&moduleid=1&keuzeid=487

Ah zo, nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:01 

Hardtraxx Addict

Bezemsteel schreef:
Nee, vind echt dat Wildstylez heel erg goed bezig is.. En zo veel tracks alleen maar goed, en de tracks lijken niet eens op elkaar. :thumbup: Dat lintje zal die vast niet krijgen, alhoewel Q-dance hem nog wat verschuldigt is na het debacle van Qountdown.. Wil nog steeds weten wat er is gebeurd op qountdown

Ik ben er niet bij geweest op Qountdown (helaas), maar wat ik heb gehoord,
is dat het dramatisch was (om het eventjes zacht uit te drukken)!
En het andere wat je zegt, dat het niet op elkaar lijkt, ben ik helemaal met je eens.
Daarbij is het ook nog experimenteel. Iets wat we goed konden gebruiken dacht ik.

EDIT: Even iets anders, gaat Davide Sonar nog zijn album ooit presenteren, of is dit van de baan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:26 

Hardtraxx Elite

Weet niet of het hier al bekend is, D-block & s-te-fan gaan een world tour houden geloof ik.

Bron: http://partyflock.nl/party/194697:DBSTF.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Weet niet of het hier al bekend is, D-block & s-te-fan gaan een world tour houden geloof ik.

Dat was al bekend, maar ik wist nog niet dat ze ook nog naar Takens gaan. Misschien maar effe kijken dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:32 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Sainen schreef:

Dat was al bekend, maar ik wist nog niet dat ze ook nog naar Takens gaan. Misschien maar effe kijken dan :P

Had er ook al eerder wat over gelezen, wist alleen niet of het hier al had gestaan :innocent: .
Vorige  1 ... 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen