Lijkt net me Breezah-nichtje.. elke dag andere profiel foto, r&r is back jwzwrote:Wat loopt die gast te doen met zijn avatarwrote:http://twitter.com/djtechnoboy
Hij is om een of andere rede aan het aftellen en scheen even dit gehad te hebben
Iemand enig idee waarom?Elke dag weer een andere
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wat mij opvalt is dit:
This is the official Twitter profile of DJ Technoboy. Which means also: 50 % of TNT
Dat technoboy zichzelf al moet voorstellen als deel van TNT..
This is the official Twitter profile of DJ Technoboy. Which means also: 50 % of TNT
Misschien omdat mensen nog niet weten wie TNT is...
TBY is volgensmij bij het 'nieuwe' publiek totaal niet bekend.wrote:Wat mij opvalt is dit:
Ik was laatst in de Time-Out en ik zeg tegen een vriendin van me (die toch redelijk bekend is met Hardstyle): 'Jammer dat TBY niet komt, want dat was vroeger echt mijn held.' Maar ze had nog nooit van hem gehoord!
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
... dat deze track niet van The Machine is maar ...:
ArmenianBoy & Lisboa-X - Amygdala
View on YouTube
ArmenianBoy & Lisboa-X - Amygdala
View on YouTube
Ti Sento valt anders wel in het rijtje Music Made Addict, KYHU (NC Remix), Tonight et bij Dagjesmensen/WastedPinguinzvoters
Ik heb eerder het idee dat mensen geen idee meer hebben wie technoboy is en hij zich moet voorstellen als deel van TNT.wrote:Misschien omdat mensen nog niet weten wie TNT is...
Edit: Ti Sento is al een paar jaar oud. Dat kennen de mensen niet meer
Dikke track!wrote:... dat deze track niet van The Machine is maar ...:
ArmenianBoy & Lisboa-X - Amygdala![]()
View on YouTube
Vond het al onder het niveau van The Machine liggen, die heeft veel meer diepte in zijn tracks 
Maar zeker geen slechte plaat en al helemaal niet voor deze artiesten
Maar zeker geen slechte plaat en al helemaal niet voor deze artiesten
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Om even terug te komen op de Dozer set, het misverstandwrote:Dikke track!wrote:... dat deze track niet van The Machine is maar ...:
View on YouTube
Ik vind het een zeer vette intro, climax doet mij minder moet ik zeggen.
Gelukkig ben je er nog achtergekomen, wilde het wel weten.
Scantraxx zelfs kerstkaarten krijgt? Scantraxxnl Scantraxx Recordz
We are receiving Christmas cards from all over the world. So cool! Thanks everybody...
We are receiving Christmas cards from all over the world. So cool! Thanks everybody...
Technoboy word de laatste tijd ook vrij weinig voor Q-Dance feesten etcetera ingepland. Logisch dus.wrote:Wat mij opvalt is dit:
Dit jaar alleen In Qontrol solo en Knock Out en Qlimax onder TNT.
Vorig jaar werd hij een stukje meer uitgenodigd me dunkt.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Arboza
http://www.twitvid.com/YBBQL - Arboza - Afraid Of The Dark (Sneak Peak)
Klinkt vetwrote:Arbozahttp://www.twitvid.com/YBBQL - Arboza - Afraid Of The Dark (Sneak Peak)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik word er niet echt wijzer van ofzo.
je kunt ook te ver door slaan in het bashenwrote:nog 1?wrote:Headhunterz een album gaat maken met allemaal nieuwe tracks.
Headhunterz - Darkness Within' (Ft. B-Front)
Headhunterz - Comeback of the Reversebass (Ft. Zany)
Headhunterz - Wij gaan Jumpen! (Ft. Patrick Jumpen)
als je zijn muziek niet mooi vind om na te luisteren, en dus niet binnen je smaak valt. luister er dan gewoon niet naar p-stylez!
ga headhunterz dan niet finaal de grond in boren, want hij doet ook maar gewoon waar die goed in is en wat hij leuk vind om te maken.
-
S
Ben wel benieuwd naar dat album van Headhunterz
.
ach skittle,zulke mensen blijf je toch houdenwrote:je kunt ook te ver door slaan in het bashenwrote:nog 1?wrote:Headhunterz een album gaat maken met allemaal nieuwe tracks.
Headhunterz - Darkness Within' (Ft. B-Front)
Headhunterz - Comeback of the Reversebass (Ft. Zany)
Headhunterz - Wij gaan Jumpen! (Ft. Patrick Jumpen)
als je zijn muziek niet mooi vind om na te luisteren, en dus niet binnen je smaak valt. luister er dan gewoon niet naar p-stylez!
ga headhunterz dan niet finaal de grond in boren, want hij doet ook maar gewoon waar die goed in is en wat hij leuk vind om te maken.
ok dit is een goeie vooruitgang tov hun vorige release, die was niet echt goedwrote:... dat deze track niet van The Machine is maar ...:
View on YouTube
hoop dat ie snel uit komt
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Super plaat! -0_wrote:... dat deze track niet van The Machine is maar ...:
View on YouTube
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dit was voor t aftelle van techoboy:

djtechnoboy Cristiano Giusberti
Happy to announce we completed a new TNT track!! Our last one for 2010. TNT "Countdown"! Preview comes on January 2011,10,9,8,7,6,5..ZERO!!
Het jaarwisselingsnummer op Qountdown? 
Lijkt idd wel op..wrote:Het jaarwisselingsnummer op Qountdown?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Mr Obvious!wrote:Het jaarwisselingsnummer op Qountdown?